kolarstwo wyczynowe i patologie

Data: 2016-08-09 13:19:42
Autor: Ignac
kolarstwo wyczynowe i patologie
W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 19:35:12 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Ale tak  - jedzie sobie zawodnik... dostaje drugie sniadanie, cos tam chapsnie i srrrut resztke wyrzuca. I nie opowiadajcie ze sa ekipy, co sprzataja, bo on kolo jakiejs przepasci przejezdzal i nie rzucal tego na jezdnie tylko przez barierke.

Bo po pierwsze nie był aż tak głodny, a po drugie na tym polega troska o
faunę. Bo dajmy na to taki gryzoń, siedzi sobie tam na dole i nie dość, że nic nie widzi, to jeszcze musi kibicować na głodniaka.
Bardzo proszę o troszkę współczucia, tak nie można..

Data: 2016-08-09 23:20:11
Autor: Ignac
kolarstwo wyczynowe i patologie
W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 22:19:46 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

na tym polega troska o faunę.

A propos, mówił mi jeden znajomy kret, mieszkaniec śdm 2016.
- Panie, ja w życiu nie widziałem takiej ilości żarcia.
  Czego tam nie było - stosy: meksykańska salsa, włoskie risotto,   makrel z warzywami, kabanosy(!), popitka itd.
  Tylko pierony jasne zapomniały nom to wszystko otworzyć!

Data: 2016-08-10 19:06:29
Autor: Coaster
Ignac wrote:
[...]

Ignac, schodzisz na krety... :-/

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

- Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2016-08-10 14:13:45
Autor: Titus Atomicus
kolarstwo wyczynowe i patologie
In article <b4128679-7350-4f05-ba89-ee94eb9ac886@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

Bardzo proszę o troszkę współczucia, tak nie można.

No wlasnie okazuje sie ze fauna wymiera bo coraz to wzera jakis przetworzone ludzkie smieci.
--
TA

kolarstwo wyczynowe i patologie