[2009-09-25-27] kolejka 08 - pozostałe mecze

Data: 2009-09-29 16:05:40
Autor: CGC
[2009-09-25-27] kolejka 08 - pozostałe mecze
Dnia Tue, 29 Sep 2009 10:11:08 +0200, AJK napisał(a):

Tradycyjnie - subiektywne uzupełnienie kolejki ligowej. Dla porządku, dla
zabawy i żeby każdy zespół ekstraklasy miał swoje miejsce w grupowych
rozmowach.

Czy mi się zdaje, czy generalnie ostatnia kolejka była jakimś masakrycznym
niewypałem, pomnikiem miernoty i beznadziei naszej ekstraklasy? Obejrzałem sobie dla porównania kawałek meczu Premiership. Tylko kawałek.
Oni tam uprawiają jakiś zupełnie inny sport, mimo pewnych wizualnych
podobieństw... --
CGC

Data: 2009-09-29 17:49:44
Autor: DysoN
CGC pisze:
[...]

A ja zmarnowalem 2 godziny meczac na sopcascie mecz Slask - Ruch :(
Chyba krykiet jest chwilami bardziej zywiolowy.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-09-29 15:59:01
Autor: UGI
DysoN <dyson@szuruburu.ru> napisał(a):
> [...]
> podobieństw... > A ja zmarnowalem 2 godziny meczac na sopcascie mecz Slask - Ruch :(
Chyba krykiet jest chwilami bardziej zywiolowy.

Czego oczekujecie? Teraz juz panowie nie umiawiaja sie na 4:3 i "emocje". Teraz musza grac tfu, uczciwie :)

Data: 2009-09-29 21:47:35
Autor: AJK
29-09-2009  o godz. 17:49 DysoN napisał:

[...]

W piątek doszedłem do wniosku, że Legia - Lech pojawi się w sieci już w
nocy z piątku na sobotę, więc na żywo obejrzę Lechia - Zagłębie, tym
bardziej, że Lechia gdy chce, potrafi dobrze zagrać, a Zagłębie jakby
odżywało pod Franzem. I obejrzałem.
W porównaniu tym meczem, spotkanie Śląsk - Ruch był emocjonującym
igrzyskiem z udziałem Brazylii, Anglii i sześciu ostrzeliwujacych się
partyzantów :-)

--
AJK

Data: 2009-09-29 23:10:04
Autor: DysoN
AJK pisze:

[...]

Moglem trafic gorzej i ogladac Odre z GKSem :)