[2009-04-03-05] kolejka 22 - pozostałe mecze

Data: 2009-04-06 12:05:04
Autor: Bartosz B.
[2009-04-03-05] kolejka 22 - pozostałe mecze

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:aijbmxdkrmzd$.dlgajk.cija...
dlaczego sędzia nie
podyktował karnego w końcówce - nie wiem. Wiem, czemu nie odgwizdał na
początku.

Dlaczego?

Przy kartce dla Wołąkiewicza też chyba dałbym żółtą.

A ja czerwoną. Sytuacja jak z faulem Głowackiego i nie ma nic do rzeczy, że trochę dalej od bramki.
Za takie faule od razu powinno być do widzenia. Tak samo jak za taktyczne zapasy nawet na połowie rywala. To zabija grę.

Przez takie decyzje Wołąkiewicze i inne Głowackie będą dalej tak faulować. Przecież się opłaca.

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-04-06 12:12:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grck5n$79b$1news.onet.pl...

[...]

Dokładnie tak.

Przez takie decyzje Wołąkiewicze i inne Głowackie będą dalej tak faulować. Przecież się opłaca.

Mnie zastanawiało jak bardzo chcieli się komentatorzy przypodobać Głowackiemu, jak chciał urwać łeb Lewandowskiemu w pierwszej połowie.
Mówili że obopólna walka, tyle że Lewandowski szarpał się WYRYWAJĄC się z zapaśniczych chwytów Głowackiego (również chwytu za głowę), nie był absolutnie zainteresowany samym obrońcą.
Jak dla mnie to również zasługiwało na JEDNOSTRONNĄ burę od sędziego.
A Siejewicz jakby widział co innego i opierdolił ich obu.

Data: 2009-04-06 13:15:37
Autor: AJK
06-04-2009  o godz. 12:05 Bartosz B. napisał:

dlaczego sędzia nie podyktował karnego w końcówce - nie wiem. Wiem,
czemu nie odgwizdał na początku.

Dlaczego?

Zerknij na mój post w odpowiedzi na post Mane - tam próbowałem wyjaśnić.

[...]

Odległosc nie miała dla mnei znaczenia. Ja po prostu nie wiem. Boję się
takiej sytuacji, o której piszesz, bo boję się ruchu wahadła w drugą
stronę. Już teraz na 30 metrze każdy kontakt grozi wywrotką, bo
piłkarzyki uwierzyły w magię stałych fragmentów gry. Garguła na przykład
tak długo miał, wystarczyło na niego dmuchnąć, a on leżał. Woś ma tak
obecnie, a że spryciarz... Boję się, że w sytuacji o której piszesz,
Głowaccy i Wołąkiewicze moze przestaną faulować, za to ilość symulek
(kosztujących bardzo drogo, bo zawodnika) wzrośnie nieprzytomnie i już
się wogóle nie da piłki oglądać. Trzeba by karać równie ostro faul w
takiej sytuacji i próbę symulowania. Nie wiem, czy to wykonalne... Podobnie z "zapasami" - już teraz nie jesteśmy w stanie wychwycić kto
kogo, bo tak naprawdę każdy każdego. Nie wiem, jak to rozwiazać, ale
radykalnych środków się boję i boję się nadużyć. Zabijających piłkę
równie skutecznie.
A dodatkowo... sobotni faul Wołąkiewicza i niedysiejsze taranowanie
Zieńczuka przez Cabaja. Jest różnica? A w wymiarze kary - nie byłoby. Ta
sama czerwona, choć tu trącenie, tam staranowanie. Dlatego też nie wiem i
wolę "co kartofel - to decyzja". Zwłaszcza, że moje prywatne wątpliwości
nie mają natymiastowej mocy boiskowo-sprawczej. Więc sobie mogę
poteoretyzować spokojnie :-)

--
AJK

[2009-04-03-05] kolejka 22 - pozostałe mecze