Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   kolce i lod - zdjecia

kolce i lod - zdjecia

Data: 2010-01-06 19:28:57
Autor: MarcinJM
kolce i lod - zdjecia

http://marcinjm.fotosik.pl/


--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-01-06 22:13:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
kolce i lod - zdjecia

http://marcinjm.fotosik.pl/

.... wystajacymi na prawie 2 cm stalowymi bolcami...

Gdzie te 2cm? A może cały czas miałeś te 5-7mm, tylko pomyliłeś długość wkręta z długością ponad bieżnik?
Masz dziwną definicję padliny.
BTW opony w rajdówkach mają co najmniej 3 razy więcej kolców.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-06 22:46:30
Autor: MarcinJM
kolce i lod - zdjecia
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

http://marcinjm.fotosik.pl/

... wystajacymi na prawie 2 cm stalowymi bolcami...

Gdzie te 2cm? A może cały czas miałeś te 5-7mm, tylko pomyliłeś długość wkręta z długością ponad bieżnik?

Starlo sie, tak jak pisalem wczesniej, choc rzeczywiscie "na oko" wyglada, ze starlo sie ok 5mm tego ostrego czubka, wiec wystawalo mniej jak pisalem.

Masz dziwną definicję padliny.

Padlina: opona, ktorej _bieznik_ nie pozwala na dalsze normalne uzytkowanie. Spodziewales sie wylazacego kordu, drutow i pocietych bokow?

BTW opony w rajdówkach mają co najmniej 3 razy więcej kolców.

Robilem to po raz pierwszy, kompletnie nie bedac przekonany do tego rozwiazania. Zreszta nadal nie jestem. Klasyczne kolce maja koncowki z weglikow spiekanych (same czubki) a wkret, nawet hartowany wytrzyma chyba niewiele. Nie mam obecnie warunkow na jezdzenie, bo pada snieg, w sniegu "robi" zimowy bieznik, nie kolec.
Ilosc kolcow to kompromis miedzy tym co powinno byc a zmeczeniem przy wkrecaniu (najpierw zrobie co drugi klocek a potem sie zobaczy: nie "zobaczylem" ;))

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-01-06 22:58:10
Autor: 'Tom N'
kolce i lod - zdjecia
MarcinJM w <news:hi30bm$mtd$1news.onet.pl>:

Zygmunt M. Zarzecki pisze:
http://marcinjm.fotosik.pl/
Masz dziwną definicję padliny.
Padlina: opona, ktorej _bieznik_ nie pozwala na dalsze normalne uzytkowanie. Spodziewales sie wylazacego kordu, drutow i pocietych bokow?

I już wiadomo dlaczego sonda pomimo zipów odpadła... ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-01-06 23:26:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
kolce i lod - zdjecia

http://marcinjm.fotosik.pl/
Masz dziwną definicję padliny.
Padlina: opona, ktorej _bieznik_ nie pozwala na dalsze normalne
uzytkowanie. Spodziewales sie wylazacego kordu, drutow i pocietych bokow?

I już wiadomo dlaczego sonda pomimo zipów odpadła... ;-)

Głupiś jak kot, którego nie mam.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-06 23:25:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
kolce i lod - zdjecia

http://marcinjm.fotosik.pl/

... wystajacymi na prawie 2 cm stalowymi bolcami...

Gdzie te 2cm? A może cały czas miałeś te 5-7mm, tylko pomyliłeś
długość wkręta z długością ponad bieżnik?

Starlo sie, tak jak pisalem wczesniej, choc rzeczywiscie "na oko"
wyglada, ze starlo sie ok 5mm tego ostrego czubka, wiec wystawalo mniej
jak pisalem.

Masz dziwną definicję padliny.

Padlina: opona, ktorej _bieznik_ nie pozwala na dalsze normalne
uzytkowanie. Spodziewales sie wylazacego kordu, drutow i pocietych bokow?

Nie, ale na tej oponie jeszcze trochę bieżnika jest.

BTW opony w rajdówkach mają co najmniej 3 razy więcej kolców.

Robilem to po raz pierwszy, kompletnie nie bedac przekonany do tego
rozwiazania. Zreszta nadal nie jestem. Klasyczne kolce maja koncowki z
weglikow spiekanych (same czubki) a wkret, nawet hartowany wytrzyma

Nie czubki tylko rdzeń.
Mam takie opony... w rowerze. Kiedyś kosztowały 130 euro.

chyba niewiele. Nie mam obecnie warunkow na jezdzenie, bo pada snieg, w
sniegu "robi" zimowy bieznik, nie kolec.

Oj zdziwiłbyś się.

Ilosc kolcow to kompromis miedzy tym co powinno byc a zmeczeniem przy
wkrecaniu (najpierw zrobie co drugi klocek a potem sie zobaczy: nie
"zobaczylem" ;))

Kup sobie za 40zł wkrętak akumulatorowy. W pełni naładowany wystarcza na wkręcenie 300 blachowkrętów.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-06 23:32:25
Autor: MarcinJM
kolce i lod - zdjecia
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Nie, ale na tej oponie jeszcze trochę bieżnika jest.

No troche jest

BTW opony w rajdówkach mają co najmniej 3 razy więcej kolców.

Robilem to po raz pierwszy, kompletnie nie bedac przekonany do tego
rozwiazania. Zreszta nadal nie jestem. Klasyczne kolce maja koncowki z
weglikow spiekanych (same czubki) a wkret, nawet hartowany wytrzyma

Nie czubki tylko rdzeń.
Mam takie opony... w rowerze. Kiedyś kosztowały 130 euro.

Moze rdzen, nie zaglebialem tematu

chyba niewiele. Nie mam obecnie warunkow na jezdzenie, bo pada snieg, w
sniegu "robi" zimowy bieznik, nie kolec.

Oj zdziwiłbyś się.

Wiem co mowie, na testach w glebszym sniegu, dopoki kolce sie nie dobiora do twardego to auto nie jedzie. Mozliwe, ze bicykl inaczej reaguje.

Ilosc kolcow to kompromis miedzy tym co powinno byc a zmeczeniem przy
wkrecaniu (najpierw zrobie co drugi klocek a potem sie zobaczy: nie
"zobaczylem" ;))

Kup sobie za 40zł wkrętak akumulatorowy. W pełni naładowany wystarcza na wkręcenie 300 blachowkrętów.

Ale ja sie zmeczylem z wkretarka.

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-01-07 00:44:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
kolce i lod - zdjecia

Ilosc kolcow to kompromis miedzy tym co powinno byc a zmeczeniem przy
wkrecaniu (najpierw zrobie co drugi klocek a potem sie zobaczy: nie
"zobaczylem" ;))

Kup sobie za 40zł wkrętak akumulatorowy. W pełni naładowany wystarcza
na wkręcenie 300 blachowkrętów.

Ale ja sie zmeczylem z wkretarka.

Cienias.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-07 11:49:03
Autor: Agent 0700
kolce i lod - zdjecia
Cienias.

Masz na myśli Cinquecento?

Marcin jeździ Seicento :-)

Pozdrawiam

Jacek

kolce i lod - zdjecia

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona