Data: 2012-03-04 14:04:06 | |
Autor: J.F. | |
kolej | |
Niby NTG, ale na kolei wypadek. I ... cos mi sie tak kojarzy ze ostatnio to cos sporo tych wypadkow kolejowych bylo. szyny dziurawe czy co ? J. |
|
Data: 2012-03-04 13:07:41 | |
Autor: to | |
kolej | |
begin J.F.
szyny dziurawe czy co ? Jak to co... niedostosowanie prędkości do warunków! -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-03-04 15:54:30 | |
Autor: Myjk | |
kolej | |
04 Mar 2012 13:07:41 GMT, to
szyny dziurawe czy co ?Jak to co... niedostosowanie prędkości do warunków! Może BMW robiło podkładki do śrub mocujących resory. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2012-03-04 20:17:29 | |
Autor: N1 | |
kolej | |
Bardzo śmieszne i na miejscu.
|
|
Data: 2012-03-05 14:14:43 | |
Autor: J.F | |
kolej | |
Użytkownik "N1" napisał w wiadomości grup
Bardzo śmieszne i na miejscu. Ale juz sie pisze ze poprzednia katastrofa (wykolejenie pod piotrkowem) to skutek nadmiernej predkosci. Oni tez maja szyny w zlym stanie, tez maja ograniczenia predkosci, i tez nie chce im sie wlec, spozniac i zasypiac za korba. J. |
|
Data: 2012-03-06 13:23:21 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
kolej | |
Dnia Mon, 5 Mar 2012 14:14:43 +0100, J.F napisał(a):
Oni tez maja szyny w zlym stanie, tez maja ograniczenia predkosci, i tez nie chce im sie wlec, spozniac i zasypiac za korba. Tys kurna korbę w lokomotywie widział... -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2012-03-07 22:54:35 | |
Autor: J.F. | |
kolej | |
Dnia Tue, 6 Mar 2012 13:23:21 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
Dnia Mon, 5 Mar 2012 14:14:43 +0100, J.F napisał(a): W tramwaju widzialem, a w lokomotywie nie ma ? :-) Zreszta google twierdzi ze byla, bo inaczej czemu by minister zatwierdzal instrukcje Mte61 (z 72) z korba ? Zreszta masz - korba swietnie widoczna http://www.youtube.com/watch?v=H8EW9Y2TPrM&t=390 J. |
|
Data: 2012-03-08 02:50:34 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
kolej | |
Dnia Wed, 7 Mar 2012 22:54:35 +0100, J.F. napisał(a):
Tys kurna korbę w lokomotywie widział... Nie. Jest nastawnik, a coraz czę¶ciej joystick. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2012-03-04 22:03:53 | |
Autor: megrims | |
kolej | |
W dniu 2012-03-04 15:54, Myjk pisze:
04 Mar 2012 13:07:41 GMT, to Jak by BMW robiło, to by się chyba nic nie stało. IMO BMW w porównaniu do innych marek jeszcze trzyma jakość. Amerykanie nie mieli tam nigdy udziałów. |
|
Data: 2012-03-04 20:57:26 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
kolej i żałoba | |
J.F. napisał(a):
I ... cos mi sie tak kojarzy ze ostatnio to cos sporo tych wypadkow kolejowych bylo. W ciągu ostatnich 17 lat w Polsce zdarzyło się prawie milion wypadków drogowych, w których zginęło ponad 110.000 osób, a ponad milion zostało rannych. Dziennie w wypadkach ginie średnio 15 osób, a 160 zostaje rannych i żałoby nie ma. -- Krzysiek |
|
Data: 2012-03-04 21:27:22 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
kolej i żałoba | |
W dniu 04.03.2012 20:57, Krzysztof 45 pisze:
ponad 110.000 osób, a ponad milion zostało rannych. Dziennie w wypadkach Bo to mało medialna rutyna i rz±d punktów na tym nie zarobi. |
|
Data: 2012-03-04 23:27:30 | |
Autor: Bydlę | |
kolej i żałoba | |
On 2012-03-04 19:57:26 +0000, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> said:
Dziennie w wypadkach ginie ¶rednio 15 osób, a Bo w zeszłym roku ¶rednio trupów jest z tuzin na dobę, więc mniej niż na styku trzech województw... -- Bydlę |
|
Data: 2012-03-05 15:48:43 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
kolej i żałoba | |
Bydlę napisał(a):
On 2012-03-04 19:57:26 +0000, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> said:Wiec co trzecia doba powinna być żałoba. -- Krzysiek |
|
Data: 2012-03-04 21:42:18 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
kolej | |
On Sun, 4 Mar 2012 14:04:06 +0100, J.F. wrote:
Niby NTG, ale na kolei wypadek. Czy ja wiem... Nie wiem na ile reprezentatywne s± takie Ľródła, ale tu nie wygl±da żeby ostatnie lata miały być jakie¶ szczególne (tak patrz±c dekada po dekadzie): http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofy_kolejowe_w_Polsce Taka tylko dziura największa w latach 2000-2006. Druga sprawa że przy takiej okazji widać dysproporcję między bezpieczeństwem na kolei, a na drogach. Bo tu mamy tragedię narodow±, żałobę i wielk± katastrofę z 16 ofiarami ¶miertelnymi. Nie zdziwiłbym się gdyby wczoraj na drogach zginęło i tak więcej ludzi (w przeciętn± sobotę ginie na drogach wła¶nie co¶ około 16 osób). No i oczywi¶cie mamy przy okazji pełn± szopkę. Politycy fotografuj±cy się na tle wraków, ministrowie u pacjentów, żałoba narodowa, dziennikarze zastanawiaj±cy się dlaczego "poci±g nie skręcił" i jak to możliwe że lokomotywa "towarowa" ci±gnęła wagony z ludĽmi i co to znaczy że tor jest "niewła¶ciwy". |
|
Data: 2012-03-05 08:35:38 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
kolej | |
W dniu 2012-03-04 21:42, Tomasz Pyra pisze:
On Sun, 4 Mar 2012 14:04:06 +0100, J.F. wrote: No chyba jednak trochę ich jest. Nie wiem na ile reprezentatywne s± takie Ľródła, ale tu nie wygl±da żeby Pewnie, że dziura - nie ma np. nic o katastrofa kolejowa w Miałach, 4 stycznia 2004. No tak, przepraszam, nikt nie zgin±ł to już nie warto o tym pisać. -- Jutro to dzi¶, tyle że jutro. |
|
Data: 2012-03-05 07:41:08 | |
Autor: Jacek | |
kolej | |
W dniu 2012-03-04 14:04, J.F. pisze:
Upadek PKP obserwuję od końcówki lat 80-tych. Zamiast obsadzać szefostwo kolei fachowcami-menedżerami obsadza się kacykami partyjnymi a później pociotami. Nie ma się co dziwić, że w latach 90-tych większa część klientów kopalń i innej masówki przeniosła transport z szyn na drogi, bo kolej jedyne, co umiała zrobić, to podnosić ceny. Przy okazji "dziękuję" za tę decyzję, bo wspaniale wpłynęła na jakość polskich dróg. Potem podzielono PKP na różne spółki, raczej nie w celu poprawy, tylko w celu mieszania w tym kotle, żeby wytworzyć wrażenie działań nic nie robiąc. Dziękuję Bogu, że nie ma jeszcze (jak powiedział pewien kabareciarz) spółki PKP Lewe Szyny Kolejowe sp. z o.o. i PKP Prawe Szyny Kolejowe sp. z o.o. Wtedy strach by było już na każdym rozjeździe w razie, gdyby się lewa zwrotnica z prawą nie dogadały. Właśnie w podziale PKP upatruję przyczyny pogorszenia bezpieczeństwa. Jacek |
|
Data: 2012-03-05 13:49:29 | |
Autor: PH | |
kolej | |
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:pajfj0szeztv.ll1t0gwkwx5w$.dlg40tude.net... pewnie dlatego ze jezdza na swiatlach nawet w dzien no i nie ma fotoradarów |
|
Data: 2012-03-05 22:18:37 | |
Autor: KrisPolska | |
kolej | |
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:pajfj0szeztv.ll1t0gwkwx5w$.dlg40tude.net...
nie dziurwae tylko do emerytury droznik ma 67 dociagnac:P wraz z maszynista, prowadzil slepy kulaweg tragedia zawinil czlowiek ot wsio, dziwne ze zwrotnice pozwolily ulozyc taki tor przejazdu godz pozna czlowiek spiacy, zawiodlo najslabsze ogniwo pozatym my mamy stara infrastrukture zabezpieczajaca i tyle |