[2009-04-17-19] kolejka 24 - pozostałe mecze

Data: 2009-04-21 12:41:05
Autor: Mark
[2009-04-17-19] kolejka 24 - pozostałe mecze
Dnia Tue, 21 Apr 2009 12:17:01 +0200, AJK napisał(a):

I nie było łatwo. Legia wymęczyła zwycięstwo,

A tam, nie znasz sie...;) Jak przekonywal wszak jeden z grupowiczow, Legia
zagrala ladny mecz i przyjemna dla oka pilke..
:D

--
Mark

Data: 2009-04-21 12:46:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:8e4uiowlnn00$.dlgsmok.wot...
[...]

Ale ten grupowicz zawsze jak ogląda mecz, to opowiada o nim jakby był na zupełnie innym.
W każdym razie jego relacji z tym co się samemu widziało, nie sposób skojarzyć.

Data: 2009-04-21 12:54:21
Autor: UGI

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Ale ten grupowicz zawsze jak ogląda mecz, to opowiada o nim jakby był na zupełnie innym.

Jesli zawsze to prosze rzadkiem mi ustawic te mecze. Albo po postu nie pieprzyc glupot. Różnice zdan na temat trzech meczów to nie jest zawsze.

Data: 2009-04-21 13:01:53
Autor: Cavallino
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsk8l4$80r$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Ale ten grupowicz zawsze jak ogląda mecz, to opowiada o nim jakby był na zupełnie innym.

Jesli zawsze to prosze rzadkiem mi ustawic te mecze.

Znaczy mam się przekopać przez kilka lat postów?
Żeby znaleźć te kilka meczów, które Ci w ten sam sposób wytykałem?

Nie chce mi się.
W tym sezonie ze trzy razy, w poprzednich ze dwa minimum (chyba Górnik-Lech i Ruch-Lech).
Znalazłoby się trochę.

Data: 2009-04-21 16:25:57
Autor: UGI
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Znaczy mam się przekopać przez kilka lat postów?

Szczerze mowiac nie potrafie sobie przypomniec by przed seria "Tour de OE" kiedykolwiek byl spor o jakis mecz. Moze poza Lech Wisla 3:3 ale nie bede pokazywal klawiatura kto widzial cos zupelnie innego niz reszta :-)

Data: 2009-04-21 19:22:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsks2l$fmk$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Znaczy mam się przekopać przez kilka lat postów?

Szczerze mowiac nie potrafie sobie przypomniec by przed seria "Tour de OE"
kiedykolwiek byl spor o jakis mecz.

Ale ja nic nie mówiłem że "poza".

Moze poza Lech Wisla 3:3 ale nie bede
pokazywal klawiatura kto widzial cos zupelnie innego niz reszta :-)

Ano właśnie o tym mówię, że tak to widzisz.
Oczywiście często wraz z tymi, co mają interes żeby widzieć coś opacznie.

Data: 2009-04-21 19:32:07
Autor: UGI
[...]

Jak wtedy np. Andy

EOD

Data: 2009-04-21 20:54:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gskvut$5p3$1inews.gazeta.pl...

[...]

A tego nie kojarzę.
Ale nic dziwnego, przecież to z 1,5 roku temu było.

Data: 2009-04-21 12:52:53
Autor: UGI
[...]

Niestety prawda jest ze jak w kazdym meczu ogada sie zenade to i latwiej czlowieka zachwycic byle czym.

Data: 2009-04-21 13:03:25
Autor: AJK
21-04-2009  o godz. 12:41 Mark napisał:

I nie było łatwo. Legia wymęczyła zwycięstwo,

A tam, nie znasz sie...;) Jak przekonywal wszak jeden z grupowiczow, Legia
zagrala ladny mecz i przyjemna dla oka pilke..
:D

"Ładny" i "przyjemny" to są kategorie wybitnie subiektywne, a z meczami
jest jak z zupą: jednemu szczawiowa, drugiemu barszcz :-) Zależy, czego
kto w zu... w meczu szuka. Jedni wolą szachy, inni zapylanie 90 minut,
byle szybko, jeszcze strzelanie byle gdzie, byle w stronę. Wcale by mnie
nie zdziwiło, gdyby komuś się mecz Legii podobał i pisał o nim jako o
"spokojnym, mądrym spotkaniu, które wygrane było spokojnie, więc nie
było sensu się męczyć". Opinia tyle samo warta, co moja czy jakaś inna.
Bo opinia właśnie :-)

A poza tym, ja się rzeczywiscie nie znam. Wystarczy poczytać cotygodniowe
przewidywania na następną kolejkę :-)

--
AJK

Data: 2009-04-21 15:03:06
Autor: Mark
Dnia Tue, 21 Apr 2009 13:03:25 +0200, AJK napisał(a):

 Wcale by mnie
nie zdziwiło, gdyby komuś się mecz Legii podobał

....a mnie by zdziwilo bo przypadkiem go akurat ogladalem i mozna powiedziec
o nim wiele ale na pewno nie to ze byl dobry, ladny, etc.
Raczej - nudy i kopanina..:)

--
Mark

Data: 2009-04-21 15:14:32
Autor: tees
[2009-04-17-19] kolejka 24 - pozostałe mecze

Dnia Tue, 21 Apr 2009 13:03:25 +0200, AJK napisał(a):

 Wcale by mnie
nie zdziwiło, gdyby komuś się mecz Legii podobał

Mnie się bardzo podobał, dokąd Legia nie strzeliła gola :))

pzdrw
tees

[2009-04-17-19] kolejka 24 - pozostałe mecze