koła 28" w rowerze MTB?

Data: 2013-10-21 10:35:41
Autor: cytawa
koła 28" w rowerze MTB?
geos pisze:

wpadło mi w oko ogłoszenie sprzedaży roweru bazującgo na ramie MTB ale
wyposażonego w koła 28" (700c). ciekawi mnie jakie wady i zalety ma taka
hybryda? czy nie ma problemu z dopasowaniem hamulców v-brake? czy nie ma
ogólnie problemów w takiej przeróbce czy też ramę i obręcze należy
dobierać organoleptycznie aby wszystko pasowało?

Wychodzi z tego bardzo sympatyczny rower szosowy. Potrzebowalem roweru dla niskiej osoby i takie cos zrobilem.

1. Oczywiscie nie ma mowy o V-b. Tylko tradycyjne szosowe hamulce.
2. Z obreczami nie ma problemu. Opony musza byc niezbyt grube. Do rozmiaru 35x622 jest OK.

Jan Cytawa

Data: 2013-10-21 10:52:39
Autor: cytawa
koła 28" w rowerze MTB?
cytawa pisze:

1. Oczywiscie nie ma mowy o V-b. Tylko tradycyjne szosowe hamulce.

Oczywiscie dla nowszych ram tarczowki zawsze beda dobre.

Jan Cytawa

koła 28" w rowerze MTB?