kodeks żywności

Data: 2009-12-04 15:22:00
Autor: Miokosuki
kodeks żywności
polecam niesamowity wykład Ian Crane - Codex Alimentarius, o wdrażanym na

jako prawnik europejski mogę powiedziec że KODEKS jest najkwenkszym przezwałem nowoczesnej europy

jk

Data: 2009-12-04 09:08:25
Autor: BK
kodeks żywności
On 4 Gru, 15:22, "Miokosuki" <Mikolaj.Be...@onetSPAM.pl> wrote:
> polecam niesamowity wykład Ian Crane - Codex Alimentarius, o wdrażanym na

jako prawnik europejski mogę powiedziec że KODEKS jest najkwenkszym
przezwałem nowoczesnej europy

jk

Z ciekawosci: co to jest prawnik europejski?

Data: 2009-12-04 18:37:59
Autor: Tomek
kodeks żywności
Dnia 04-12-2009 o 18:08:25 BK <bkapuscinski@gmail.com> napisał(a):

> [...]

przezwałem nowoczesnej europy

jk

Z ciekawosci: co to jest prawnik europejski?

Pewnie taki ze znormalizowaną długością pejsów ;)

--
Tomek

Data: 2009-12-04 15:55:10
Autor: Tomek
kodeks żywności
Dnia 04-12-2009 o 15:22:00 Miokosuki <Mikolaj.Berno@onetspam.pl>  napisał(a):

najkwenkszym przezwałem

Ufff, najkwenkszy nie brzmi tak groĹşnie :)

--
Tomek

kodeks żywności