[2009-08-14-16] kolejka 03 - pozostałe mecze

Data: 2009-08-18 13:46:03
Autor: Bartosz B.
[2009-08-14-16] kolejka 03 - pozostałe mecze

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:s3m0dthh96j1$.dlgajk.cija...
Lechia Gdańsk - Odra Wodzisław Śląski 0:2
O, kolejni artyści, co to im się zdawało, że skoro wygrali dwa razy, to
im się należy.

Aaa tam. Raz się wygrywa, raz się przegrywa. Równie dobrze zupełnie inaczej mogło być z Cracovią, gdyby przy stanie 2:3 wpadł gol (a nie poprzeczka).
Tak samo tutaj sytuacji było masę, do tego nie odgwizdany karny. Więc równie dobrze Lechia mogła wygrać ten mecz 2:0.
Głupoty o włączeniu się do rywalizacji o czołowe miejsca mogli pisać tylko dziennikarze. Nikt o zdrowych zmysłach chyba w to nie wierzył. Ot przykra wpadka, tylko szkoda, że już tak szybko. Zwłaszcza z zespołem, którego permanetnie odsyłam do niższej ligi. Ale jakoś dziwnie nie boli.

Bramki rodem ze szkolnego podwórka, a
już ta Radzinevicziusa, to - choć efektowna - kompromitacja Lechii.

Phi, przecież to już nikt nie bronił, koniec meczu, cały wysiłek na wyrównanie (po tej głupio straconej bramce). Obrońcy nie mieli już siły. Gol bez znaczenia.

Lechia gra teraz z Polonią Warszawa.

Wiosną udało sie zremisować, Polonii nieźle idzie, więc obstawiam porażkę po walce. Choć przy tak nieobliczalnym zespole jak ostatnio Lechia wszystko jest możliwe.

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-08-18 14:01:34
Autor: Mane
Bartosz B. pisze:

Phi, przecież to już nikt nie bronił, koniec meczu, cały wysiłek na wyrównanie (po tej głupio straconej bramce). Obrońcy nie mieli już siły. Gol bez znaczenia.

Dokladnie, bylem na meczu i w zasadzie jak pilka byla w strefie srodkowej sedzia juz wlozyl gwizdek do ust poszla akcja i zostawil ja do konca.

Data: 2009-08-18 14:05:13
Autor: Mane
Bartosz B. pisze:

Lechia gra teraz z Polonią Warszawa.

Wiosną udało sie zremisować, Polonii nieźle idzie, więc obstawiam porażkę po walce. Choć przy tak nieobliczalnym zespole jak ostatnio Lechia wszystko jest możliwe.

Szkoda 3 pkt, tym bardziej, że teraz wyjazd na Polonie W. później u siebie Śląsk i Wisła i po 3 kolejnych meczach Lechia może mieć dalej 6pkt :)

Data: 2009-08-18 14:13:05
Autor: AJK
18-08-2009  o godz. 13:46 Bartosz B. napisał:

[...]

O, rany - wiem, że sport jest sport i piłka jest okrągła. Nie w tym
dieło, ale w tym, że Lechia w meczu z Odrą sprawiała wrażenie jakby
czekała na kelnera, który przyniesie punkty, skłoni się w pół i "służę
uprzejmie szanownemu panu, a wódeczka już się mrozi". Chęć i wolę, gdyby
zebrać od wszystkich zawodników, to by się pewnie w wiaderku zmieściła.
Aż zajrzałem w zeszłoroczne spisy, czy czasem Odra nie podarowała Lechii
w końcówce jakichś punktów, które teraz trzeba było zwracać :-)

[...]

Typowałem Lechię na miejsca 7-12, ale to było już po meczu z Arką.
Mozliwość włączenia się do gry o coś więcej rozpatrywałem tylko w
przypadku kataklizmu u konkurencji i to u dwóch trzech naraz (typu: PGE
rezygnuje z GKS Bełchatów,  Wojciechowski strzela kolejnego focha i rzuca
Polonię, a Komando Zmaltretowanych Bidonów krwawo mści się na
Tarasiewiczu  :-)). Ale skład na środek tabeli, na miejsca, które
poprzednio zajmowały Polonia Bytom, Ruch czy Jagiellonia - Lechia ma
spokojnie.

[...]

Dla wyniku bez, ale sorry, ja jestem starej daty i jak widzę takie
odpierniczanie pańszczyzny, to mnie krew zalewa. Bąk coś próbował,
Wołąkiewicz do bramki zdążył, a te dwa pozostałe kiśle dreptały snująco.
Obrońcy nie mieli siły... I to znaczy, że mogą ostatnie minuty przelewać
się po murawie, mieć w nosie i dawać się robić jak przedszkolaki? Z całą sympatią dla Lechii - a żeby im ta bramka bokiem wyszła przy
ogólnym bilansie! :-)

--
AJK

[2009-08-14-16] kolejka 03 - pozostałe mecze