kołboje i obcy - warto ?

Data: 2011-08-24 08:11:08
Autor: ALina
kołboje i obcy - warto ?
grają to u mnie w mieście, warto się wybrać ?

Data: 2011-08-24 15:13:24
Autor: vomir
kołboje i obcy - warto ?
Użytkownik " ALina" <wroclawrules@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j32bmr$nd7$1inews.gazeta.pl...
grają to u mnie w mieście, warto się wybrać ?

IMHO - nie warto. Wolalbym Planete Malp - jak juz...

Data: 2011-08-24 12:54:56
Autor: rs
kołboje i obcy - warto ?
On Wed, 24 Aug 2011 15:13:24 +0200, "vomir" <vomir@from.pl> wrote:

Użytkownik " ALina" <wroclawrules@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j32bmr$nd7$1inews.gazeta.pl...
grają to u mnie w mieście, warto się wybrać ?

jest pare ladnych scen. jest stosunkowo niezle zagrany, ale glownie
przez osoby, ktore sa krotko na ekranie, ale wszystko tak po chamsku i
nfantylnie kawa na lawe. moim zdaniem warto isc tylko jak juz nie
bedzie nic innego, albo nastawic sie na straszna kupe, wtedy moze
nawet moze sie spodobac. <rs>

Data: 2011-08-25 07:25:45
Autor: RedLite
kołboje i obcy - warto ?
W dniu 2011-08-24 10:11,  ALina pisze:
grają to u mnie w mieście, warto się wybrać ?

Ten film to dno. :D Wytwór chorego scenarzysty i zezowatego umysłowo reżysera. :D Do tego obsada - całkowicie nietrafiona. Gdyby zrobić z tego parodię, może by i była śmieszna - a tak - ŻENADA :/

Na filmwebie 5,4/10
Na imdb  6,6/10
Ode mnie 3/10

--

*RedLite*

Data: 2011-08-25 01:40:22
Autor: rs
kołboje i obcy - warto ?
On Thu, 25 Aug 2011 07:25:45 +0200, RedLite <ezcribir@berdichev.ua>
wrote:

[...]

to za co te twoje 3? <rs>

Data: 2011-08-25 12:16:48
Autor: RedLite
kołboje i obcy - warto ?
W dniu 2011-08-25 07:40, rs pisze:

to za co te twoje 3?<rs>

No niemała ekipa musiała się zebrać i kręcić to niemożebne gówno przez spory jednak czas. Doceniam wkład i zaangażowanie.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-25 12:22:29
Autor: rs
kołboje i obcy - warto ?
On Thu, 25 Aug 2011 12:16:48 +0200, RedLite <ezcribir@berdichev.ua>
wrote:

W dniu 2011-08-25 07:40, rs pisze:

to za co te twoje 3?<rs>

No niemała ekipa musiała się zebrać i kręcić to niemożebne gówno przez spory jednak czas. Doceniam wkład i zaangażowanie.

a nie zal ci pixeli zmarnowanych na alienow? <rs>

Data: 2011-08-26 11:22:54
Autor: RedLite
kołboje i obcy - warto ?
W dniu 2011-08-25 18:22, rs pisze:

to za co te twoje 3?<rs>

No niemała ekipa musiała się zebrać i kręcić to niemożebne gówno przez
spory jednak czas. Doceniam wkład i zaangażowanie.

a nie zal ci pixeli zmarnowanych na alienow?<rs>

Żal. I uwzględniłem to w ocenie. Chodzi Ci o coś?

--

*RedLite*

Data: 2011-08-26 12:47:18
Autor: rs
kołboje i obcy - warto ?
On Fri, 26 Aug 2011 11:22:54 +0200, RedLite <ezcribir@berdichev.ua>
wrote:

[...]

tak. staram sie zrozumiec twoj sposob przydzialania oceny. dlaczego ona jest taka wysoka, skoro stwierdzasz, ze ten film to:
"... dno.
.... obsada - całkowicie nietrafiona
ŻENADA"

ciekawi mnie co o filmie musialbys napisac, zeby dac mu 1/10 albo
nawet 0/10? <rs>

Data: 2011-08-26 21:51:14
Autor: radek
kołboje i obcy - warto ?
wrote:

[...]

ja daje 7,42. Dla mnie i mojego syna film fajny - nie super, ale wart obejrzenia, bez dnio-niepodleglosciowych bohaterow. Ludzie gina, obcy rzadziej, ale tez gina. Generalnie taki Tanczacy z Wilkami plus Wojna Swiatow z odrobina Plonacych Siodel.

r.

Data: 2011-08-26 16:04:57
Autor: rs
kołboje i obcy - warto ?
On Fri, 26 Aug 2011 21:51:14 +0200, radek <radek@gmail.com> wrote:

ja daje 7,42. Dla mnie i mojego syna film fajny - nie super, ale wart obejrzenia, bez dnio-niepodleglosciowych bohaterow. Ludzie gina, obcy rzadziej, ale tez gina.

no jak to rzadziej? musiales zakrywac oczy wtedy jak gineli.

Generalnie taki Tanczacy z Wilkami plus Wojna Swiatow z odrobina Plonacych Siodel.

hehehe. no i "fistful od dollars" i "the good the bad and the ugly"
<rs>

Data: 2011-08-26 22:13:14
Autor: radek
kołboje i obcy - warto ?
W dniu 26.08.2011 22:04, rs pisze:
[...]

no dobra, niech bedzie, najpierw wiecej ldzi, potem sie troche wyrownalo aby na koncu (spojlera nie bedzie)... :)

nie zapominajmy o Unforgiven.

r.

Data: 2011-08-26 16:16:29
Autor: rs
kołboje i obcy - warto ?
On Fri, 26 Aug 2011 22:13:14 +0200, radek <radek@gmail.com> wrote:

[...]

i dalo sie nawet zauwazyc element z "3:10 to yuma", ale nie
zauwazylem, o ktorej ten ichni "pociag" odjezdzal. <rs>

Data: 2011-08-26 22:22:50
Autor: radek
kołboje i obcy - warto ?
W dniu 26.08.2011 22:16, rs pisze:
[...]

a nawiazania do Domku na Prerii? :)

r.

Data: 2011-08-26 16:37:45
Autor: rs
kołboje i obcy - warto ?
On Fri, 26 Aug 2011 22:22:50 +0200, radek <radek@gmail.com> wrote:

[...]

hehe. oczywiscie. ok. przekonales mnie. po prostu nie zrozumialem, ze ten film to jest
zabawa z gatunkiem. podwyzszam mu zatem moja ocene na 1/10. <rs>

Data: 2011-08-27 09:13:03
Autor: radek
kołboje i obcy - warto ?
W dniu 26.08.2011 22:37, rs pisze:
a nawiazania do Domku na Prerii? :)

hehe. oczywiscie.
ok. przekonales mnie. po prostu nie zrozumialem, ze ten film to jest
zabawa z gatunkiem. podwyzszam mu zatem moja ocene na 1/10.<rs>

1/10... ja po przespaniu nocy i zalapaniu glebszego przeslania filmu podwyzszam moja ocene na 7.69/10. Moim zdaniem film jest prawie ze wybitny, co prawda nie dorĂłwnuje dzielom z nurtu kina moralnego niepokoju, ale nie mozna wymagac aby takie amerykanskie, (prawie ze) wybitne kino (ale i tak TYLKO amerykanskie) spelnialo rygorystyczne kryteria cechujace kino dla zaawansowanego widza.
Drogi RSie... C&A to nie Harry Potter czy Zacmienie. Ani Czlowiek z Marmuru... Niestety.

:)

r.

Data: 2011-08-27 11:49:55
Autor: rs
kołboje i obcy - warto ?
On Sat, 27 Aug 2011 09:13:03 +0200, radek <radek@gmail.com> wrote:

[...]

1/10... ja po przespaniu nocy i zalapaniu glebszego przeslania filmu podwyzszam moja ocene na 7.69/10. Moim zdaniem film jest prawie ze wybitny, co prawda nie dorównuje dzielom z nurtu kina moralnego niepokoju, ale nie mozna wymagac aby takie amerykanskie, (prawie ze) wybitne kino (ale i tak TYLKO amerykanskie) spelnialo rygorystyczne kryteria cechujace kino dla zaawansowanego widza.
Drogi RSie... C&A to nie Harry Potter czy Zacmienie. Ani Czlowiek z Marmuru... Niestety.

:)

mam nadzieje, ze masz racje, bo nastepny odcinkek C&A by mnie juz z
pewnoscia zabil. <rs>

Data: 2011-08-27 11:19:37
Autor: RedLite
kołboje i obcy - warto ?
W dniu 2011-08-26 18:47, rs pisze:

ciekawi mnie co o filmie musialbys napisac, zeby dac mu 1/10 albo
nawet 0/10?<rs>

1/10? np.  'wyrzygana dupą papka od debili dla debili, wyszedłem w połowie seansu,[...]'

Ale nigdy nie widziałem filmu 1/10 (jeszcze:)). Oczywiście mowa o produkcjach  klasy A.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-27 11:08:38
Autor: rs
kołboje i obcy - warto ?
On Sat, 27 Aug 2011 11:19:37 +0200, RedLite <ezcribir@berdichev.ua>
wrote:

[...]

no slowa godne konesera.

Ale nigdy nie widziałem filmu 1/10 (jeszcze:)). Oczywiście mowa o produkcjach  klasy A.

a jak odrozniasz filmy klasy A od reszty? <rs>

Data: 2011-08-27 17:29:41
Autor: RedLite
kołboje i obcy - warto ?
W dniu 2011-08-27 17:08, rs pisze:

[...]

ROTFL, To nie jest moja recenzja. To są słowa, które być może bym napisał, gdybym miał dać ocenę 1/10. Specjalnie ja sporządziłem na Twoją prośbę

Ale nigdy nie widziałem filmu 1/10 (jeszcze:)). Oczywiście mowa o
produkcjach  klasy A.

a jak odrozniasz filmy klasy A od reszty?<rs>

Klasa A, to są produkcje znanych wytwórni, wyświetlane w kinach na całym   świecie itd. W ogóle wyświetlane w kinach to w 99% A.
Klasa B to są niskobudżetowe produkcje przeznaczone do wypożyczalni i stacji TV. Nie są wyświetlane w kinach.

Drążysz drążysz i coś nie możesz nic wydrążyć :/ Może odpuść bo zaczynasz być nudny i upierdliwy.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-27 12:03:02
Autor: rs
kołboje i obcy - warto ?
On Sat, 27 Aug 2011 17:29:41 +0200, RedLite <ezcribir@berdichev.ua>
wrote:

[...]

a np. wczesne produkcje sama raimi? ale i ostatania rowniez.
Drążysz drążysz i coś nie możesz nic wydrążyć :/ Może odpuść bo zaczynasz być nudny i upierdliwy.

a wiesz co. jakos mi przeszla ochota na rozmowe z durnym i
podejrzliwym gowniarzem. EOD, a w sumie dlaczego nie plonk. nie bede
musial myc monitora z blota jakie wygenerujesz, kiedy obejrzysz jakis
kiepski film. PLONK. <rs>

Data: 2011-08-27 21:17:56
Autor: megrims
kołboje i obcy - warto ?
W dniu 2011-08-24 10:11,  ALina pisze:
grają to u mnie w mieście, warto się wybrać ?

Jak nie masz nic ciekawszego do roboty to idź.
Film ujdzie.

kołboje i obcy - warto ?