koła 28" w rowerze MTB?

Data: 2013-10-21 10:15:37
Autor: qrt
koła 28" w rowerze MTB?
Dnia Sat, 19 Oct 2013 19:47:09 +0200, geos napisał(a):

wpadło mi w oko ogłoszenie sprzedaży roweru bazującgo na ramie MTB ale wyposażonego w koła 28" (700c). ciekawi mnie jakie wady i zalety ma taka hybryda? czy nie ma problemu z dopasowaniem hamulców v-brake? czy nie ma ogólnie problemów w takiej przeróbce czy też ramę i obręcze należy dobierać organoleptycznie aby wszystko pasowało?

pozdrawiam
geos

zasadniczo hamulce tylko tylko tarcze. Ktoś kiedyś sprzedawał rowery MTB 26 z dodatkowym kompletem kół 28 na
szose.  I w takim celu ma to sens i oraz daje rade.

koła 28" w rowerze MTB?