[2011-12-09-12] kolejka 17 - pozostałe mecze

Data: 2011-12-13 15:38:39
Autor: yamma
[2011-12-09-12] kolejka 17 - pozostałe mecze
AJK wrote:

Legia Warszawa - Cracovia 0:0

Gdyby Cracovia grała przez cały sezon tak jak w sobotę - spałaby
spokojnie gdzieś w okolicach Widzewa albo i wyżej, a gdyby Legia cały
sezon grała tak jak w sobotę... to nie grałaby już ani w LE, ani
nawet w PP.

Hm. Zastanawiam się, gdzie ty widziałeś tę różnicę, bo ja, szczerze mówiąc, żadnej nie dostrzegłem. No może oprócz tej, że Cracovia nie robiła Legii prezentów tak jak np. Zagłębie. Ten mecz był bliźniaczo podobny do meczów z Jagiellonią, Koroną a nawet Ruchem czy Widzewem. Do pola karnego przeciwnika wszystko ładnie, pieknie i bez przeszkód a potem nagle kończą się pomysły, potem nagle wszyscy się zatrzymują i obserwują, co zrobi ten z piłką. Zero gry bez piłki, zero wyciągania obrońców z własnego pola karnego, zero koncepcji i absolutny brak wypracowanych schematów. Ponadto 5 rzutów rożnych i kilka rzutów wolnych i ani jeden nawet nie zaśmierdział bramką. Prawda jest taka, że Legia obecnie ma raptem 2 pkt więcej niż po 17 kolejce ubiegłego sezonu. 2 pkt, czyli zremisowali 2 mecze, które rok temu przegrali. Nastąpiła wyraźna poprawa w grze defensywnej (Kuciak i Żewłakow) ale z przodu jest taka sama chujnia jak za późnego Urbana czy wczesnego Skorży. Bardzo, bardzo mnie dziwi apel Skorży o dwóch ofensywnych graczy i traktowanie tego jak panaceum na obecne bolączki zespołu. Piłkarze, którzy przy takim stylu ofensywnej gry, gdzie tak naprawdę w akcji uczestniczy 2, góra 3 piłkarzy, byliby w stanie wygrać Legii mecz są poza jej finansowym zasięgiem. Niech Maciuś przez te półtora miesiąca porządnie się weźmie za zgrywanie zespołu a nie liczy na mannę z nieba.
yamma

[2011-12-09-12] kolejka 17 - pozostałe mecze