kolano biegacza a jazda na rowerze

Data: 2010-07-29 09:49:36
Autor: karmi
kolano biegacza a jazda na rowerze
Moje problemy z kolanami (przyparcie boczne rzepki) zostały rozwiązane po:
 - prawie trzymiesięcznej fizjoterapi, jak najbardziej prywatnej. Przy okazji
fizjo nauczyłem się rozciągania i teraz rozciągam się po każdej jeździe.
 - dostodowaniu pozycji na rowerze, czyli badanie body geometry. Efekt to
stosy wkładek i podkładek w butach.
 - kupieniu licznika kadencji i kręceniu nie mniej niż 80obr/min
 Z problemem walczyłem od zeszłej jesieni do wiosny. Byłem nieźle podłąmany i
nachodziły mnie myśli o rzuceniu roweru w cholerę. Kosztowało to furmankę
pieniędzy i sporo czasu. Ale było warto. Kolana chodzą jak złoto.

pozdrawiam
karmi

--

kolano biegacza a jazda na rowerze