kody doladowania a nie doladowanie - via Internet

Data: 2012-08-21 10:41:08
Autor: adresss
kody doladowania a nie doladowanie - via Internet
Czesc,

chcialbym kupowac kody doladowujace prepaidy (Play) a nie doladowania
za posrednictwem jakiegos serwisu w Internecie. Czy jest jakis takowy?

Potrzebuje doladowania po 5 zl aby czasami dac jakiemus pracownikowi.
Chcialbym kupic tak 10-20 takich doladowac i wziac fakture VAT. Niby w
salonach sprzedaja, ale jak jade i  chce kupic to nie ma albo sa
wieksze....

--
ThinkXtra

Data: 2012-08-21 09:48:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 21 Aug 2012 10:41:08 +0200, adresss@poczta.pl napisał(a):

[...]

Jedź do Żabki i poproś o wydrukowanie kodów z terminala.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-08-21 11:15:37
Autor: Olo
On 2012-08-21 10:41, adresss@poczta.pl wrote:
Czesc,

[...]

a na stacji benzynowej (każdej) nie kupisz? jakiś nieogar musisz być.

Data: 2012-08-21 11:39:59
Autor: adresss

On 2012-08-21 10:41, adresss@poczta.pl wrote:
Czesc,

chcialbym kupowac kody doladowujace prepaidy (Play) a nie doladowania
za posrednictwem jakiegos serwisu w Internecie. Czy jest jakis takowy?

a na stacji benzynowej (każdej) nie kupisz? jakiś nieogar musisz być.

ogar to jestem, ty nie doczytales, ze chcialbym w sieci!!! Znam
alternatywne sposoby!

--
ThinkXtra

Data: 2012-08-21 11:18:24
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 21 Aug 2012 11:39:59 +0200, adresss@poczta.pl napisał(a):

ogar to jestem, ty nie doczytales, ze chcialbym w sieci!!! Znam
alternatywne sposoby!

Musiałbyś to najpierw napisać. Napisałeś tylko, że nie chcesz w internecie.
U ciebie są już internetowe stacje benzynowe i Żabki? Respect!

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

Data: 2012-08-21 15:22:06
Autor: Olo

On 2012-08-21 10:41, adresss@poczta.pl wrote:
Czesc,

[...]

chciałbyś w sieci czy niechciałbyś - o to jest pytanie...
totalny nieogar +100 do debilizmu

Data: 2012-08-21 16:36:57
Autor: John Kołalsky
kody doladowania a nie doladowanie - via Internet

Użytkownik "Olo" <olo@fasolo.pl>

Ja pier....

Chodzi mu o KODY a nie doładowania

W internecie a nie na stacji

Data: 2012-08-21 20:06:59
Autor: Olo
On 2012-08-21 16:36, John Kołalsky wrote:

[...]

chciałbyś...

Chodzi mu o KODY a nie doładowania

W internecie a nie na stacji

Kody kupi i dostanie na to fakture na stacji benzynowej (Shell, Statoil, BP na 100%) i w Żabce (a także w Vobisie, Tesco, Kolporterze itp), a doładowania online zrobi w internecie (którego nie chce). Nie kupi kodu przez internet, ale to chyba oczywiste, dlatego ma +100 do debilizmu. W sumie to czy też jesteś taki głupi czy tylko udajesz?

Data: 2012-08-21 21:47:16
Autor: piaseczosnek
Dnia Tue, 21 Aug 2012 20:06:59 +0200, Olo napisał(a):

Nie kupi kodu przez internet, ale to chyba oczywiste,

Chyba robi różnicę:
<http://allegro.pl/doladowanie-kod-play-5-zl-automat-szybka-wysylka-i2574293165.html>
Sprzedający ma w chwili pisania posta 1040 pozytywów ze sprzedaży (zero
negatywów i neutrali). Owszem, nie daje faktury.

dlatego ma +100 do debilizmu.

Jeśli już, to pała z guglologii (również dla Ciebie) i szóstka z
utrudniania sobie życia :)

p.

Data: 2012-08-21 22:46:57
Autor: Olo
On 2012-08-21 21:47, piaseczosnek wrote:
[...]

Owszem, co dyskwalifikuje temat (Lokalizacja: St Saviour, Guernsey). DOdatkowo pisze "Jednorazowo można kupić maksymalnie 5 kodów. " cokolwiek to znaczy :) Generalnie to nic nie zmienia w temacie kupowania kodów przez internet.

dlatego ma +100 do debilizmu.

Jeśli już, to pała z guglologii (również dla Ciebie) i szóstka z
utrudniania sobie życia :)

ale dlaczego pała z guglologii? to nie mi powinno zależeć na kodach doładowujących, tylko wątkotwórcy, ja to bym już dawno je na stacji kupił, przy okazji oponki dopompował :) Ma na stronie Play wszystko napisane, więc nie ja sobie życie utrudniam...

Data: 2012-08-22 08:48:47
Autor: piaseczosnek
Dnia Tue, 21 Aug 2012 22:46:57 +0200, Olo napisał(a):

On 2012-08-21 21:47, piaseczosnek wrote:
[...]

Przecież obydwaj odnosiliśmy się do działania (i po części samego pomysłu)
wątkotwórcy, a jedno spojrzenie na allegro.pl to dla mnie też element
guglologii (stąd dodatkowa uwaga o Twojej guglologii). Poza tym jaki to
problem, że sprzedający jest gdzieś za granicą? Tyle, że faktury nie
wystawia.
ja to bym już dawno je na stacji kupił, przy okazji oponki dopompował :)

Ależ oczywiście.

Ma na stronie Play wszystko napisane, więc nie ja sobie życie utrudniam...

A czy ja pisałem coś innego? :) Trudno dyskutować z zasobnością portfela
wątkotwórcy, ale ja bym np. przyjął odważne założenie, że pracownicy
potrafią myśleć i nie wydzwonią od razu całej kasy "służbowej", jak im
powiem "od jutra będziecie dostawać 10 zł raz na miesiąc zamiast 5 zł raz
na dwa tygodnie". A jak zabraknie kasy na koncie, to skorzystają z "Zadzwoń
do mnie" albo "Dzwoniłem do Ciebie" - oddzwonienie ze stanu darmowego nie
boli :) Chociaż z drugiej strony... jeśli szef musi pilnować pracowników na
każdym kroku i to osobiście, z kodami czy zdrapkami włącznie, to może i
wydzwonią od razu, kto ich tam wie... Poza tym: jak pracownikowi skończy
się kasa na koncie akurat wtedy, gdy jest poza firmą, to i tak nie
powiadomi o tym szefa - wątkotwórcy z własnej komórki (zresztą ja bym
pogonił takich geniuszy, którzy w najmniej spodziewanym momencie będą mi
zawracać głowę o doładowanie za 5 zł - czas szefa jest cenniejszy!), a
wystarczy odrobinę pomyśleć i zgłosić się do szefa / innej osoby w biurze i
powiedzieć "zostało mi 30 groszy na koncie, daj szefie zdrapkę" i szef
sięga do szuflady i wyciąga kwitek z kodem albo zdrapkę - nie trzeba wtedy
tych wszystkich kombinacji.

p.

Data: 2012-08-22 11:16:35
Autor: Olo
On 2012-08-22 08:48, piaseczosnek wrote:

[...]

no tak - skoro misiu ma firmę to faktura będzie mu potrzebna do wrzucenia w koszty

[...]

tak na prawdę to ja również nie rozumiem tej polityki bo są lepsze sposoby niż zabawa w kody doładowujące... ale misiu to misiu, będzie kody przez internet zamawiał :)

Data: 2012-08-21 21:27:47
Autor: adresss
kody doladowania a nie doladowanie - via Internet
On Tue, 21 Aug 2012 16:36:57 +0200, John Kołalsky <john@kowal.invalid>
wrote:

chcialbym kupowac kody doladowujace prepaidy (Play) a nie doladowania
za posrednictwem jakiegos serwisu w Internecie. Czy jest jakis takowy?

Chodzi mu o KODY a nie doładowania

W internecie a nie na stacji

jedyny czytajacy ze zrozumieniem...Wlasnie o cos takiego mi chodzi.

ThinkXtra

Data: 2012-08-21 20:17:00
Autor: piaseczosnek
[...]

Nie wiem, co takiego widzisz w zapisywaniu / wklepywaniu / prowadzeniu
"księgowości" kodów kupionych / wykorzystanych, ale to już Twoja sprawa :)

Jeśli nie znajdziesz, tego czego szukasz, to...

[...]

....wprawdzie 5 zł więcej, bo od 10 zł się zaczyna - możesz to robić po
prostu rzadziej :), ale:

http://doladowania.play.pl/jakdoladowac/telefon.html

"Możesz zasilić konto telefonu na kartę lub mix w Play wykonując
doładowanie z telefonu na abonament w Play. Kwota doładowania zostanie
pobrana ze środków dostępnych poza abonamentem.

Jako abonent możesz wybrać dwa sposoby doładowania:
- Wybierz na telefonie numer *111# i przejdź do sekcji usług lub wpisz kod
*111*15*1# i zatwierdź go zieloną słuchawką. Zostaniesz poproszony o
podanie numeru, który chcesz zasilić i kwoty doładowania.
- Zaloguj się do Play24 na www.24.play.pl i wejdź na zakładkę Usługi.
Następnie wybierz kwotę doładowania oraz podaj numer telefonu, który chcesz
zasilić.

Dostępne wartości doładowań:
od 10 PLN do 100 PLN w zaokrągleniu do złotówki. Wartość doładowania jest
kwotą brutto i powiększy ona saldo faktury za dany okres rozliczeniowy w
pozycji Usługi Telekomunikacyjne."

Przynajmniej z fakturą nie będzie problemu - Play dopisze doładowania do
Twojej faktury.

pzdr
p.

Data: 2012-08-21 21:26:05
Autor: adresss
kody doladowania a nie doladowanie - via Internet

chcialbym kupowac kody doladowujace prepaidy (Play) a nie doladowania
za posrednictwem jakiegos serwisu w Internecie. Czy jest jakis takowy?

niby wszyscy tacy madrzy, a nie potraficie czytac ze zrozumieniem.
Tego ucza w szkole podstawowej. A jeszcze taki Olo jest przykladem czlowieka, ktory nie zna czlowieka
o go obraza. Na ulicy dostalbys po prostu w rylo.

--
ThinkXtra

Data: 2012-08-21 22:53:24
Autor: Olo
On 2012-08-21 21:26, adresss@poczta.pl wrote:

[...]

to Ty misiu nie potrafisz myśleć rozumnie, ja już nic na to nie poradzę.

coś ty taki wrażliwy? jak chcesz mi dać w ryło misiu to  zapraszam - z chęcią Ci oddam - adres na priv ayjay@___wp___pl

Data: 2012-08-21 23:21:37
Autor: karask
Dnia 21.08.2012 o 10:41 <adresss@poczta.pl> napisał(a):

Czesc,

chcialbym kupowac kody doladowujace prepaidy (Play) a nie doladowania
za posrednictwem jakiegos serwisu w Internecie. Czy jest jakis takowy?

Sprawdź http://zdrapka.net/

Kupując doładowanie Orange dostawałem własnie kod a nie od razu kasę na  koncie. Faktury VAT nie potrzebowałem, więc nie wiem czy mogą wystawić.

--
karask

Data: 2012-08-22 00:54:19
Autor: krzak
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 23:21:37 UTC+2 użytkownik karask napisał:
> [...]

Kupując doładowanie Orange dostawałem własnie kod a nie od razu kasę na  koncie. Faktury VAT nie potrzebowałem, więc nie wiem czy mogą wystawić.

Sprawdź także: http://zdrapmnie.pl/

kody doladowania a nie doladowanie - via Internet