[2009-03-06-08] kolejka 19 - pozostałe me cze

Data: 2009-03-10 15:04:03
Autor: Mane
[2009-03-06-08] kolejka 19 - pozostałe me cze
AJK pisze:

Mecz numer 2 (po spotkaniu ŁKS-u z Cracovią). Szybki, zacięty,
techniczny, o wyniku zadecydowały szczegóły. Lechia napędzana przez dwa
skrzydłowe motorki (Kaczmarek, Kowalczyk), środek nadal słabszy.
Odejścia Trałki ja przynajmniej nie zauważam

Bo on nigdy nie blyszczal, no moze w meczach z przeciwnikami pokroju Cracovii czy Górnika Z. i to pod warunkiem ze mecze byly rozgrywane w Gdansku z silniejszymi przeciwnikami albo na wyjazdach, chowal sie za innymi zawodnikami i gral na alibi.

Data: 2009-03-10 21:41:47
Autor: AJK
10-03-2009  o godz. 15:04 Mane napisał:

[...]

Moze aż taki radykalny bym nie był :-) ale wielkie "halo" transferowe,
jakie wokół niego zrobiła Polonia dziwi mnie bardzo. "Halo" jakie zrobił
wokół niego Beenhakker mnie nie dziwi, bo on już tak ma :-)
W każdym razie duet Surma i Bąk aż nadto wystarczą, żeby szybko w Gdańsku
zapomnieli o Trałce. Surma zwłaszcza - kolejny, który wraca i pokazuje,
że w piłkę gra się przede wszystkim głową ze szczególnym uwzględnieniem
szarych. --
AJK

[2009-03-06-08] kolejka 19 - pozostałe me cze