kod autoryzacji 3 F

Data: 2010-07-31 07:20:02
Autor: Herr Moher
kod autoryzacji 3 F
Witam

Co oznacza na slipie kod autoryzacji (3) (F)? Czy gdzies mozna znalezc
"legende" tych oznaczen?

pozdrawiam
Michal Kisiel

Data: 2010-07-31 14:23:28
Autor: Olgierd
kod autoryzacji 3 F
Dnia Sat, 31 Jul 2010 07:20:02 -0700, Herr Moher napisał(a):

Co oznacza na slipie kod autoryzacji (3) (F)?

Transakcja offline. Gratulacje! ;-)

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-07-31 17:56:38
Autor: Wemif
kod autoryzacji 3 F
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

Transakcja offline. Gratulacje! ;-)

Zauważyłem, że ostatnio KK Aliora w społem (hewea) <20zł chodz± prawie zawsze offline. a.

Data: 2010-07-31 20:07:43
Autor: Olgierd
kod autoryzacji 3 F
Dnia Sat, 31 Jul 2010 17:56:38 +0000, Wemif napisał(a):

Transakcja offline. Gratulacje! ;-)

Zauważyłem, że ostatnio KK Aliora w społem (hewea) <20zł chodz± prawie
zawsze offline.

W Empiku, w Heliosie, u weterynarza... ba, nawet moja nowa Multi poszła na 3(F) niedawno (w Empiku).

Data: 2010-08-01 08:47:49
Autor: Duke
kod autoryzacji 3 F
W dniu 2010-07-31 22:07, Olgierd pisze:

W Empiku, w Heliosie, u weterynarza... ba, nawet moja nowa Multi poszła
na 3(F) niedawno (w Empiku).

Wszędzie tam gdzie gdzie karty obsługuje eService. Inni operatorzy mojego mBankowego MC zawsze zawsze autoryzują on-line. A szkoda, bo przyśpiesza to znacznie szybkość transakcji.

kod autoryzacji 3 F