kody sms i telefon w roamingu

Data: 2010-11-29 19:01:03
Autor: kashmiri
kody sms i telefon w roamingu
pyton <pyt@on.no> dared to write:
Mam konta internetowe w mBanku i Inteligo. Wciąż używam przedpotopowych list i kart kodów, jednak chcę to zmienić na smsy. Będę przebywał przez jakiś czas za granicą, czy nie ma żadnych problemów z odbieraniem tych kodów w roamingu?

Zależy od kraju i operatora. Orange np. nie ma roamingu w Pakistanie.

k.

Data: 2010-11-29 18:25:23
Autor: pyton
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości news:id0bmt$2m0$1news.onet.pl...
[...]

Tam się nie wybieram ;) Chodziło mi o rejony gdzie jest roaming, bo te smsy są przecież wysyłane przez jakieś bramki
przy współudziale lokalnych operatorów w Polsce.

kody sms i telefon w roamingu