koła

Data: 2009-08-26 12:33:45
Autor: tadek
koła
mam zamiar zrobić koła do trekinga. Mam dwie opcje koszt porównywalny..
1/ obręcz mavic 36 otw.TN 719 DISC + piasta Shimano XT Center Lock
2/ obręcz Dt Swiss TK 7.1 Disc + piasta Shimano XT na 6 śrub.ale na 32
otwory
Ważę 100 kg i ew. czasami jazda z sakwami ok 15 kg.
Co wybrać?

Data: 2009-08-26 23:22:54
Autor: szaman
koła
tadek wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

Ja bym wziął wersję pierwszą, mam jakoś zaufanie do maviców, z DT obręczami nei miałem nic wspólnego.

pozdrawiam,
sz

Data: 2009-08-26 23:40:54
Autor: stefandora
koła
szaman wrote:
[...]

W MTB mam obręcze mavic-a 717. Wcześniej miałam 517 i dałam im totalny wycisk, nie tylko waląc nimi w co popadnie, ale też długo jeżdżąc na startych klockach z wrzynającymi się w obręcz kartrydżami (czy jak się nazywają te szyny, w które wciska się klocki). W mojej opinii bardzo trwałe obręcze.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-27 07:31:42
Autor: Andrzej W.
koła
tadek pisze:
[...]

Nie jestem pewien, czy Shimano nie zaczyna się powoli wycofywać z Center Lock. W tym roku chyba po raz pierwszy wypuścili piasty z "normalnym" mocowaniem tarczy. Za rok albo dwa może nie wypuszczą już nic z Center Lock.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2009-08-27 08:43:35
Autor: Wojtek Paszkowski
koła
"Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote in message news:h756ee$mu9$1mx1.internetia.pl...

Nie jestem pewien, czy Shimano nie zaczyna się powoli wycofywać z Center Lock. W tym roku chyba po raz pierwszy wypuścili piasty z "normalnym" mocowaniem tarczy.

Jesteś w błędzie, od dawna można było kupić piasty Deore, XT i "oemowe" w wersji na 6 śrub.

pozdr

Data: 2009-08-29 18:36:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
koła
Andrzej W. bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
 W tym roku chyba po raz pierwszy wypuścili piasty z "normalnym" mocowaniem tarczy.

Patrzpan, a ja mam zeszłoroczną piastę z dynamem i mocowaniem na sześć
śrub. Złośliwe to Shimano...

koła