[2011-03-11-13] kolejka 18 - pozostałe mecze

Data: 2011-03-14 14:18:57
Autor: Andrzej Bogacki
[2011-03-11-13] kolejka 18 - pozostałe mecze

Górnik Zabrze - Arka Gdynia 2:2

Arka grała swoje - solidnie, mozolnie, męcząc, ale ambitnie na tyle, że
jej człowiek (znaczy, ja) życzył, żeby strzeliła bramkę. naprawdę
ładnie pokazał się Junior Ross, niezły mecz zagrał Żołnierewicz (taki
głos w dyskusji, jak to się u nas nie wykorzystuje młodych polskich
graczy. No bo właśnie się wykorzystuje), środek pola tym razem cienko,
a Noll miał dzień konia. Albo może to raczej obrona Górnika miała dzień
osła. Za to Moretto wkurza mnie coraz bardziej i chyba Wisła znowu
miała fuksa, że nie kupiła go wtedy, kiedy go prawie kupiła. Górnik to
był cień drużyny, która grała z Zagłębiem, Jeż sprawiał wrażenie, że
koledzy zapomnieli powiedzieć mu w szatni, o co chodzi i zrobili to
dopiero po obusłupkowej okazji (a i to chyba nie do końca pojął),
Sikorski podobno był na boisku, obrona na nim bywała, a remis chyba
sprawiedliwy.

Remis jak najbardziej sprawiedliwy a nawet powiedziałbym szczesliwy dla Górnika.
Nie należe do grona tych co nawołują, że Gornik powinien walczyc o puchary ale akurat z Arka byłem przekonany o zwyciestwie. No bo jak nie z Arką to z kim?? Niestety myliłem sie. Arka - jak na polskie warunki zagrała całkiem niezły mecz a Gornik (jak na gre u siebie) zagrał dosc przecietnie. W sumie wyszło na remis ale biorac pod uwage doniesienia o jakims wirusie w druzynie (absencja Kwieka i Pazdana) moze to nalezy uznac za sukces? Wiele nie ugrali ale jednak Arka wciz za nimi.

Data: 2011-03-14 23:05:36
Autor: AJK
14-03-2011, 14:18, Andrzej Bogacki napisał:

Górnik Zabrze - Arka Gdynia 2:2
[...]

[...]

Zakłądając, że Górnik gra jedynie o święty spokój, to może i sukces :-)
Pazdan po kontuzji nawet wirusa nie potrzebował, w meczu z z Zagłębiem w
defensywie grał koszmarnie, a nawet bez niego i bez Kwieka zabrzanie
powinni to wygrać. Powtórzę się pewnie (na pewno :-)): Arka Pasieki podoba mi się o niebo
bardziej niż Arka jego porzedników, za których gra tej drużyny po prostu
bolała w oczy, uszy i w nerki. Żaden geniusz trenerski, prosty
rzemieślnik jedynie, ale ze zbieraniny dośc przypadkowych graczy zrobił
wreszcie drużynę. Gdyby jeszcze miał szczęście do napastników... Tak
sobie myślę, że przybył nam chyba kolejny solidny trener, który będzie
wędrował między Ekstraklasą i I ligą, ale mam nadzieję, że częściej w
Ekstraklasie. Wolę jego niż paru obecnych...  --
AJK

[2011-03-11-13] kolejka 18 - pozostałe mecze