kolce i lod

Data: 2010-01-05 17:27:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
kolce i lod
MarcinJM wydusił z siebie te słowy:

Wrazenia NIESAMOWITE, nawet zwykle kolce, w wersji producenckiej nie
maja szans z wystajacymi na prawie 2 cm stalowymi bolcami.

zdjęcie mile widziane.
Jakos nie wyobrażam sobie wystającego pręta 2cm ponad opone, ktory zachowuje sztywność.
ps. wkręty rozumiem, ze na wylot w opone i nakrętka z dwóch stron?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2010-01-05 17:33:34
Autor: peter
kolce i lod
ps. wkręty rozumiem, ze na wylot w opone i nakrętka z dwóch stron?

nakretka i wkret ?

Data: 2010-01-05 18:12:51
Autor: Kuba \(aka cita\)
kolce i lod
peter wydusił z siebie te słowy:

ps. wkręty rozumiem, ze na wylot w opone i nakrętka z dwóch stron?

nakretka i wkret ?

no też mi nie pasuje .. ale 2cm?!
W czym sie to trzyma?

Data: 2010-01-05 20:11:30
Autor: peter
kolce i lod
no też mi nie pasuje .. ale 2cm?!
W czym sie to trzyma?

strzelam : w gumie? 1cm w gumie a drugi na zewnatrz?

Data: 2010-01-05 21:35:20
Autor: Kuba \(aka cita\)
kolce i lod
peter wydusił z siebie te słowy:

no też mi nie pasuje .. ale 2cm?!
W czym sie to trzyma?

strzelam : w gumie? 1cm w gumie a drugi na zewnatrz?

<cytat:>
" z wystajacymi na prawie 2 cm stalowymi bolcami"
</cytat>

Data: 2010-01-05 17:47:27
Autor: MarcinJM
kolce i lod
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Tak zrobione jak tu:
http://zarzecki.com/opona_z_kolcami/

Tez sie zdziwilem, ze opona unosi sie na kolcach nad ziemia.
Co prawda szybko z 2 cm zrobilo sie ok 7mm (musialem po asfalcie przejechac) ale przy tej dlugosci na asfalcie kolec juz sie chowa w opone i nie zuzywa sie na twardym, przynajmniej zdecydowanie wolniej jak na poczatku.

MarcinJM

Data: 2010-01-05 18:31:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
kolce i lod
[...]

aż by mi sie chcialo spróbować :D

Data: 2010-01-05 20:14:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
kolce i lod

[...]

Na rowerze z oponami wyposażonymi w kolce zabawa jest lepsza.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-05 21:35:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
kolce i lod
Zygmunt M. Zarzecki wydusił z siebie te słowy:

z 7-8 lat nie siedzialen na rowerze :(

Data: 2010-01-05 22:06:14
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
kolce i lod

[...]

Zapraszam do Szczyrku w ten weekend. Przejedziesz się po śniegu w dół na rowerze i na skibobie.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-06 09:19:27
Autor: Kuba \(aka cita\)
kolce i lod

Data: 2010-01-06 21:40:28
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
kolce i lod

z 7-8 lat nie siedzialen na rowerze :(

Zapraszam do Szczyrku w ten weekend. Przejedziesz się po śniegu w dół
na rowerze i na skibobie.

LOL - chcesz mnie zabic?
Bo wiesz, ja nie radze sobie z pedałami ...

.
.
.
. .. wole silnik ;-)

W deha rzadko się dokręca.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-06 22:28:07
Autor: Kuba \(aka cita\)
kolce i lod
Zygmunt M. Zarzecki wydusił z siebie te słowy:

. .. wole silnik ;-)

W deha rzadko się dokręca.

wiesz, jakbym mial garba - to moze bym sie odważył, bo srodek ciężkości mialbym z tyłu, ale ze go nie mam , a w zamian mam brzuszek .. to chyba bym sie bał ;-)

Data: 2010-01-06 23:19:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
kolce i lod

[...]

Ale dzięki brzuchowi masz niżej środek ciężkości!
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

[...]