[2009-05-17] kolejka 28 - pozostałe mecze

Data: 2009-05-18 18:40:14
Autor: Koriat
[2009-05-17] kolejka 28 - pozostałe mecze
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1b45yzyc88k8w$.dlgajk.cija...
[...]
Jagiellonia Białystok - Polonia Warszawa 2:1

Jagiellonia ma już pewne utrzymanie [...]
No to nasza parokolejkowa wymiana zdań o Jadze została zakończona. Doczołgali się do końca, utrzymując się. To ile będą mieć w przyszłym sezonie ujemnych punktów: -10? -4?

Polonia Warszawa gra z Lechem Poznań i tu widowiska się nie spodziewam.
Polonia pewnie znowu nie będzie się chciała męczyć i Lech gładko wygra.
Moje pytanie brzmi: czy Wojciechowski zdenerwował się na Lecha, że ten tak bardzo chciał zdobyć PP? I czy w związku z tym zmobilizuje swoich piłkarzy? A może ma już inny plan na przyszly sezon - minimalistyczno-wyprzedażowy, w którym awans do pucharów to tylko niepotrzebne nikomu koszty.
[...]

Polonia gra teraz z Jagiellonią i "jak wyżej", a Legia jedzie do
Wrocławia, ale patrząc na to, co teraz gra Śląsk, myślę, że Legia
poradzi sobie spokojnie.
Z drugiej strony Śląsk z nudów wygrał z Piastem, więc może również z nudów zawalczy z Legią u siebie?
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-19 23:17:31
Autor: AJK
18-05-2009  o godz. 18:40 Koriat napisał:

[...]

Urzędowo -10.
Faktycznie... nawet jeśli niektóre drużyny okażą się niewdziczne i będzie
-10 - wszystko zależy od włodarzy klubu. Jeśli utrzymają obecny skład
plus jakieś 1-2 wzmocnienie  - odrobią nawet -10.

[...]

Myślę, że to drugie. Wojciechowski pokazał, że żaden z niego inwestor,
żaden z niego właściciel czy sponsor, na przykładzie AZS-AWF Warszawa.
To, co robił w Polonii, tylko umacniało mnie w przekonaniu, że to
"kometa" w stylu Romanowskiego czy Goszczyńskiego czy Ptaka. Chciałbym
się mylić, ale jego "własnoustne" występy w ostatnich miesiącach napawają
mnie pesymizmem w formie stężonej.
[...]

Z Piastem w tym meczu wygrałaby nawet Cracovia za Majewskiego oraz
reprezentacja PPS Społem Bo Się Przepracowołem. Śląsk może i zawalczy,
ale żeby wygrać, musiałby zawalczyć z Legią Która Bardzo Chce Wygrać.
Duży wysiłek. Wątpię. Aczkolwiek chciałbym ;-)

--
AJK

[2009-05-17] kolejka 28 - pozostałe mecze