[2010-04-09-20] kolejka 24 - pozostałe mecze

Data: 2010-04-22 14:00:32
Autor: tomus_king
[2010-04-09-20] kolejka 24 - pozostałe mecze
Oj, coś mi się zdaje, że jednego
spadkowicza już znamy... Glik grał jak Zosia lat 12, lubię batoniki
Milky Way, lalki Barbie i Tokyo Hotel,

Dobre :) Ale tak w kontekście kadry to kiepską tę runde ma Glik i chyba nie tylko z powodu że gra w słabym Piaście.

Legia Warszawa - Jagiellonia Białystok 2:1

Pomysł ze stadionem Polonii był poroniony do imentu. OK, rozumiem czemu
nie grano na Legii. Ale nie można było zgrać na czymś normalnym?

Przynajmniej było słychać rzeczowe dialogi na boisku :)
Bramka kolejki
Nominowani:

Tomasz Kiełbowicz - gol na 1:0 w meczu Legia Warszawa - Jagiellonia
Białystok
Adrian Mierzejewski - gol na 0:2 w meczu Piast Gliwice - Polonia
Warszawas
Semir Stilić - gol na 1:0 w meczu Lech Poznań - Arka Gdynia

A nie chodziło ci czasem o Wojtkowiaka? --

Data: 2010-04-22 16:05:01
Autor: Cavallino
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Semir Stilić - gol na 1:0 w meczu Lech Poznań - Arka Gdynia

A nie chodziło ci czasem o Wojtkowiaka?

Zdecydowanie.
Gol Stilica nie był niczym szczególnym.

Data: 2010-04-23 11:20:35
Autor: AJK
22-04-2010  o godz. 16:00 tomus_king napisał:

[...]

Na pewno nie tylko, zwłaszcza, że nawet w Piaście nie powinien się dawać
tak żałośnie ogrywać i wkręcać. Wygląda jakby Glik po prostu nie
wytrzymywał ciśnienia - póki Piast grał "na wariata", a o nim się mówiło
jako o młodym zdolnym, to szło nieźle (nawet wtedy, kiedy grał w parze z
Kowalskim), a kiedy przyszło do sprawdzania zdolności w bojach (także
kadrowych) i "ojejku, ale zdolnu chłopiec" zamieniło się w "Kamil, od
zawodnika twojego formatu oczekujemy...", to mu nerwy nogi pętają.
Zobaczymy, czy uda mu się latem zmienić klub na lepszy i jak się tam
sprawdzi...

[...]

Nie chodziło i nie wywołuj wilka z lasu, bo jak zacznę do każdej
nominacji dorabiać uzasadnienie, to przy lekturze "Pozostałych..." albo
się pośpicie albo umrzecie z głodu, takie będą długie :-) Zresztą to
wszystko jest bardzo subiektywne i indywidualne, ale w "Pozostałych..."
to ja jestem kierownikiem tej szatni i co pan nam zrobi? ;-)

Wojtkowiakowi niech wystarczy, że jego gola będą pokazywać na
szkoleniach, z podkreśleniem i podświetleniem odpowiednich elementów, od
wybicia począwszy, na ruchu głową przy uderzeniu skończywszy.

--
AJK

Data: 2010-04-23 11:29:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Albo jest inna możliwość - chłopak chce Piastowi (który nie zgodził się na transfer) udowodnić, że z niewolnika nie ma pracownika i w ogóle, że jak spadną z ligi, to od razu go sprzedadzą.
To by znaczyło że czuje się bardzo pewnie i ma obiecany kontrakt, co źle świadczyłoby o Lechu.

Data: 2010-04-23 15:05:47
Autor: tomus_king
> [...]

zawodnika twojego formatu oczekujemy...", to mu nerwy nogi pętają.
Zobaczymy, czy uda mu się latem zmienić klub na lepszy i jak się tam

A niech zmieni, może gdy trafi pod skrzydła jakiegoś doświadczonego obrońcy nogi mu się odplątają. W takim Lechu już go pewnie widzą jako następce Bosackiego.

Ok, twój cyrk twoje małpy :)

--

[2010-04-09-20] kolejka 24 - pozostałe mecze