[2010-10-15-17] kolejka 09 - pozostałe mecze

Data: 2010-10-18 20:50:38
Autor: yamma
[2010-10-15-17] kolejka 09 - pozostałe mecze
AJK wrote:

Jagiellonia Białystok - Polonia Bytom 3:0

koncercik, a Sandomierski jeszcze rok temu był do wyjęcia z Jagi (tu
złośliwie
pokazuję palcem na Wisłę oraz Legię i rechoczę z politowaniem).

Słaby z ciebie kronikarz. Sandomierski na Legię się swego czasu wypiął i stwierdził, że "gra w Legii to nie sen tylko koszmar". Trochę to debilne stwierdzenie bo legijna szkoła bramkarska daje łatwą przepustkę na Wyspy. No ale piłkarze rzadko należą do inteligentnych.
yamma

Data: 2010-10-18 23:00:17
Autor: kor_nick
[...]

nie do końca. Sandomierski to powiedział ledwie 2 tygodnie temu.

a rok temu faktycznie był taki moment że no 1 w bramce Jagiellonii był Gikiewicz i był nie do ruszenia (bo bronił bardzo dobrze).
A Sandomierski siedział na ławie i czekał na swoją kolej, i grał tylko w PP. I było pytanie czy nie lepiej go sprzedać/wypożyczyć bo marnuje się chłopak.

no ale sytuacja się sama rozwiązała.

Data: 2010-10-19 00:07:31
Autor: AJK
18-10-2010  o godz. 20:50 yamma napisał:

[...]

Swego czasu czyli ledwie chwilkę temu, jak wspomniał kor_nick. A był taki
moment, że można było chociaż próbować wyciągnąć, bo że papiery na
łapanie ma, pokazywał od 2007 roku. W międzyczasie była jeszcze kontuzja,
było wypożyczenie do Ruchu Wysokie Mazowieckie i rywalizacja z Lechem, a
potem z Gikiewiczem i Szamotulskim. I gdyby wtedy przyszeł do niego
któryś z tcyh klubów, a on odmówił... to byśmy się wtedy z niego śmiali.
A tak - można się śmiać z klubów.

Trochę to debilne stwierdzenie

Że gra w Legii to nie sen, tylko koszmar? No, cóż, jak tak się patrzy grę
obecnej Legii... ;-)

bo legijna szkoła bramkarska daje łatwą przepustkę na Wyspy.

No tak właśnie czekam, na ruch Gostomskiego i Machnowskiego - co wybiorą.
Bo nie polecałbym Liverpoolu, ale jeśli Rudniew i Tshibamba napykają we
czwartek Angolom powyżej czterech, to może miejsce w Manchesterze City by
się zwolniło :-)

--
AJK

Data: 2010-10-19 00:54:22
Autor: yamma
AJK wrote:
[...]

Ejże, Sandomierski to młody chłopak ale wydaje mi się, że bardzo go krzywdzisz posądzając go a zmainę poglądów co 2 tygodnie.

A był
taki moment, że można było chociaż próbować wyciągnąć, bo że papiery
na łapanie ma, pokazywał od 2007 roku.

Nie, nie drogi panie AJK. Na tej pozycji obowiązuje dynastia. Pierwszym był Mucha, drugim był Skaba a w momencie gdy odszedł do Bytomia zaczął nim być Machnowski. Każde inne majdrowanie przy takim systemie wcześniej czy później kończy się źle. O! Właśnie! Skorża zaczął majdrować przy tym systemie i dostał w prezencie 13 bramek w plecy. Na szczęście zmądrzał i Antolovic wylądował na trybunach. Sandomierski nie miał prawa mieć szans na pierwszą 11-tkę ani w 2007r. ani teraz.

bo legijna szkoła bramkarska daje łatwą przepustkę na Wyspy.

No tak właśnie czekam, na ruch Gostomskiego i Machnowskiego - co
wybiorą.

Ziew... Żart marnych lotów biorąc pod uwagę gdzie odeszli z Legii Boruc, Fabiański i Mucha.
yamma

Data: 2010-10-19 01:30:45
Autor: AJK
19-10-2010  o godz. 0:54 yamma napisał:

[...]

Pamiętam jak sam miałem 18-20 lat i myślę sobie, że kiedy się ma tyle lat
i dopiero walczy się o miejsce w składzie ligowego średniaka z dwoma
bardzo dobrymi bramkarzami albo i się gra na wypożyczeniach w II lidze to
się myśli i mówi o swojej karierze zupełnie co innego niż, gdy się jest
niepodważalnie pierwszym bramkarzem lidera Ekstraklasy. Przynajmniej
dziwne byłoby, gdyby nie.

[...]

I dlatego Sandomierski broni w Jagiellonii i robi sobie jaja z pomysłów,
że mógłby grać w Legii, a w Legii za Antolovicia wchodzi Machnowski,
alternatywą jest Skaba, zaś o Gostomskim słuch zaginął. Każdemu jego
porno, jak mówią na sąsiedniej grupie.
[...]

Och-jejku, zdążyłem zapomnieć, jak łatwo kibica w poczucie klubowego
honoru trafić ;-)
Ależ nikt nie ujmuje warszawskiej szkole bramkarskiej pięknej
przeszłości. Każdy klub mógł jej zazdrościć. Ale legenda a rzeczywistość
to dwie różne rzeczy. Na razie jest trzy do trzech, więc poczekam, na
łatwą przepustkę na Wyspy dla Skaby, Machnowskiego i Gostomskiego. W
końcu szkoła to szkoła, a nie loteria :-)
A propos Muchy, bo nie śledzę ligi angielskiej - zagrał już w Evertonie? --
AJK

Data: 2010-10-19 12:38:18
Autor: yamma
AJK wrote:
19-10-2010  o godz. 0:54 yamma napisał:

Ejże, Sandomierski to młody chłopak ale wydaje mi się, że bardzo go
krzywdzisz posądzając go a zmainę poglądów co 2 tygodnie.

Pamiętam jak sam miałem 18-20 lat

Tak. tak. I też miałeś dziadka, który ci dawał cukierki a teraz sam jesteś dziadkiem.

[...]

Aha, czyli jak Sandomierski miał 18 - 20 lat to myślał, że wygryzie z bramki Muchę? Powiesz nam jeszcze coś ciekawego? Bo widzisz, tak się dziwnie składa, że jak Mucha ogłosił wszem i wobec, że odchodzi od Evertonu to Sandomierski już był podstawowym bramkarzem Jagiellonii.

[...]

Mnie? W poczucie honoru? Ty nie trafiłeś w żadne poczucie honoru tylko najzwyczajniej w świecie dyskutujesz z faktami. A chyba wiesz kto dyskutuje z faktami.

[...]

Tak, tak. Miałeś też czekać na "Kontrowersje" z piątkowego meczu. Też twierdziłeś, że nie było żadnego faulu na Rzeźniczaku. Też mrugałeś oczkiem, też robiłeś w myślach "BUAHAHAHA". Jakoś w tamtym wątku nie widzę sprostowania z twojej strony.

A propos Muchy, bo nie śledzę ligi angielskiej - zagrał już w
Evertonie?

A jakie to ma znaczenie?
yamma

Data: 2010-10-19 12:44:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i9jsg4$f3t$1inews.gazeta.pl...
AJK wrote:

[...]

Z Twojej strony też nie ma, o rzekomym karnym o którym nawet mowy nie było.
Przygadał kocioł garnkowi?

Data: 2010-10-19 15:10:22
Autor: AJK
19-10-2010  o godz. 12:38 yamma napisał:

[...]

Tylko bez kryptoreklamy proszę :-)

[...]

Wolę nie, bo właśnie zobaczyłem, co potrafisz wyczytać z dość prostego,
wydawałoby się, tekstu i teraz nie wiem, czy jeszcze się dziwić, czy już
bać.
Bo widzisz, tak się dziwnie składa, że jak Mucha ogłosił wszem i wobec,
że odchodzi od Evertonu to Sandomierski już był podstawowym bramkarzem
Jagiellonii.

I co to ma do rzeczy? Bo czuję, że w tm momencie przestałem nadążać za
tornadem Twoich skojarzeń.

[...]

Na Twoim miejscu unikałbym takich pytań, bo trochę prowokują do żartów
:-)

Ty nie trafiłeś w żadne poczucie honoru tylko najzwyczajniej w świecie
dyskutujesz z faktami. A chyba wiesz kto dyskutuje z faktami.

Jak ci opowiem dowcip o babie i lekarzu, to zaczniesz mi wpierać, że
prowadzę poważną dyskusję gramatyce?
[...]

Cytacik:
No, jak tam za bardzo karnego nie widziałem. Za mało miałem powtórek,
ale z tego, co było, to tak 80:20, że karnego nie było.

I co, był karny?

Też mrugałeś oczkiem, też robiłeś w myślach "BUAHAHAHA".

O, cie Florek... To się nazywa "mieć wizję".
/na stronie/ Może i dobrze, że te sklepy zamknięto?... :-)

Jakoś w tamtym wątku nie widzę sprostowania z twojej strony.

Bo nie ma czego prostować. Mówiłem, że mam wątpliwości i chcę poczekać na
powtórki. Powtórki wykazały, że miałem rację - karnego nie było. Wg
Stępniewskiego było ciągnięcie za koszulkę, ale nadal mam wątpliwości,
czy owo ciągnięcie _spowodowało upadek_ Rzeźniczaka czy to tylko
Rzeźniczak wykorzystał to, aby się położyć. A raczej: nie mam
wątpliwości, że wykorzystał, bo nie spowodowało. Choć oczywiście,
ciągnięcie to jest wbrew przepisom. Ale skoro chcesz się bawić w zaszłości i sprostowania... Jak tam
oglądanie meczów z ołówkiem i kartką i śmiała teoria o faulach niektórych
na niektórych? Są już jakieś statystyki, czy dalej obracamy się w
przestrzenie zarządzanej przez misie... przepraszam: widzimisie? :-)
A propos Muchy, bo nie śledzę ligi angielskiej - zagrał już w
Evertonie?

A jakie to ma znaczenie?

Och-jejku, znowu foszek i doszukiwanie się podtekstu? To jeszcze poproszę
wizję, o czym myślałem, zadając to ohydnie prowokacyjne pytanie i będzie
komplet :-)
Żadnego znaczenia nie ma, po prostu zapytałem, bo jak wspomniałem nie
śledzę ligi angielskiej.  --
AJK

Data: 2010-10-19 16:30:24
Autor: yamma
AJK wrote:
[...]

Nic nie poradze na to, że już sam nie pamiętasz co pisałeś parę postów wyżej. Twój główny zarzut to taki, że Legia nie ściągnęła Sandomierskiego. To ja się pytam, po co? Po co, skoro wtedy kiedy jeszcze mogła go ściągnąć w bramce brylował Mucha? No sorry ale potem, kiedy już zaistniała taka potrzeba, to Sandomierskiemu, jak sam zasugerowałeś, zmieniły się poglądy.

[...]

Bla, bla, bla...

A jakie to ma znaczenie?

Och-jejku, znowu foszek i doszukiwanie się podtekstu?

Proste pytanie o sens budzi w tobie takie skojarzenia? Żebym chociaż dał 3 pytajniki czy nawet wykrzyknik.

Żadnego znaczenia nie ma, po prostu zapytałem, bo jak wspomniałem nie
śledzę ligi angielskiej.

A w ogóle jakąś ligę śledzisz czy na razie po prostu wygodnie rozsiadłeś się w loży szyderców?
yamma

Data: 2010-10-19 16:59:49
Autor: AJK
19-10-2010  o godz. 16:30 yamma napisał:

[...]

Ależ po nic, no oczywiście, że po nic. Mogła co prawda mieć Legia
gotowego zmiennika dla Muchy od kopa, od razu po jego odejściu (o którym
mówiło się już sezon przed rzeczywistym odejściem), ale przecież
Antolovicia, Skabę, Machnowskiego, a do niedawna miała jeszcze
Gostomskiego, co jeden to lepszy i wszyscy skończą na Wyspach, więc po co
jej taki ten... jak mu tam?... Sandomierski? A że ja obśmiewam z tych,
którzy nawet nie spróbowali podkupić Sandomierskiego, za to wygmerali
jakieś przeraźliwie drogie i przeraźliwie broniące wynalazki? Ależ kto
rozsądny by się przejmował tym, że ja się obśmiewam?
[...]

Z Tobą to się zawsze fajnie dyskutuje: nie rozpisujesz się na kilometry,
tylko w trzech-prostych żołnierskich słowach potrafisz umieścić całą
merytoryczną zawartość swoich argumentów :-)

A jakie to ma znaczenie?

Och-jejku, znowu foszek i doszukiwanie się podtekstu?

Proste pytanie o sens budzi w tobie takie skojarzenia? Żebym chociaż dał 3 pytajniki czy nawet wykrzyknik.

Och, wiesz... czytam Cię na grupie od lat, to i subtelne niuanse potrafię
już wyłapać :-)

Żadnego znaczenia nie ma, po prostu zapytałem, bo jak wspomniałem nie
śledzę ligi angielskiej.

A w ogóle jakąś ligę śledzisz czy na razie po prostu wygodnie
rozsiadłeś się w loży szyderców?

Raz próbowałem śledzić ligę fińską, ale po kwadransie skubana się
zorientowała, zaczęła kluczyć, przyspieszyła, wsiadła do taksówki i
odjechała. Wskoczyłem do tramwaju, mówię do motorniczego: "Za tą
taksówką, szybko!"... No, mniejsza z tym. W każdym razie uciekła mi.

To co z tym Muchą, wie ktoś?  --
AJK

Data: 2010-10-19 17:19:50
Autor: yamma
AJK wrote:
[...]

Wiesz, mnie jest ciężko z tobą dyskutować bo po pierwsze gówno wiesz co się działo z Gostomskim i Skabą a po drugie gówno wiesz o pozycji bramkarza w zespole, co mnie zresztą absolutnie nie dziwi patrząc jakie cyrki z bramkarzami odstawia od wielu lat klub, któremu kibicujesz. Nie mam najmniejszego zamiaru cię uświadamiać w tym temacie. Nie mam najmniejszego zamiaru ci mówić o świętości kolejki do bramki w normalnym zespole. Swoją ignorancję próbujesz ukryć pod płaszczykiem szydery. Sorry ale na dyskusje a'la Stanowski z weszlo.com mnie po prostu szkoda czasu. EOD.
yamma

Data: 2010-10-19 20:11:15
Autor: AJK
19-10-2010  o godz. 17:19 yamma napisał:

[...]

Ach, ukochany yammo-argument: "ja wiem lepiej niż ty sam, co wiesz, wiem
lepiej niż ty sam, co myślisz i w ogóle wszystko o tobie wiem lepiej!"

a po drugie gówno wiesz o pozycji bramkarza w zespole, co mnie zresztą
absolutnie nie dziwi patrząc jakie cyrki z bramkarzami odstawia od
wielu lat klub, któremu kibicujesz.

Świetny argument. Boski po prostu. Klub chrzani, więc jego kibice się nie
znają. Rewelacja. Wiaderko. Łopatka. Ale wiesz, że przy okazji zamknąłeś sobie możliwość dyskutowania o
napastnikach? :-)

[...]

I ja bym tu dawał od razu gis! --
AJK (a nie mówiłem, że trafiło w kibicowskie mientkie i honorowa piana
wzrok mąci?)

Data: 2010-10-19 16:46:30
Autor: Fidelio
[2010-10-15-17] kolejka 09 - pozostałe mecze
A propos Muchy, bo nie śledzę ligi angielskiej - zagrał już w
Evertonie?

Jakiś czas temu oglądałem mecz Evertonu z ManUtd no i myślałem, że będzie Mucha bronił a tu się okazuje, że wybitny jak na naszą ligę bramkarz nie może się przebić w średnim Evertonie. Inna galaktyka po prostu.

Data: 2010-10-19 17:26:42
Autor: yamma
Fidelio wrote:
A propos Muchy, bo nie śledzę ligi angielskiej - zagrał już w
Evertonie?

Jakiś czas temu oglądałem mecz Evertonu z ManUtd no i myślałem, że
będzie Mucha bronił

To źle myślałeś. Mucha nie przychodził do Evertonu jako następca Howarda. Od początku wiedział, że będzie drugim. I to nie jest żadna kwestia przebicia się.
yamma

Data: 2010-10-19 17:34:27
Autor: Fidelio
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i9kdct$cu1$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

Mucha nie chce być pierwszym bramkarzem Evertonu?

Data: 2010-10-19 17:55:15
Autor: yamma
Fidelio wrote:
[...]

Oczywiście, że chce. Dokładnie tak samo jak chciał być pierwszym bramkarzem Legii gdy w Legii bronił jeszcze Fabiański. Machnowski też cierpliwie czekał i w końcu się doczekał. Skaba i Gostomski nie chcieli czekać i odeszli. Słuchaj, mnie naprawdę jest szkoda czasu na durne przepychanki słowne, naprawdę jeszcze nie załapałeś o co tutaj chodzi? Owszem, są trenerzy, którzy nie uznają takiego systemu jak np. Benitez, który praktycznie z miejsca zatrudnił Reinę i posadził Dudka na ławce ale dość istotna grupa trenerów po prostu się w to nie wpierdala. Bramkarz to cholernie ważna pozycja na boisku bo nie tylko broni ale też dyryguje linią defensywną - nie można ot tak sobie zrobić żonglerki bo może się przykro skończyć czego doświadczył np. Skorża w pierwszych kolejkach tego sezonu.
yamma

Data: 2010-10-19 01:45:09
Autor: Marcin Kasperski
[2010-10-15-17] kolejka 09 - pozostałe mecze
bo legijna szkoła bramkarska daje łatwą przepustkę na Wyspy.

No tak właśnie czekam, na ruch Gostomskiego i Machnowskiego - co wybiorą.
Bo nie polecałbym Liverpoolu,  (...)

Gostomski już wybrał, latem. Odrę Wodzisław wybrał. Co prawda nie rzuca
się w oczy, bo jeszcze nie wystąpił (gra jakiś Buchalik) ale wszystko
przed nim.

A ja pamiętam, że Leo wziął go kiedyś do kadry ;-)

Data: 2010-10-19 09:24:37
Autor: AJK
19-10-2010  o godz. 1:45 Marcin Kasperski napisał:

[...]

Ten jakiś Buchalik jest całkiem niezły. Pamiętam go z Odry, jak musiał
wejść za Stachowiaka, kiedy ten doznał kontuzji. Fatalny miał debiut, bo
Śląsk mu załadował cztery bramki, ale w obronie grali wtedy Jacek
Kowalczyk, Dymmowski, Kuranty i Mójta, czyli kwartet "Proszę tędy, a
jeśli nie wystarczy, to możemy zrobić karnego"" (Kowalczyk wyleciał wtedy
z boiska w końcówce :-)), więc te cztery to i tak łagodnie. Mało grał, bo
potem była przerwa zimowa i Odra kupiła Onyszkę, ale pokazał, że jest
bramkarzem niewiele gorszym (lub wcale) o paruy Sandomierski/Gikiewicz, i
że warto w niego inwestować.Dobrze, że teraz ma okazję się ograć.
A ja pamiętam, że Leo wziął go kiedyś do kadry ;-)

Ech, pobyłby Leo jeszcze rok trenerem, to może i ktoś z p.r.s.p-n by się
powołania doczekał :-)

--
AJK

[2010-10-15-17] kolejka 09 - pozostałe mecze