kola z obrecza 30-40mm

Data: 2013-08-28 21:52:03
Autor: Lukasz Goran
kola z obrecza 30-40mm
Witam
    Potrzebuję kupić koło do szosy. Wysokość obręczy 30-40mm. Wcześniej miałem Reynoldsa Solitude i ciągły kłopot z pękającymi szprychami- zmieniałem kilka razy, w końcu zmieniłem wszystkie, później zmieniłem zaplot a problem jak był tak pozostał:( Kupiłem Eastona- EA50- pękł w niej kołnierz piasty:( Teraz chciałbym coś wizualnie podobnego- nie musi być lekkie:) Płaskie szprychy mile widziane ale nie jest konieczność, ma być wytrzymałe:) Ilość szprych- 24-28 najlepiej. Ktoś potrafi coś polecić?
Pozdrawiam
Łukasz Gądzik

kola z obrecza 30-40mm