[2011-08-12-15] kolejka 03 - pozostałe mecze

Data: 2011-08-16 09:08:58
Autor: Cavallino
[2011-08-12-15] kolejka 03 - pozostałe mecze
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:

O, media będą miały kolejnego do zachwycania się - po Rudniewie,
Meliksonie, Iliewie i ostatnio Voskampie, dojdzie teraz Ljuboja. Ale
też przyznać trzeba, ze było się czym zachwycać: facet jednym zwodem
zostawia trzech graczy, strzela precyzyjnie, a jeśli robi jakiś błąd,
to go szybko poprawia (patrz: strzał obroniony przez Skorupskiego w
drugiej połwoie i strzał nieobroniony przez Skorpuskiego), ustawia się
i podaje prawie jak Frankowski... Wczoraj to była trochę inna półka. A
przy tym sprawia wrażenie, że mu zależy - co dobrze Legii wróży.

Niestety na to wygląda.
Nie widziałem gościa wcześniej, ale to co pokazuje - naprawdę palce lizać.
Ile on zarabia?

Bo wygląda że faktycznie nasza liga znowu przekroczyła pewien próg, tak dobrego napastnika z innego kraju tu jeszcze nie było.

Data: 2011-08-17 11:43:21
Autor: Mane
W dniu 2011-08-16 09:08, Cavallino pisze:

> Bo wygląda że faktycznie nasza liga znowu przekroczyła pewien próg, tak
> dobrego napastnika z innego kraju tu jeszcze nie było.

Albo mamy tak slaba lige, ze napastnik w wieku przedemerytalnym, ktorego nikt nie chce w Europie robi w Polsce za gwiazde.

Poczekal bym z pochwalami na mecze w LE/LM, najlepiej w rozgrywkach grupowych.

Data: 2011-08-17 22:47:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2g2eu$r0b$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Albo mamy tak slaba lige, ze napastnik w wieku przedemerytalnym, ktorego nikt nie chce w Europie robi w Polsce za gwiazde.

No właśnie powroty różnych Saganowskich, Wichniarków i innych Żurawskichg pokazały, że jednak nie każdy.

Data: 2011-08-18 23:27:43
Autor: ..Aldi..Romek..
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j2h9cj$gef$1@news.onet.pl...

[...]

Z całym szacunkiem dla Żurawskiego muszę napisać: racja, racja!
Do Wichniarka dramatycznie dużego szacunku nie mam, ale dobrze sobie radził w Bundeslidze, niestety, po powrocie na polskie śmieci nic nie pokazał...
Z tego właśnie powodu gość w wieku przedemerytalnym piłkarsko, który coś pokazuje jest wart tyle złota, ile waży!
Ileż to pisaliśmy o dziadowskich transferach Legii z ubiegłego sezonu. To chyba wreszcie czas na jeden-dwa transfery zamiast sześciu, ale udane, co?

Data: 2011-08-19 08:23:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:

[...]

Dokładnie.
I IMO Ljuboja wydaje się udanym.
Pierwszym od bardzo dawna w przypadku Legii.

Data: 2011-08-19 00:23:33
Autor: smiglostopy
Mane <mane1979pl@gazeta.pl> napisał(a):
Poczekal bym z pochwalami na mecze w LE/LM, najlepiej w rozgrywkach grupowych.

Mi wystarczylo poczekac do 69 minuty pierwszego meczu ze Spartakiem. Dawno czegos takiego nie widzialem.

--

[2011-08-12-15] kolejka 03 - pozostałe mecze