koła pod tarczówki racja czy przewrażliwiony m echanik?

Data: 2009-02-22 00:21:49
Autor: kosik
koła pod tarczówki racja czy przewrażliwiony m echanik?

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:gnpten$pem$1nemesis.news.neostrada.pl...
szprych, co o tym sądzicie?

Powiedz mechanikowi, że g...o wie o składaniu kół :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-02-22 00:35:16
Autor: mariuszmo
koła pod tarczówki racja czy przewrażliwiony m echanik?

Powiedz mechanikowi, że g...o wie o składaniu kół :)

robił będzie on, maltretowałem pare dobrych lat poprzednie koła które składał i było ok, ale na szprychach, które kupie ja i będą to cieniowane competitiony z tradycyjnymi nyplami pro lock, na alu się nie zdecyduje, trochę się boje o wytrzymałość.
Sam drogich kół nie bedę składał dla siebie, po pierwsze nie mam sprzetu po drugie za mało ich złożyłem.

Co do cieniowanych szprych to są też wręcz odwrotne opinie, że cieniowane nie powinny się łatwiej zrywać przy kołnierzu ze względu na to , ze są badziej elastyczne po środku i niweluje część naprężeń w tych cieńszych miejscach, choć ta teroria mi wyglada na równie naciąganą jak ta, że do tarcz nie daje się cieniowanych

koła pod tarczówki racja czy przewrażliwiony m echanik?