kolega Wilk jest prymitywem

Data: 2011-07-08 08:10:45
Autor: Wilk
kolega Wilk jest prymitywem
On 8 Lip, 16:33, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Spadaj na rower skoro nie stac cie na psychiatre.

Napisał dla Państwa człowiek który:
a) od dawna zarzeka się, że nie czyta moich postów
b) n-ty raz wykorzystuje grupę do załatwiania prywatnych porachunków

Nie widzisz, że publikując takie posty tylko się ośmieszasz i
utwierdzasz innych w opinii grupowej sierotki Marysi?
 Zachowuj się jak dorosły facet - i nie wypłakuj swoich żalów
publicznie, a jak masz taką potrzebę - pisz na priva; a jak masz jaja
- to postaraj się mnie zgasić ironiczno-humorystyczną odpowiedzią, bo
publicznie jęcząc jak stara baba wzbudzisz tylko pogardę
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-09 18:56:10
Autor: Wojtek Sobociński
Wilk wrote:

On 8 Lip, 16:33, Titus Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> Spadaj na rower skoro nie stac cie na psychiatre.

Napisał dla Państwa człowiek który:
a) od dawna zarzeka się, że nie czyta moich postów

czasem ktos cie wyciaga z KFa

b) n-ty raz wykorzystuje grupę do załatwiania prywatnych porachunków

a ty sie na priv z niego nasmiewales? czy moze w watku o sakwach?

Nie widzisz, że publikując takie posty tylko się ośmieszasz i
utwierdzasz innych w opinii grupowej sierotki Marysi?

ma racje i dobrze zrobil, ze ci wprost napisal co mysli - a ja podzielam
jego zdanie (nie chce mi sie nawet dodawac czegos od siebie...)

[...]

spierdalaj z ta gadka

PS. ekstra nick, wolff... odmladzasz sie? nie wiem czy jeszcze masz te
wasy ale powinienes je zgolic - wygladasz z nimi jak pizda
PPS. zapomnialem cie wrzucic do KFa...

--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Data: 2011-07-15 23:13:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
kolega Wilk jest prymitywem
Wojtek Sobociński , Sat, 09 Jul 2011 18:56:10 +0200, pl.rec.rowery:
PS. ekstra nick, wolff... odmladzasz sie? nie wiem czy jeszcze masz te
wasy ale powinienes je zgolic - wygladasz z nimi jak pizda

Po prostu wokół nazwiska Michał "Wilk" Wolff zaczął się gnój w Google robić
i Michał "Wilk" Wolff się wstydzi.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-16 02:53:14
Autor: Wilk
On 9 Lip, 18:56, Wojtek Sobociński <sobocin...@NOSPAM.vp.pl> wrote:

spierdalaj z ta gadka
PS. ekstra nick, wolff... odmladzasz sie? nie wiem czy jeszcze masz te
wasy ale powinienes je zgolic - wygladasz z nimi jak pizda
PPS. zapomnialem cie wrzucic do KFa...

Oczywiście na tym poziomie rozmawiać nie będę. O ile Titus jest
upierdliwym mazgajem - to nie można mu zarzucić że dochodzi do poziomu
prymitywizmu charakteryzującego zwykłych meneli, co w Twoim przypadku
ma niestety miejsce. Takie osoby jak Ty można tylko ignorować, bo po
prostu wstyd z kimś rozmawiać na takim poziomie.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-19 21:41:24
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <399aedc2-c130-4b03-bac3-ed51a487f1bd@q15g2000yqk.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

ma niestety miejsce. Takie osoby jak Ty można tylko ignorować, bo po
prostu wstyd z kimś rozmawiać na takim poziomie.

A, rozumiem.
Czy to oznacza, ze do ciebie trzeba w koncu powiedziec "Spierdalaj, Wilk" bo nic bardziej subtelnego do ciebie nie trafia?

TA

Data: 2011-07-19 21:53:48
Autor: geos
kolega Wilk jest prymitywem
A, rozumiem.
Czy to oznacza, ze do ciebie trzeba w koncu powiedziec "Spierdalaj, Wilk" bo nic bardziej subtelnego do ciebie nie trafia?

czy jest możliwość, abyś rozważył przeniesienie środka ciężkości tych wypowiedzi na priva? i ogólnie jakoś tak dryfował w tamtym kierunku :)

pozwolę sobie na oderwanie Cię trochę od tej wymagającej zaangażowania wymiany myśli i spytam: czy planujesz w niedalekiej przyszłości eskapadę na miarę tej po afryce? jeśli tak to jakie regiony chodzą Ci po głowie?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-07-19 22:30:23
Autor: Titus Atomicus
In article <j04ncd$4g2$1@news.task.gda.pl>, geos <geos@nowhere.invalid> wrote:

> [...]

czy jest możliwość, abyś rozważył przeniesienie środka ciężkości tych wypowiedzi na priva? i ogólnie jakoś tak dryfował w tamtym kierunku :)

Ale w jakim celu mialbym rozmawiac, jak rozumiem z Wilkiem, na priva podczas gdy on od lat trolluje na preclu?
Moglbys to jakos rozwinac i uzasadnic?

pozwolę sobie na oderwanie Cię trochę od tej wymagającej zaangażowania wymiany myśli
Gdzie tu masz wymiane mysli?
Chyba ze to jakas figura retoryczna i poniosla cie wena?

i spytam: czy planujesz w niedalekiej przyszłości eskapadę na miarę tej po afryce? jeśli tak to jakie regiony chodzą Ci po głowie?

Owszem, w najblizszm czasie planuje wyprawe do Pacanowa.
Czy zaspokoilem juz twoja ciekawosc?
TA

Data: 2011-07-19 14:09:58
Autor: Wilk
On 19 Lip, 22:30, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Moglbys to jakos rozwinac i uzasadnic?

No i zobaczcie - jaki grzeczny troll! Jak ładnie prosi o pożywienie!

Owszem, w najblizszm czasie planuje wyprawe do Pacanowa.

Tego się po Tobie nie spodziewałem. Titus podąża śladami Wilka?
https://picasaweb.google.com/wilku150/Bikestats2021III2009WarszawaNowySaczKrakow#5315753875483089202

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-19 22:34:04
Autor: geos
kolega Wilk jest prymitywem
Owszem, w najblizszm czasie planuje wyprawe do Pacanowa.
Czy zaspokoilem juz twoja ciekawosc?

to w tej sytuacji ja poproszę o KFa :)

geos

Data: 2011-07-19 22:47:53
Autor: Titus Atomicus
In article <j04pnt$csa$1@news.task.gda.pl>, geos <geos@nowhere.invalid> wrote:

> Owszem, w najblizszm czasie planuje wyprawe do Pacanowa.
> Czy zaspokoilem juz twoja ciekawosc?

to w tej sytuacji ja poproszę o KFa :)
Alez prosze.
I licze na wzajemnosc.
Ale zanim to zrobie...
Nie wytlumaczyles mi dlaczego mam - jak sugerowales - wysylac jakies maile do Wilka na priv. I co w ten sposob moglbym osiagnac?

TA

Data: 2011-07-19 22:51:11
Autor: geos
[...]

nie mam parcia aby angażować się dalej w dyskusję widząc to co widzę.

geos

Data: 2011-07-19 23:19:15
Autor: Titus Atomicus
In article <j04qnv$go7$1@news.task.gda.pl>, geos <geos@nowhere.invalid> wrote:

> [...]

nie mam parcia aby angażować się dalej w dyskusję widząc to co widzę.

Nie chodzi o dyskusje z toba, ale o uzasadnienie, dlaczego mam dyskutowac na priv z osobnikiem ktory jest wg mnie zalosnym trollem.

TA

Data: 2011-07-19 14:35:26
Autor: Wilk
Titus jedzie do Pacanowa
On 19 Lip, 23:19, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Nie chodzi o dyskusje z toba, ale o uzasadnienie, dlaczego mam
dyskutowac na priv z osobnikiem ktory jest wg mnie zalosnym trollem.

O co Tobie chodzi to widzi nawet 5-latek. Na siłę starasz się
przedłużyć życie tego wątku, odpowiadasz sam na swoje pytania;
prowadzisz takie rozmowy jak ta z geosem - byle sprawić pozór że coś
się w tym wątku dzieje.

Nie rozumiem tylko po co się tak zarzekasz, że tu nie trollujesz -
więcej wiary w ludzi. Jak grzecznie poprosisz o pożywienie - to Cię
wspomogą, bo prawo do jedzenia - to prawo każdego człowieka; nawet ja
- Twój największy wróg niniejszym rzucam Ci parę smakowitych kąsków, w
końcu muszę dbać o Twoje wątłe zdrowie przed wyprawą do Pacanowa.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-20 12:51:10
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
Witam,
No coz, znowu uaktualnilem preclowego KFa. Jest tam teraz, jak mi sie zdaje kilkanascie wpisow. Wiekszosc z nich dotyczy jakichs nieznanych mi blizej osobnikow, ktorzy poza glupowymi odzywkami w okolowolfowych watkach (gdzie mieli okazje do zaistnienia) nie mialo jak dotad nic madrego do powiedzenia.
Co wiecej, wiekszosc z tych osob nie pochwalila sie swoimi osiagnieciami rowerowymi, co wg doktryny Wolffa w ogole nie uprawnia ich do zabierania glosu.
Martwi mnie jednak fakt, ze podobne stanowisko (tzn. Wolff moze bezkarnie trollowac publicznie, ale atakowany co najwyzej moze pogrozic mu paluszkiem na priv) zajelo kilka rozsadnych, jak mi sie wydawalo osob.

TA

Data: 2011-07-20 16:21:14
Autor: Ignacy
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
No coz, znowu uaktualnilem preclowego KFa.

Korzystając z okazji że jesteś w nastrojowo-refleksyjnym klimacie
to czy mógłbyś podać jakieś namiary ze swich wypraw chętnie obejżę.
I jeszcze jedno jak ktoś się zapozna z tym to jest szansa na opuszczenie KFa ?
  Ignac --

Data: 2011-07-20 21:08:12
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <j06v9q$86q$1@inews.gazeta.pl>,
 " Ignacy" <ignac88@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > No coz, znowu uaktualnilem preclowego KFa. Korzystając z okazji że jesteś w nastrojowo-refleksyjnym klimacie
to czy mógłbyś podać jakieś namiary ze swich wypraw chętnie obejżę.
Aha.
O ile moja tozsamosc nie jest tu tajemnica (nie potrafisz uzywac googla?), to Wilk, nie ja jest tu grupowym ekshibicjonista.

I jeszcze jedno jak ktoś się zapozna z tym to jest szansa na opuszczenie KFa ?

He, he, ale dlaczego ci na tym zalezy, moje ty sumienie precla?
Od jakiegos czasu odnosze wrazenie, ze cos jest z toba nie tak.

TA

Data: 2011-07-20 21:58:08
Autor: Ignacy
kolega Wilk jest prymitywem
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Od jakiegos czasu odnosze wrazenie, ze cos jest z toba nie tak.

  No i widzisz jak się chce to można...odzyskałem wiarę w to że
  będą jeszcze z Ciebie ludzie...ale na wszelki wypadek z KFa mnie   nie usuwaj...no ładnie mi po bandzie pojechałeś.
    A o te namiary to pytam serio bo oglądam wyłącznie te strony które
  ktoś sobie życzy.

  Ignac

Data: 2011-07-21 00:10:44
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <j07j1g$99b$1@inews.gazeta.pl>,
 " Ignacy" <ignac88@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > Od jakiegos czasu odnosze wrazenie, ze cos jest z toba nie tak.

  No i widzisz jak się chce to można...odzyskałem wiarę w to że
  będą jeszcze z Ciebie ludzie...ale na wszelki wypadek z KFa mnie   nie usuwaj...no ładnie mi po bandzie pojechałeś.

No nie. Chyba sie jednak nie rozumiemy.
Przeciez nie mialem cie w KFie.
Ale skoro tak ladnie prosisz to... jestem bardzo ugodowy. Prosze bardzo.

TA

Data: 2011-07-20 13:20:29
Autor: Wilk
On 19 Lip, 21:41, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

A, rozumiem.
Czy to oznacza, ze do ciebie trzeba w koncu powiedziec "Spierdalaj,
Wilk" bo nic bardziej subtelnego do ciebie nie trafia?

Nie - to znaczy tyle, że o Tobie wiele można napisać - ale na pewno
nie to, że zachowujesz się jak żul; wiadomo, że poniżej pewnej granicy
nie zejdziesz, że jesteś człowiekiem wykształconym.

Natomiast Sobociński - to jest po prostu człowiek bardzo prymitywny i
ograniczony, klasyczny żul używający języka z rynsztoka; każdy kto w
swoim życiu spotkał menela czy dresa - zdaje sobie sprawę, że z
menelami jakakolwiek dyskusja po prostu nie ma żadnego sensu; bo i co
można napisać na taki pokaz erudycji:
spierdalaj z ta gadka
PS. ekstra nick, wolff... odmladzasz sie? nie wiem czy jeszcze masz te
wasy ale powinienes je zgolic - wygladasz z nimi jak pizda

Klinicznym opisem reakcji prymitywa na poziomie Sobocińskiego na
ironię - jest modny swego czasu dowcip:

Jedzie dwóch facetów w pociągu, jadą, jadą...
Jednemu zaczęło się nudzić i pyta drugiego:
- Wie pan co, trochę tu tak sztywno, może się przedstawię: Wafel moje
nazwisko.
Drugi:
- Miło mi, Piwko
Dalej jadą... po 5 minutach Wafel mówi:
- Panie Piwko wymyśliłem rym do pańskiego nazwiska.
- Jaki?
- Piwko, piwko - skocz po piwko!
Jadą dalej, Piwko wkurzony myśli
5 min
10 min
15 min
30 min
W końcu mówi:
- Panie Wafel też wymyśliłem rym do pańskiego nazwiska
- Jaki?
- Wafel ty chuju!

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-20 23:01:55
Autor: mt
Wilk pisze:

[...]

Nie żaden Piwko i Wafel tylko Liwko i Baton, jak cytujesz, to dokładnie, bo trochę to inaczej szło :)

--
marcin

Data: 2011-07-20 14:37:59
Autor: Wilk
On 20 Lip, 23:01, mt <telep...@interia.pl> wrote:

Nie żaden Piwko i Wafel tylko Liwko i Baton, jak cytujesz, to dokładnie,
bo trochę to inaczej szło :)

Wiele wersji tego kawału chodziło drogi kolego, jego środek czy
nazwiska nie mają znaczenia - liczy się mistrzowska puenta ;)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-21 00:14:17
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <15935ae7-532f-44cf-83bd-0e7fbb655160@j25g2000vbr.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

Wiele wersji tego kawału chodziło drogi kolego, jego środek czy
nazwiska nie mają znaczenia - liczy się mistrzowska puenta ;)

Jedyna puenta jaka mi w tej chwili przychodzi do glowy do riposta Wujka Staszka.
A dowcip (przynajmnien w twojej wersji) nie byl smieszny, niestety.
Staczasz sie coraz nizej.

TA

Data: 2011-07-20 15:25:40
Autor: Wilk
On 21 Lip, 00:14, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

A dowcip (przynajmnien w twojej wersji) nie byl smieszny, niestety.
Staczasz sie coraz nizej.

Wyjdź na rower, powdychaj sobie świeżego powietrza, pogadaj z
przyjaciółmi, zaplanuj jakiś wyjazd, pokibicuj uczestnikom BBTour,
którzy wkrótce wyruszą na trasę by przemierzać całą Polskę - to będzie
z tego jakiś pożytek; bo przykro patrzeć jak się zalewasz żółcią i
coraz mocniej tracisz kontakt z rzeczywistością.

A czy dowcip jest śmieszny i czy pasuje do zachowania Sobolewskiego -
to pozwól, że każdy oceni sam, bo Ty na arbitra elegantiarum niestety
nie masz najmniejszych kwalifikacji.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-21 00:51:41
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <68fdf526-0847-4b8e-9f9e-2fa8f4d95b81@s2g2000vbw.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

On 21 Lip, 00:14, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> A dowcip (przynajmnien w twojej wersji) nie byl smieszny, niestety.
> Staczasz sie coraz nizej.

Wyjdź na rower, powdychaj sobie świeżego powietrza,

Ale ja jezdze na rowerze.
Cos sie tak zawzial zeby ingerowac w moje zycie.
Czy ja ci na przyklad wciaz przypominam zebys zgolil te idiotyczne wasy?

pogadaj z
przyjaciółmi,
Rozmawiam.
BTW ty masz jakichs przyjaciol?

zaplanuj jakiś wyjazd,

Planuje. Uwielbiam planowac, jak zapewne wiesz.

pokibicuj uczestnikom BBTour,
którzy wkrótce wyruszą na trasę by przemierzać całą Polskę - to będzie
z tego jakiś pożytek;

E, takie imprezy mnie naprawde malo intersuja, i naprawde nie ma to zwiazku z tym, ze nachalnie promujesz ten BBTour, bo sam w nim startujesz.

bo przykro patrzeć jak się zalewasz żółcią i

Ja?
Ostatnio dostarczasz mi coraz wiecej radosci.

coraz mocniej tracisz kontakt z rzeczywistością.

A co? Tak w rzeczywistosci to jestes milym, skromnym czlowiekiem, i to wszytsko tutaj to jakies zarty?

A czy dowcip jest śmieszny i czy pasuje do zachowania Sobolewskiego -
to pozwól, że każdy oceni sam, bo Ty na arbitra elegantiarum niestety
nie masz najmniejszych kwalifikacji.

Ale ja wlasnie cie ocenilem. Odmawiasz mi prawa do oceny?
Ale przeciez to usenet. I zyjemy w wolnym kraju. No i dlaczego masz zatrzezenia co do moich kwalifikacji?
Chcesz powiedziec, ze jedyna kompetentna osoba do oceny jakosci wypowiadanych przez ciebie dowcipow jestes ty sam?

Sluchaj, ale czy ty rzeczywiscie wierzysz w to, ze jestes mistrzem opowiadania dowcipow?

ROTFL

Dzieki za poprawe humoru przed snem,
Pa
TA

Data: 2011-07-20 16:39:12
Autor: Wilk
On 21 Lip, 00:51, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Rozmawiam.
BTW ty masz jakichs przyjaciol?

Przejrzyj sobie moje galerie - to zobaczysz z iloma różnymi ludźmi
(nawet i z precla) jeżdżę na rowerze na wszelakie wyjazdy, mimo mojego
specyficznego stylu jazdy wymagającego świetnej kondycji - nie mam
problemów z chętnymi na wspólne rowerowanie, co roku dostaję
kilkanaście propozycji rowerowych znajomości.

Na Twoich galeriach z tych paru wyjazdów, które odbyłeś - niestety na
rowerze jesteś zawsze sam, dlatego powoli staje się dla mnie jasne
dlaczego tak zaciekle trollujesz; dlaczego piszesz dla samego pisania,
nawet jak nie masz nic do powiedzenia; samotność w Twoim wieku - może
być już bardzo dokuczliwa. Ale jesteś dorosłym człowiekiem panie
Marcinie, więc czas spojrzeć w lustro i zrozumieć, że od wylewania
żółci i karygodnego dla mężczyzny mazgajstwa - owych przyjaciół na
pewno nie znajdziesz; zarobisz w ten sposób jedynie na pogardę tych
którzy dotąd traktowali Cię życzliwiej.

Ku uldze czytelników ogłaszam EOT z tego wątku (a ja w przeciwieństwie
do Ciebie słów na wiatr nie rzucam); niezależnie od tego jakie bzdury
byś tu powypisywał i jakimi kalumniami mnie obsypał; jak sam napisałeś
- bawisz się coraz lepiej; mogę tylko pogratulować gustu i życzyć
zabawy jeszcze lepszej.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-21 12:30:18
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <0778d076-1134-48db-9749-7ff001c47efe@d1g2000yqm.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

On 21 Lip, 00:51, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> Rozmawiam.
> BTW ty masz jakichs przyjaciol?

E, jak zwykle bardzo wybiorczo odpowiadasz.

[...]

Galerii twoich przegladac nie mam zamiaru, bo zdjecia ktore robisz sa malo interesujace. A calosc jest rownie nudna jak ty.
A co do do roznych propozycji ktore dostajesz, to po pierwsze, jesli to sa propozycje od osob pokroju tych, ktorych wrzucilem w tym watku do KFa to pozostaje mi tylko sie z politowaniem usmiechnac.
Po drugie, ja tez, wyobraz sobie, otrzymuje czasem jakies propozycje.
Po trzecie, faktycznie, nikt z moich przyjaciol nie jezdzi na dluzsze wycieczki rowerowe, a nie nazywam przyjacielem kazdego znajomego/znajomej z rowerow.
Po czwarte, tak na prawde lubie jezdzic sam na rowerze.

[...]

Cos ci sie pomylilo. To ty trollujesz, i z reguly piszesz dla samego pisania, nawet jesli ne masz nic ciekawego do powiedzenia.
Ile razy mozna czytac o twoich kilometrach?
W tym roku jakos mija 25 od mojej pierwszej zagranicznej wycieczki rowwerowej. To byla Szwecja. Bylem tam z kolega, ale kilometrazu nie pametam (poza tym ze na pewnie nie byl tak imponujacy jak twoj), bo licznik sprawilem sobie dopiero jakos 8-9 lat temu. Nie po to, zeby ekscytowac sie kilometrami, ale do prostej nawigacji.

samotność w Twoim wieku - może
być już bardzo dokuczliwa.

He, he, i kto to mowi?

Ale jesteś dorosłym człowiekiem panie
Marcinie, więc czas spojrzeć w lustro

Mam lutro, patrze i ciesze sie ze w tym lustrze nie widze Wolffa.

i zrozumieć, że od wylewania
żółci i karygodnego dla mężczyzny mazgajstwa - owych przyjaciół na
pewno nie znajdziesz; zarobisz w ten sposób jedynie na pogardę tych
którzy dotąd traktowali Cię życzliwiej.

Wciaz zarzucasz mi nieprawde, trzeba ci przyznac, ze jestes w tym na tyle skuteczny, ze niektorzy ci uwierzyli.

Ku uldze czytelników ogłaszam EOT z tego wątku (a ja w przeciwieństwie
do Ciebie słów na wiatr nie rzucam); niezależnie od tego jakie bzdury
byś tu powypisywał i jakimi kalumniami mnie obsypał;

E, i tak ci nie wierze. Zwlaszcza po zapewnieniu 'nie rzucam slow na wiatr'.

- bawisz się coraz lepiej; mogę tylko pogratulować gustu i życzyć
zabawy jeszcze lepszej.

Dziekuje za zyczenia, ale dlaczego uciekasz w takim fajnym momencie?
:-(

TA

Data: 2011-07-21 13:02:08
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <Titus_Atomicus-3176B8.12301621072011@newsfeed.onet.pl>,

Po czwarte, tak na prawde lubie jezdzic sam na rowerze.

Zapomnialem dodac, ze pewnie dlatego, ze w przeciwienstwie do ciebie zamiast bic jakies rekordy (co oczywiscie samo w sobie nie jest niczym zlym), zatrzymuje sie czesto po drodze, poznaje swiat i ludzi.
Dla mnie to jest wlasnie kwintesencja turystyki rowerowej.

TA

Data: 2011-07-21 06:44:51
Autor: Ryszard Mikke
mt <telepski@interia.pl> napisał(a):
Wilk pisze:

> [...]
> - Miło mi, Piwko

Nie żaden Piwko i Wafel tylko Liwko i Baton, jak cytujesz, to dokładnie, bo trochę to inaczej szło :)

Klasyczny gluchy telefon - ja znam wersje z nazwiskami Nifko i Wafel.
Oraz, Batona trudno nie zrymowac...

--
rmikke

Data: 2011-07-21 13:28:48
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <j08ht3$jnp$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Klasyczny gluchy telefon - ja znam wersje z nazwiskami Nifko i Wafel.
Oraz, Batona trudno nie zrymowac...

Tak czy siak kol. Wolff okazal sie znowu Mistrzem. Tym razem - palenia glupuch dowcipow.
Tak, wiem ze zachowuje sie nieetycznie bo Wilk podkulil juz ogon i uciekl, wiec sam bronic sie juz nie moze. TA

Data: 2011-07-21 12:10:17
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

> Oraz, Batona trudno nie zrymowac...
> Tak czy siak kol. Wolff okazal sie znowu Mistrzem. Tym razem - palenia glupuch dowcipow.

Dowcip moze i glupi, ale zabawny, a nawet poniekad kultowy (u mnie w firmie
tekst 'Wafel, Wafel' nie wymaga opowiadania reszty ;) ), tyle ze znacznie
latwiej go powiedziec, niz napisac tak, zeby bylo zabawnie. Podobnie, jak ten
o czopkach.

--
rmikke

Data: 2011-07-21 15:01:24
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <j094v9$i96$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

tekst 'Wafel, Wafel' nie wymaga opowiadania reszty ;) ), tyle ze znacznie
latwiej go powiedziec, niz napisac tak, zeby bylo zabawnie.

No, moze i tak.
Tylko, ze w wersji opowiedzianej przez Wilka jedynym zabawnym elementem jest on sam. Nie dosc ze spalil dowcip, to na dodatek nie rozumie dlaczego. Calkiem jak ten Piwko/Liwko z tego dowcipu.

TA

Data: 2011-07-21 17:45:40
Autor: Mr. MAKARENA
kolega Wilk jest prymitywem

Jedzie dwóch facetów w pociągu, jadą, jadą...

http://www.youtube.com/watch?v=i53C7uQkpig

:-)

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2011-07-31 23:58:16
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
Witam,
A ja sobie wlasnie przegladam przez google ten watek i widze, kogo i za co wrzucilem do KFa...
Hm, glownie trolli, rzecz jasna (choc nie tylko), ale klasyfikacja nie jest taka jednoznaczna.
Bo z jednej strony sa tu jakies meteory, ktore ujawnily sie tylko na te okolicznosc (znaczy stanely w obronie honoru czaka norissa precla), sa tez dresiarskie trolle, jak Prot (ktorych pozorna oglada prysla), ale sa i nieco sprytniejsze trolle, pozujace na zatroskanych intelektualistow jak geos czy ignac. Wszystkich zjednoczyla moja proba zamachu na honor wodza.

TA

Data: 2011-08-01 00:20:23
Autor: Protogenes
[...]

Tracę wiarę w to, czy jakikolwiek lekarz jest jeszcze w stanie ci pomóc.

Sam sobie odpowiadasz, sam karmisz swojego wewnętrznego trolla odpowiadając samemu sobie. Masz manię prześladowczą związaną z pozornymi obrońcami twojego głownego wroga. Pomimo dziesiątek już chyba dobrych rad ty nadal zaprzepaszczasz jakąkolwiek szansę na uratowanie swojej reputacji. Ja nie wiem co musiałbyś zrobić, aby wzbudzić jakiekolwiek inne emocje oprócz litości :-|

Prot

Data: 2011-07-21 00:23:00
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <fd390cf6-29b4-4bcc-ba63-e03866511c62@o4g2000vbv.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

nie to, że zachowujesz się jak żul; wiadomo, że poniżej pewnej granicy
nie zejdziesz, że jesteś człowiekiem wykształconym.

Och, przeceniasz mnie.
Prawde mowiac, teraz zaluje ze juz dawno nie zareagowalem mniej wiecej w taki sposob na twoja namolnosc.

[...]

Hm, nie odnioslem takie wrazenia.

Po prostu zachowujesz sie tak, ze swiety by nie wytrzymal.
No i jak sie okazuje tylko taka metoda z toba skutkuje. Subtelne proby zwrocenia ci uwagi nie robia na tobie wrazenia. Bierzesz to za mazgajstwo i wrecz osmiela cie to do eskalacji zachowania.
To tak jak wlasnie z dresami.
Tak wlasnie. Dla mnie jestes mentalnym dresem.

'Cham - chamem' jak mawial Pan Zagloba.

TA

Data: 2011-07-20 18:37:48
Autor: Wojtek Sobociński

 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

Nareszcie zrozumiałeś...
A, rozumiem.
Czy to oznacza, ze do ciebie trzeba w koncu powiedziec "Spierdalaj, Wilk" bo nic bardziej subtelnego do ciebie nie trafia?

Jak widać ;)

PS. Proszę nie wyciągać trupów z KFa --