[2011-04-29 - 05-01] kolejka 24 - pozostałe mecze

Data: 2011-05-02 13:59:26
Autor: Cavallino
[2011-04-29 - 05-01] kolejka 24 - pozostałe mecze
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:b65topuzvn6j$.dlgajk.cija...
Tradycyjnie - subiektywne uzupełnienie kolejki ligowej. Dla porządku,
dla zabawy i żeby każdy zespół Ekstraklasy miał swoje miejsce w
grupowych rozmowach.

Zagłębie Lubin - Lech Poznań 1:0

Czyżby Lech tak się ucieszył zwycięstwem na pierwszoligowcem, że położył
lachę na lidze? Cóż, gdy się ogląda grę Legii, to można uznać, ze to
sensowna taktyka, ale... Ale gdy się ogladało grę Lecha w Lubinie, to
można było uznać, że teraz Legia może położyć lachę na pucharze, bo go
wygra na stojąco.

A to z powodu?
Nie oglądałem meczu z Warszawy, ale zdaniem uczestników L+, Lech zagrał w Lubinie lepiej niż Legia w Warszawie, mimo że przegrał.

Zagłębie wygrało zasłużenie i zdecydowanie, a Lech
grał jak na początku sezonu, Albo jak Wisła obecnie. najlepszym
zawodnikiem "Kolejorza" był Wojtkowiak,

Absolutnie nieprawda, akurat ten mecz najlepiej wyszedł Murawskiemu.
A że nikt z kolegów nie zechciał mu dopisać asysty, jako że nie wykończył akcji po jego świetnych podaniach, to już nie jego wina.

Data: 2011-05-02 13:18:24
Autor: Klepa
kolejka 24 - pozostałe mecze
On 2 Maj, 13:59, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpi...@post.pl> napisał w wiadomościnews:b65topuzvn6j$.dlgajk.cija...

> [...]

Nie oglądałem meczu z Warszawy, ale zdaniem uczestników L+, Lech zagrał w
Lubinie lepiej niż Legia w Warszawie, mimo że przegrał.

Moje wrażenia po obejrzeniu meczu Legii i skrótach meczu Lecha, są
takie że Lech to przynajmniej miał sytuacje bramkowe a Legia...w sumie
to nie wiem nawet co napisać, ... może że była na boisku i kadrowicz
reprezentacji Argentyny strzelił bramkę :-)

Jak dla mnie to Lech jest faworytem meczu w PP. Zresztą szczerze
powiedziawszy jeżeli miałbym oglądać taką Legie w pucharach
(najpewniej bardzo ale to bardzo krótko) to zdecydowanie wolę Lecha.

Klepa

Data: 2011-05-02 16:29:15
Autor: Aman
[2011-04-29 - 05-01] kolejka 24 - pozostałe mecze
Nie oglądałem meczu z Warszawy,

naprawdę , żadna strata :P

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-05-02 17:10:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipmf3p$4kr$1inews.gazeta.pl...
>Nie oglądałem meczu z Warszawy,

naprawdę , żadna strata :P

Tak, słyszałem.

Data: 2011-05-03 09:51:59
Autor: AJK
02-05-2011, 16:29, Aman napisał:

Nie oglądałem meczu z Warszawy,

naprawdę , żadna strata :P

W przeciwieństwie do oglądania, który stratą było. Czasu i nerwów :-) --
AJK

Data: 2011-05-02 18:12:26
Autor: Fidelio

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dbe9c9c$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:b65topuzvn6j$.dlgajk.cija...
akurat ten mecz najlepiej wyszedł Murawskiemu.

Właśnie.

[2011-04-29 - 05-01] kolejka 24 - pozostałe mecze