Data: 2010-02-17 11:18:34 | |
Autor: amBrose | |
kolejan katastrofa - koolejny blad pilota | |
http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/tomasz-adamek-to-ja-mogem-tam-zginac_130411.html
Pod Trenton w New Jersey, w katastrofie małego samolotu zginęło pięcioro Polaków, w tym dwoje dzieci. Jak udało nam się dowiedzieć, właścicielem maszyny był Jacek, dobry przyjaciel polskiego mistrza boksu Tomasza Adamka (34 l.). |
|
Data: 2010-02-26 09:28:05 | |
Autor: FD | |
kolejan katastrofa - koolejny blad pilota | |
W dniu 2010-02-17 środa 11:18, amBrose pisze:
http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/tomasz-adamek-to-ja-mogem-tam-zginac_130411.html przeczytaj to ciolku: http://tiny.pl/hgh1k org: http://www.avweb.com/avwebbiz/news/WingBrokeOnCrashSkymaster_202067-1.html a potem właź pod stół i szczekaj |
|
Data: 2010-02-27 02:16:32 | |
Autor: porterhouse | |
kolejan katastrofa - koolejny blad pilota | |
a potem właź pod stół i szczekaj Nikt na razie nie musi wchodzic pod stol i szczekac. Poczatkowy raport NTSB nic nie wyrokuje o winie kogokolwiek - ani pilota ani maszyny. Natomiast z dwoch zdan w srodku tego raportu mozna latwo sie zorientowac ze pilotowi tego samolotu bynajmniej nie brakowalo ulanskiej fantazji co do wykonywanych manewrow przy duzych szybkosciach na stosunkowo malej wysokosci nad lotniskiem (chcial zaimponowac znajomym z Polski??). Naprzyklad przy samym koncu lotu widac ze w ciagu zaledwie 10 sekund zmienil kierunek lotu o 90 stopni jednoczesnie majac szybkosc ponad 170 kts. Poniewaz jednoczesnie zmienial wysokosc wiec obliczenia sie troche komplikuja i nie bardzo mi sie chce tego tutaj liczyc ale jest calkiem prawdopodobne ze przeciazenia przekroczyly dopuszczalne wartosci. Raport wyraznie podkresla ze samolot byl w kategori "normal" a nie "utility". -- |
|
Data: 2010-02-27 11:00:54 | |
Autor: FD | |
kolejan katastrofa - koolejny blad pilota | |
porterhouse pisze:
a potem właź pod stół i szczekaj gdzie widac??? jednoczesnie zmienial wysokosc wiec obliczenia sie troche komplikuja i nie odeszla koncowka skrzydla.... poczytaj co zaleca stowarzyszenie uzytkowników skymastera... i jaki biuletyn cesna szykuje... |
|
Data: 2010-02-27 18:43:52 | |
Autor: saturn5 | |
kolejan katastrofa - koolejny blad pilota | |
gdzie widac??? No to czytales ten raport NTSB czy nie, bo z jednej strony podajesz link do dokumentu ale widac ze nie raczyles go nawet przeczytac a tem jest to czarno na bialym. odeszla koncowka skrzydla.... Biuletyn moze nie miec nic wspolnego z tym wypadkiem, takie rzeczy juz sie zdarzaly w lotnictwie. Gdzie jest napisane w tym artykuliku w Aweb ze jest definitywne powiazanie tego wypadku z biuletynem??, czytasz tekst i sam sobie dodajesz tresc. Odpadajace koncowki skrzydel, nawet cale odpdajace skrzydla to nie nowosc - wiele juz bylo takich wypadkow i manewry pilota byly za to odpowiedzialne. Co faktycznie sie wydarzylo tutaj - wyjasni ostateczny raport i wtedy sie dowiemy czy akcja pilota przypadkiem nie pomogla w rozpadzie tego samolotu. -- |
|