kody sms i telefon w roamingu

Data: 2010-11-28 18:57:47
Autor: pyton
kody sms i telefon w roamingu
Mam konta internetowe w mBanku i Inteligo. Wciąż używam przedpotopowych list i kart kodów, jednak chcę to zmienić na smsy. Będę przebywał przez jakiś czas za granicą, czy nie ma żadnych problemów z odbieraniem tych kodów w roamingu?

Data: 2010-11-28 19:51:57
Autor: xbartx
Dnia Sun, 28 Nov 2010 18:57:47 +0100, pyton napisał(a):

Mam konta internetowe w mBanku i Inteligo. Wciąż używam przedpotopowych
list i kart kodów, jednak chcę to zmienić na smsy. Będę przebywał przez
jakiś czas za granicą, czy nie ma żadnych problemów z odbieraniem tych
kodĂłw w roamingu?

Nie ma.

Data: 2010-11-29 04:30:42
Autor: Mariusz Machnio
kody sms i telefon w roamingu
On 28 Lis, 18:57, "pyton" <p...@on.no> wrote:
Mam konta internetowe w mBanku i Inteligo. Wci u ywam przedpotopowych
list i kart kod w, jednak chc to zmieni na smsy. B d przebywa przez
jaki czas za granic , czy nie ma adnych problem w z odbieraniem tych
kod w w roamingu?

Nie ma problemu. Siedziałem tydzień w Londynie i robiłem przelewy z
mBanku. Wszystkie SMSy doszły bez problemów.

Data: 2010-11-29 19:01:03
Autor: kashmiri
kody sms i telefon w roamingu
pyton <pyt@on.no> dared to write:
[...]

Zależy od kraju i operatora. Orange np. nie ma roamingu w Pakistanie.

k.

Data: 2010-11-29 18:25:23
Autor: pyton
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości news:id0bmt$2m0$1news.onet.pl...
[...]

Tam się nie wybieram ;) Chodziło mi o rejony gdzie jest roaming, bo te smsy są przecież wysyłane przez jakieś bramki
przy współudziale lokalnych operatorów w Polsce.

Data: 2011-02-16 10:23:43
Autor: Jacek Osiecki
[...]

Większy problem jest w .pl na zadupiach, gdy korzystasz z netu przez
GPRS/EDGE. Bardzo często się wtedy zdarza, że nie dostaniesz SMSa - albo
dostaniesz go dłuuuugo po tym jak rozłączysz sesję GPRS :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-02-16 11:33:17
Autor: mvoicem
(16.02.2011 11:23), Jacek Osiecki wrote:
[...]

Bywa że korzystasz z HSDPA lub 3g na niezadupiu i masz to samo.

p. m.

Data: 2011-02-16 14:11:52
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 16 Feb 2011 11:33:17 +0100, mvoicem wrote:
> [...]
> dostaniesz go dłuuuugo po tym jak rozłączysz sesję GPRS :-/

 Bywa że korzystasz z HSDPA lub 3g na niezadupiu i masz to samo.

Hm, a to nie jest przypadkiem problem telefonu? (na ile pamietam
,,flaki'' GSMa, to nie ma technicznych przeszkod aby SMS doszedl, bo one
ida tym kanalem sterujacym).

Ja kojarze, ze w sesji transmisji danych moje telefony (2xSE) spokojnie
odbieraja SMSy.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-02-16 15:21:09
Autor: witrak()
Michal Tyrala wrote:
[...]

Odbierać to odbierają ale niekoniecznie dają znać, że odebrały...
A przynajmniej mój tak czasem robi (SE p990) :-(

witrak()

Data: 2011-02-16 15:23:28
Autor: mvoicem
(16.02.2011 15:11), Michal Tyrala wrote:
[...]

Może teoretycznie nie ma przeszkód, ale ja takie przeszkody zauważałem.
Słuchawki na których mi się to działo to Samsung d880, jakaś nokia i HTC
Hero.

Ja kojarze, ze w sesji transmisji danych moje telefony (2xSE) spokojnie
odbieraja SMSy.

Mi też czasami odbierały, ale zazwyczaj jednak nie.

p. m.

Data: 2011-02-16 19:42:28
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 16 Feb 2011 15:23:28 +0100, mvoicem wrote:
> [...]

 Może teoretycznie nie ma przeszkód, ale ja takie przeszkody zauważałem.
 Słuchawki na których mi się to działo to Samsung d880, jakaś nokia i HTC

Ja nie neguje czyichs problemow, po prostu zastanawiam się gdzie jest
problem. Potestuje sobie ten temat w roznych wariantach, bo ciekawy.

PS. Jesli by to mialo rzutowac: jak dotad wlazilem do m*bankow tylko z sieci
Plusa. Ale mam gdzies tak-taka, to jeszcze sprawdze z Ery.

pozdrawiam,

Data: 2011-02-16 22:04:22
Autor: mvoicem
[OT]Re: kody sms i telefon w roamingu
(16.02.2011 20:42), Michal Tyrala wrote:
[...]

U mnie Orange. Też w Orange zaobserwowałem to, że w czasie rozmowy
traciłem google maps (z powodu braku sieci). Wydawało mi się to
normalne, ale może u Ciebie tak nie jest i to jest kwestia mojej
słuchawki/mojego operatora?

p. m.

Data: 2011-02-16 21:53:32
Autor: Sławomir Szyszło
kody sms i telefon w roamingu
Dnia Wed, 16 Feb 2011 14:11:52 +0000 (UTC), Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl>
wklepał(-a):

[...]

Raczej wina telefonu. W SE K770i SMSy nie przychodziły podczas aktywnego
połączenia GPRS, w T630 było to samo (niezależnie czy bezpośrednio z telefonu
czy przy wykorzystaniu telefonu jako modemu). A np. z SE Elm działa, SMS
przychodzi (sprawdzone z Operą Mini 4).

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-02-16 12:22:30
Autor:
pyton <pyt@on.no> napisał(a):
[...]
Z tego co sprawdzałem, w krajach europejskich nie ma problemów, w USA zdarza się że SMSy z Polski czasem nie docierają.

kody sms i telefon w roamingu