kołboje i obcy - warto ?

Data: 2011-08-24 15:13:24
Autor: vomir
kołboje i obcy - warto ?
Użytkownik " ALina" <wroclawrules@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j32bmr$nd7$1inews.gazeta.pl...
grają to u mnie w mieście, warto się wybrać ?

IMHO - nie warto. Wolalbym Planete Malp - jak juz...

Data: 2011-08-24 12:54:56
Autor: rs
kołboje i obcy - warto ?
On Wed, 24 Aug 2011 15:13:24 +0200, "vomir" <vomir@from.pl> wrote:

Użytkownik " ALina" <wroclawrules@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j32bmr$nd7$1inews.gazeta.pl...
grają to u mnie w mieście, warto się wybrać ?

jest pare ladnych scen. jest stosunkowo niezle zagrany, ale glownie
przez osoby, ktore sa krotko na ekranie, ale wszystko tak po chamsku i
nfantylnie kawa na lawe. moim zdaniem warto isc tylko jak juz nie
bedzie nic innego, albo nastawic sie na straszna kupe, wtedy moze
nawet moze sie spodobac. <rs>

kołboje i obcy - warto ?