[2009-08-28-30] kolejka 05 - pozostałe mecze

Data: 2009-09-01 12:16:19
Autor: ..Aldi..
[2009-08-28-30] kolejka 05 - pozostałe mecze
jednym wyjątkiem, ale karnego na Piechniaku moim zdaniem nie było -
bardziej, że Piechniak łapał się przecież za łydkę. Ale może mu się

gdyby nie odstawił tego cyrku, to skłonny byłem przyznać, że faul się należał
ale jak zobaczyłem jak się zwija, biedak, to mi puściło...

sumie zrobił swoje, Rybus swojego nie zrobił, Rzeźniczak pewnie, a Choto

oj, jak bardzo on swojego nie zrobił!

momentami) lepsza. Ruch wygrał, Niedzielan wreszcie strzelił (nie będzie

liczyłem na niego, że się wreszcie odblokuje, bardzo mu kibicuję
i "freszczie"... matusiak też się uruchomił, teraz czekam jeszcze na Gargułę :))

Gancarczyka - przynajmniej mogliśmy obejrzeć efektowną bramkę :-)

ta mina Bąka... niesamowita :))) oczy jak podstawki pod filiżanki do kawy

znowu nieźle Matusiak

jemu też kibicuję, osobiście uważam, że się sfrajerzył na tym wyjeździe
do Włoch, ale widać, że potencjał z niego nie uleciał i bardzo dobrze!

a tak BTW - porażające jest to, co potrafi zrobić dobry trener
z beznadziejną, wydawać by się mogło, ekipą Cracovii....
postawiłem już na nich krzyżyk, ostatnio mi się chciało ich oglądać
za trenera Stawowego, a potem to już różnie...
a tu znowu coś się dzieje... miłe zaskoczenie

[2009-08-28-30] kolejka 05 - pozostałe mecze