kolega Wilk jest prymitywem

Data: 2011-07-08 16:09:29
Autor: Olgierd
kolega Wilk jest prymitywem
On Fri, 08 Jul 2011 16:33:31 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Jest zalosnym antypatycznym
prymitywem, ktory nieudolnie kreuje sie na wszystkowiedzacgo. W kazdej
dziedzinie, w jakiej zabiera glos.

Generalnie jest to nie tylko bardzo NTG, ale i bardzo-bardzo poza kaĹĽdÄ… normÄ….

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-07-08 18:19:20
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <pan.2011.07.08.16.09.27@rudak.org>,
 Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

On Fri, 08 Jul 2011 16:33:31 +0200, Titus_Atomicus wrote:

> Jest zalosnym antypatycznym
> prymitywem, ktory nieudolnie kreuje sie na wszystkowiedzacgo. W kazdej
> dziedzinie, w jakiej zabiera glos.

Generalnie jest to nie tylko bardzo NTG, ale i bardzo-bardzo poza każd± norm±.

1.
To nie jest NTG bo kol. Wilk udziela sie tutaj.
2.
Trzeba bylo reagowac wczesniej, wtedy jak kol. Wilk wypuszczal tu te swoje niesmaczne komentarze. Czy one dla ciebie sa zgodne z jakakolwiek norma?

TA

Data: 2011-07-09 07:43:30
Autor: Olgierd
On Fri, 08 Jul 2011 18:19:20 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Trzeba bylo reagowac wczesniej, wtedy jak kol. Wilk wypuszczal tu te
swoje niesmaczne komentarze. Czy one dla ciebie sa zgodne z jakakolwiek
norma?

Pyskówka w różnych wątkach jest -- stety czy nie -- czymś normalnym na usenecie; jak Tobie to nie odpowiada -- przestań czytać grupy.

Natomiast *tworzenie* takich wÄ…tkĂłw... --

Data: 2011-07-09 19:40:40
Autor: Titus Atomicus
kolega Wilk jest prymitywem
In article <pan.2011.07.09.07.43.28@rudak.org>,
> [...]

> Trzeba bylo reagowac wczesniej, wtedy jak kol. Wilk wypuszczal tu te
> swoje niesmaczne komentarze. Czy one dla ciebie sa zgodne z jakakolwiek

Pyskówka w różnych w±tkach jest -- stety czy nie -- czym¶ normalnym na usenecie; jak Tobie to nie odpowiada -- przestań czytać grupy.

 Odnosze wrazenie, ze czytam i pisze na wiecej grup niz ty.

Nie znam drugiego tak ciezkiego przypadku jak Wolffowy. Jego uwagi nie byly ani merytoryczne, ani smieszne, tylko namolne. I na dluzsza mete meczace. I naruszaja reguly dobrego wychowania i dobrego smaku.
Kol. Wolff nie od dzis robi z siebie kretyna. Czy naprawde powiedzenie tego w innym watku byloby dla ciebie ok, ale zakladanie nowego watku juz jest nie ok? Dziwne.

Natomiast *tworzenie* takich w±tków...
Mhm.
Zaloz sobie z Wolffem kolko wzajemnej adoracji. Na razie wrzucam cie do tego samego KFa. Za dulszczyzne ('bo smieci nalezy zamiatac pod dywan').

TA

Data: 2011-07-10 13:44:14
Autor: Olgierd
On Sat, 09 Jul 2011 19:40:40 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Zaloz sobie z Wolffem kolko wzajemnej adoracji. Na razie wrzucam cie do
tego samego KFa. Za dulszczyzne ('bo smieci nalezy zamiatac pod dywan').

Bosko. Nie od dziś wiedziałem, że jesteś zwykłym małostkowym trollem.