kola easton EA50

Data: 2012-03-31 20:44:55
Autor: Lukasz Goran
kola easton EA50
Witam
    Czy miał ktoś doczynienia z kołami eastona? Najlepiej szosowymi i to w szczególności chodzi o model EA50;) Zastanawiam się nad zakupem tych kół. Ewentualnie jakieś inne propozycje kół o profilu w granich 30- 35mm przeznaczonym na wiele treningowych kilometrów:) Może mavic cosmic elit komplet można za 1300zl kupić...
Łukasz Gądzik

Data: 2012-03-31 15:09:49
Autor: Wilk
kola easton EA50
Ja używałem kół o profilu koło 30mm - i żadnej odczuwalnej różnicy to
nie robiło. Wysokoprofilowane obręcze to mogą wnieść coś dopiero przy
prędkościach z jakimi jeżdżą kolarze; a i żeby to poczuć to potrzeba
raczej więcej niż te 30mm. A z kolei wysoki profil (50-80mm) w
polskich warunkach ma swoje spore minusy - bo u nas naprawdę często
wieje, a to się przy bocznym wietrze na takich kołach mocno czuje,
chwilami jest wręcz niebezpieczne.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-04-02 23:37:18
Autor: Lukasz Goran
kola easton EA50
Witam
    Pomijając już moją motywację- załóżmy że poprostu chcę:)Czy mógłbyś powiedzieć na jakich obręczach jeździłeś i jak je oceniasz w kontekście trwałości i wagi?
Łukasz Gądzik

kola easton EA50