[2011-05-10-11] kolejka 26 - pozostałe mecze

Data: 2011-05-12 10:00:40
Autor: DysoN
[2011-05-10-11] kolejka 26 - pozostałe mecze
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):

Korona Kielce - Lechia Gdańsk 2:3

diaboliczne MWUAHAHAHAHAHAHA - to byla moja reakcja jak sprawdzilem wynik
parkujac samochod w garazu po powrocie z meczu Wisła - Lech.

podobnie bylo na koniec meczu Gornik - Legia i Arka-Lechia tylko ze te dwa
mecze ogladalem.

Za brutalne zagranie Cionek chyba powinien odpoczac od pilki juz w tym sezonie
a ten sledz co niby przypadkiem kopnal w glowe lezacego Zienczuka powinien
odpoczac od conajmniej jednego meczu.

Data: 2011-05-12 18:21:14
Autor: RedLite
W dniu 2011-05-12 12:00, DysoN pisze:

Za brutalne zagranie Cionek chyba powinien odpoczac od pilki juz w tym sezonie

http://www.sport.pl/pilka/1,82313,9587850,Ekstraklasa__Szesc_meczow_kary_dla_Cionka.html

"Do końca sezonu 2010/11 pozostały cztery kolejki spotkań. Thiago Cionek będzie zatem wyłączony również z dwóch pierwszych meczów nowego sezonu."

:)

--

*RedLite*

Data: 2011-05-12 18:22:51
Autor: Fidelio
Użytkownik "RedLite" <escribir@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:iqh1do$o28$1news.onet.pl...
[...]

Moim zdaniem to i tak mało. Ja bym za takie rzeczy odbierał w ogóle prawo do zawodowego grania dożywotnio.

Data: 2011-05-12 22:20:14
Autor: Koriat

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:iqh1gt$pg5$1news.onet.pl...
[...]

Tym bardziej, że w jego przypadku to chyba była recydywa.

Data: 2011-05-12 18:29:37
Autor: Cavallino
[...]

Te dwie to mu anulują po odwołaniu.
A i tak za mało dostał.

[2011-05-10-11] kolejka 26 - pozostałe mecze