kody rabatowe liberty direct

Data: 2012-03-10 13:45:17
Autor: crauss
kody rabatowe liberty direct
w necie jest pelno kodow rabatowych do ubezpieczenia pojazdow w tej firmie - czy korzystanie z nich jest legalne ? czy nie spowoduje utraty prawa do ubezpieczenia ? ktos korzystal z tego i to dziala ? czy pytaja
o dane osoby, ktora udostepnila kod ?

http://www.money.pl/forum/kod-promocyjny-liberty-direct-90982389-t2808612.html

http://ipolisa.pl/5-procent-znizki-na-OC-i-AC-w-Liberty-Direct-przy-platnosci-karta,artykul,465

Data: 2012-03-10 18:13:26
Autor: p0li
T->Dnia 2012-03-10 13:45:17 niejaki crauss napisał:
[...]

jak podasz kod znajomego ty dostajesz x zł zniżki i znajomy dostaje x zł
zniżki

dlatego jest tylu chętnych do podawania swoich kodów

mój znajomy korzystał z mojego kodu - ale raczej mnie się o nic nie pytali
- tylko poinformowali że taki i taki powołał się na mój kod więc w związku
z tym dostaje zniżkę --
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-03-10 19:52:38
Autor: Czeslawek
W dniu 2012-03-10 18:13, p0li pisze:
mój znajomy korzystał z mojego kodu - ale raczej mnie się o nic nie pytali
- tylko poinformowali że taki i taki powołał się na mój kod więc w związku
z tym dostaje zniżkę

Czy piszesz o zniżce dla nowych klientów? Aby być nowym klientem nie można mieć w ciągu ostatniego roku ubezpieczenia w Liberty Direct.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-03-10 20:40:30
Autor: p0li
T->Dnia 2012-03-10 19:52:38 niejaki Czeslawek napisał:
Czy piszesz o zniżce dla nowych klientów? Aby być nowym klientem nie można mieć w ciągu ostatniego roku ubezpieczenia w Liberty Direct.

dokładnie - dla nowych klientów

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-03-10 21:36:26
Autor: jerzu
kody rabatowe liberty direct
On Sat, 10 Mar 2012 18:13:26 +0100, p0li <p0li@autko.SCHNITT.pl>
wrote:

mój znajomy korzystał z mojego kodu - ale raczej mnie się o nic nie pytali
- tylko poinformowali że taki i taki powołał się na mój kod więc w związku
z tym dostaje zniżkę

To podaj swój kod na priva, jeżeli możesz. Bo będę ubezpieczał auto w
LD, wolę podać Twój kod niż jakiś z netu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02