kocioł gazowy dwufunkcyjny

Data: 2009-09-28 07:26:22
Autor: Piotr
kocioł gazowy dwufunkcyjny
Witam!
Nie wiem czy to dobra grupa, ale spróbuję...

Czy ma ktoś może kocioł kondensacyjny "ferroli domicompact f24b"? Jak on
się sprawuje? Wygląda na to, że można go kupić w bardzo przystępnej
cenie (jak na piece kondensacyjne), aż wydało mi się to troszkę
podejrzane. Dodam, że chciałbym ogrzewać tym kotłem mieszkanie c.a. 100 m2.

Ja mam dokladnie taki kocial. Ogrzewam dom 100m^2. Co do ogrzewania to
na razie za wiele nie moge powiedziec bo dom dopiero co wybudowany -
kocial byl zakladany w marcu 2009 i jeszcze zima tam nie mieszkalem. Jak
uruchamiam teraz w chlodne wieczory to po kilku minutach mam juz
ciepelko. Co do podgrzewania wody to jak ustawie w tryb "Comfort" to mam
prawie od razu goraca wode (po pokonaniu odleglosci w rurach) -  w
trybie "EKO" trzeba troche poczekac. Jest wydajny - nie zdarzylo sie np.
aby pod prysznicem brakowalo cieplej wody przy odkreceniu na maxa.
Kociol nie jest zbyt glosny - nie przeszkadza mi jak sie uruchamia w
nocy a mam go naprzeciwko sypialni w malej kotlowni (w osobnym
pomieszczeniu z drzwiami).

Piotr

kocioł gazowy dwufunkcyjny