kolana etc. - rower pomaga!

Data: 2009-12-01 10:31:22
Autor: PeJot
kolana etc. - rower pomaga!
(p) pisze:
Znalazłem takie cóś:

http://yg.utnij.net

Nic nowego, choć przy okazji warto zastanowić się nad współczesnymi pokoleniami. Starsze pokolenia nie miały na tyle wolnego czasu i możliwości, co współczesne. MSZem to, co obecny 55 latek uważa za wysoką aktywność fizyczną,  dla współczesnego 25 latka będzie jedynie pieszczotami wstępnymi.  Za 20, 30 lat współczesne nam wnioski z badań mogą być OKDR.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-12-01 19:31:03
Autor: Gotfryd Smolik news
kolana etc. - rower pomaga!
On Tue, 1 Dec 2009, PeJot wrote:

Starsze pokolenia nie miały na tyle wolnego czasu i możliwości, co współczesne. MSZem to, co obecny 55 latek uważa za wysoką aktywność fizyczną,

  40 lat temu trochę więcej było pracy *fizycznej*, weź to pod uwagę.
  Pewien problem stanowi nierozróżnianie wysiłku od ruchu, to prawda,
ale nie wiem, który "statystycznie" "statystyczny" mieszkaniec .pl
w wieku 25 lat (dziś i 40 lat temu) padłby wcześniej np. przy
machaniu łopatą ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-12-01 21:25:12
Autor: PeJot
kolana etc. - rower pomaga!
Gotfryd Smolik news pisze:
On Tue, 1 Dec 2009, PeJot wrote:

Starsze pokolenia nie miały na tyle wolnego czasu i możliwości, co współczesne. MSZem to, co obecny 55 latek uważa za wysoką aktywność fizyczną,

 40 lat temu trochę więcej było pracy *fizycznej*, weź to pod uwagę.

Racja, tylko czy owa praca wiązała się z takim forsowaniem kolan jak np.   podczas intensywnej jazdy na rowerze, albo na nartach ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

kolana etc. - rower pomaga!