[2010-04-09-20] kolejka 24 - pozostałe me cze

Data: 2010-04-21 15:50:54
Autor: Mane
[2010-04-09-20] kolejka 24 - pozostałe me cze
W dniu 2010-04-21 14:47, AJK pisze:

Lechia Gdańsk - Polonia Bytom 0:0

Działo się także na trybunach. Przed dokończeniem tej kolejki zakładałem
się, że trybuny nie wytrzymają do weekendu i doping będzie jak zwykle. I
było, komu strzelcie gola, z kim jazda itd. Nie tylko w Gdańsku.

Dlaczego liczyles ze tego nie bedzie?

Data: 2010-04-21 16:06:04
Autor: AJK
21-04-2010  o godz. 15:50 Mane napisał:

[...]

No przecież wyraźnie piszę, że właśnie nie liczyłem i zakładałem, że
będzie. Etap nabierania się na dęte frazesy i łudzenia się, że zapaprane
kulfonami prześcieradła są autentycznym przejawem, a nie tylko dyżurnym
"sobiectwem" ich autorów, mam za sobą. Gdzieś po śmierci papieża mi
przeszło mi ostatecznie i dlatego teraz cynicznie się założyłem i
cynicznie wygrałem piwo. Które cynicznie wypiję :-) --
AJK

Data: 2010-04-21 16:16:36
Autor: Mane
W dniu 2010-04-21 16:06, AJK pisze:

[...]

Jakos w czytaniu umknielo mi to "się", w takim razie pytanie powinno brzmiec, na jakiej podstawie ktos mogl sie o cos takiego zakladac, mam wrazenie ze to osoba majaca stycznosc z pilka nozna kiedy gra liga mistrzow :D

Data: 2010-04-21 16:23:25
Autor: AJK
21-04-2010  o godz. 16:16 Mane napisał:

[...]

Nie zgadłeś - osobnik mający stały kontakt z polską ligą, chodzący
regularnie na mecze i to w sektory niekoniecznie "piknikowskie". Przy
czym nawet ten osobnik zgadzał się, że od następnej kolejki trybuny
reagować będą normalnie, ale resztki naiwności kazały mu twierdzić, że w
meczach poniedziałkowo-wtorkowych będzie inaczej, bo "żałoba",
"szacunek", "honor", "poziom" i... i coś tam, jeszcze, o czym zapomniałem
:-)

--
AJK

[2010-04-09-20] kolejka 24 - pozostałe me cze