[2011-11-25-28] kolejka 15 - pozostałe mecze

Data: 2011-11-29 13:07:07
Autor: yamma
[2011-11-25-28] kolejka 15 - pozostałe mecze
AJK wrote:

Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów 1:0

Jeśli Kafarski spotka Traore gdzieś w mieście, powinien mu chyba
pierdyknąć. Gdyby się Razackowi zachciało pobiegać miesiąc wcześniej,
Karafski wciąż byłby trenerem Lechii.

Traore od jakiegoś czasu jest już myślami gdzie indziej. Znaczy, na innym stadionie. Nie wiem, może zobaczył na trybunach Jóźwiaka albo przynajmniej kogoś podobnego. :-)

Z drugiej strony, gdy Piech
wczoraj pomyślał, mecz skończyłby sie remisem i nikt by o Traore słowa
nie napisał.

Ja się tak cały czas zastanawiam, skoro niektórzy "życzliwi" kibice nazywają Manu lekkoatletą, to jak nazwać Piecha? :-)
yamma

Data: 2011-11-29 13:43:06
Autor: AJK
29-11-2011, 13:07, yamma napisał:

[...]

W zeszłym sezonie 5 bramek, w połowie tego - też już 5, dołóżmy do tego
asysty... i nazwijmy Piecha "Mogłoby-być-lepiej-ale-nie-jest-tragicznie-
-zwłaszcza-kiedy-porównamy-kluby-w-których-grają-i-wysokość-kontraktów"
:-)

--
AJK

Data: 2011-12-02 10:13:47
Autor: RedLite
W dniu 2011-11-29 13:07, yamma pisze:

Traore od jakiegoś czasu jest już myślami gdzie indziej. Znaczy, na
innym stadionie. Nie wiem, może zobaczył na trybunach Jóźwiaka albo
przynajmniej kogoś podobnego. :-)

Wiadomo, perspektywa pracy w Legii paraliżuje bardziej niż botulina ;D
(podboje Ligi Mistrzów co rok itd.)

Ja się tak cały czas zastanawiam, skoro niektórzy "życzliwi" kibice
nazywają Manu lekkoatletą, to jak nazwać Piecha? :-)

Hmm..., nie chciał się sprzedać do Legii?

--

*RedLite*

[2011-11-25-28] kolejka 15 - pozostałe mecze