kody doladowania a nie doladowanie - via Internet

Data: 2012-08-21 23:21:37
Autor: karask
kody doladowania a nie doladowanie - via Internet
Dnia 21.08.2012 o 10:41 <adresss@poczta.pl> napisał(a):

Czesc,

chcialbym kupowac kody doladowujace prepaidy (Play) a nie doladowania
za posrednictwem jakiegos serwisu w Internecie. Czy jest jakis takowy?

Sprawdź http://zdrapka.net/

Kupując doładowanie Orange dostawałem własnie kod a nie od razu kasę na  koncie. Faktury VAT nie potrzebowałem, więc nie wiem czy mogą wystawić.

--
karask

Data: 2012-08-22 00:54:19
Autor: krzak
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 23:21:37 UTC+2 użytkownik karask napisał:
> [...]

Kupując doładowanie Orange dostawałem własnie kod a nie od razu kasę na  koncie. Faktury VAT nie potrzebowałem, więc nie wiem czy mogą wystawić.

Sprawdź także: http://zdrapmnie.pl/

kody doladowania a nie doladowanie - via Internet