[2009-04-03-05] kolejka 22 - pozostałe mecze

Data: 2009-04-06 11:28:18
Autor: Marcin Kasperski
[2009-04-03-05] kolejka 22 - pozostałe mecze
A to, co się tak chwieje, to "legendaiautorytet" trenera Kasperczaka.

Byłem jeszcze w czasach Wisły trochę sceptyczny co do Kasperczaka ale
teraz chciałbym go pobronić. To co trener robi z ogórkami ma się dosyć
nijak do tego, co robi z sensownymi piłkarzami. Smuda nie tak dawno
potwornie się męczył w Wodzisławiu, w jego sezonie Odra była najbliżej
spadku (no - ale nie zleciała, baraż wygrał) - a od razu potem przeżył
renesans w Lubinie i teraz w Poznaniu.

zmiana Ławy na Moskalewicza była całkiem w stylu
Michniewcza: "Coś zrobię. Nie wiem, co. Ale coś. Cokolwiek".

Wolisz treneirów co trzymają niezmienne eleven do oporu? Hint: Janas z Ekwadorem.

Hutnik zremisował 1:21 z Naprzodem Jędrzejów.

Yup, literĂłwka ale fajna.

Data: 2009-04-06 12:03:47
Autor: AJK
06-04-2009  o godz. 11:28 Marcin Kasperski napisał:

[...]

Kasperczak miał dużo czasu plus zimowe okno transferowe. Skład Górnika
nawet przed przyjściem Kasperczaka nie był na spadek, a wzmocniony nie
jest na spadek tym bardziej. Szczota ogórkiem nazwać nie mozna, jesień
miał rewelacyjną i to w dużej mierze dzięki niemu Jagiellonia grała jak
grała, Piotrego nigdy nie ceniłem zbyt wysoko, ale to też nie ogórek
Gorawski pokazuje, że jeszcze nie zapomniał, jak się w piłkę gra...
Zresztą, mógł Kasperczak wybrać innych graczy. Chciał tych, dostał tych,
pracuje długo i... i gra mecz Piastem Gliwice, drużyną cieniutką i
odstającą na kilometr od reszty ligi. No, ale w jednym z najwazniejszych
meczów sezony, meczu, który może decydować o spadku Górnik gra piach
taki, jaki grał i cięzko powiedzieć, czy różnice (jeśli są) to efekt
pracy Kasperczaka czy tylko charakteru nowych graczy. Ja się skłaniam ku
temu drugiemu. I żeby było jasne - nikt chyba nie oczekiwał od Kasperczaka, że zawojuje
ligę. Ale żeby nie potrafić w ciągu tak długiego czasu ustawić drużyny,
dobrać zawodników, przekonać ich, że są w stanie powalczyć i choćby tylko
wygrać z ligowymi słabeuszami? Wyjść z ostatniego miejsca? Kurczę, ŁKS ma
lepszy skład? A patrz jak grali za Chojnackiego i co się stało, kiedy
przyszedł Wesołowski. Polonia Bytom ma lepszy? A co robili za Motyki? I
to przy o wiele mniejszych pieniądzach. O Piaście Gliwice już mówiłem,
ale mogę jeszcze podsunąć jesienną Jagiellonię. Da się. Zawodnicy zawodnikami, a trener trenerem. W mojej prywatnej opinii
Kasperczak daje na razie ciała i mocno osłabia swój autorytet. Przed
przyjściem do Górnika mozna było rozpatrywac jego kandydaturę jako
selekcjonera kadry. Dziś taki pomysł... hmmm... jest dyskusyjny. Jeśli
Górnik spadnie - koniec marzeń Kasperczaka o reprezentacji.
zmiana Ławy na Moskalewicza była całkiem w stylu
Michniewcza: "Coś zrobię. Nie wiem, co. Ale coś. Cokolwiek".

Wolisz treneirów co trzymają niezmienne eleven do oporu? Hint: Janas z Ekwadorem.

Wolę trenerów, którzy walcząc o remis przy stanie 0:1 nie ściągają
najlepszego zawodnika, żeby wprowadzić rekonwalescenta, który nie grał od
miesięcy. Zmiany są potrzebne. Przemyślane. To nie osiedlowy pokerek
nastalatków, tu się na rozpaczliwe blefy nikt nie nabierze :-)

Hutnik zremisował 1:21 z Naprzodem Jędrzejów.

Yup, literówka ale fajna.

:-)

--
AJK

[2009-04-03-05] kolejka 22 - pozostałe mecze