[2011-05-20-22] kolejka 28 - pozostałe mecze

Data: 2011-05-23 11:41:56
Autor: AJK
[2011-05-20-22] kolejka 28 - pozostałe mecze
Tradycyjnie - subiektywne uzupełnienie kolejki ligowej. Dla porządku,
dla zabawy i żeby każdy zespół Ekstraklasy miał swoje miejsce w
grupowych rozmowach. Jagiellonia Białystok - Korona Kielce 4:0

Mecz kompletnie bez emocji - Jagiellonia rządziła od początku, a Korona
odbębniała pańszczyznę pt. "Utrzymaliśmy się, a tu jeszcze każą nam
biegać przez trzy kolejki, oj, biedniśmy". Jedyne, co zostanie z tego
spotkania to dwie bramki Frankowskiego, który dzięki nim zajął siódme
miejsce w klasyfikacji ligowych strzelców wszechczasów. Do przegonienia
Lubańskiego brakuje mu dziesięciu bramek. To zaledwie jeden sezon. Ech,
gdyby nie te lata zmarnowane w Anglii i Usiech (i pół okresu
hiszpańskiego) - to może w sobotę bylibyśmy świadkami jak Frankowski
wyprzedza Ernesta Pohla...

Cracovia - Widzew Łódź 1:2

Zaczęło się tradycyjnie - sędziowie puścili Cracovii wielgachnego
spalonego, padł gol i wydawało się, że jest po zabawie. A tu proszę -
Grzelczak raz, Grzelczak dwa i "Pasy" posmutniały mocno. Choć obronę
nadal mają taką, że tylko dzwić się, iż tego typu sytuacje nie zdarzyły
się w meczach z Polonią Warszawa i Polonią Bytom (znaczy, tam się
zdarzyły, ale Vašcak jest jeszcze gorszy). W drugiej połowie mogło być
1:4 , ale Kaczmarek był na posterunku, a Oziębała po godzinie nie miał
już sił i marnował wszystko, co dostał. Kiedy wchodził Dudzic napisałem
na Skypie: "Oho, będziemy się kłaść, padać, jęczeć i naleśnikować"
(świadków mam, zapis rozmowy mam :-)) I proszę bardzo jak się
sprawdziło. Miny piłkarzy Cracovii przy nieodgwizdanym karnym -
bezcenne. Toż do tej pory gwizdano im tam wszystko, nawet czknięcie po
kiełbasce, a tu proszę: sędziowie podarowali tylko gola ze spalonego i
więcej nie chcieli ("O, nienienie - powiedział sędzia Jaskuła - Ja
jestem uczuciwy" :-)) Powtórki z boku pokazują, że na dobrą sprawę
można też było Dudzicowi walnąć żółtko, bo Kaniecki najpierw wbił ręce
w ziemię, a kontakt _jeśli_ był, to tylko dlatego, że Dudzic chciał,
żeby był czyli klasyczne "on wpadł czy jego sfaulowali ene due like
fake?" I takie pytanie: http://www.futbol.org.pl/news,24208.html - zdjęcie dziewiąte od góry.
Czy ten duży obywatel kogoś Wam nie przypomina?
Nie, nie mnie! :-)

Arka Gdynia - Polonia Bytom 2:1

To była idealna szansa na utrzymanie. Wygrana, cztery punkty na jednymi,
pięć nad drugimi... I po raz kolejny Polonia Bytom pokazała, że
zasłużyła na spadek. Grała jak wiadro kisielu, aż człowieka skręcało
przed ekranem. Ten nie ruszy, tamten nie podejdzie, ten znowu focha
strzeli, a ambicja... Hę? A co to takiego? Arka grała w piłkę gorzej,
ale grała, chciała, próbowała, szarpała, a Polonia raczyła wyrównać, a
potem wróciła do dostojnego przemieszczenia się w tempie leniwym. Że
ich Barcik nie wytrzaskał po gębach... Może nie wszystkich, były
rodzynki w postaci Chomiuka, Żytki i Drozdowicza, ale reszta grała tak,
jakby im Szatałow obiecał, że ich do Cracovii ściągnie. Och, spadliby
już wreszcie, a najlepiej żeby oddali ostatnie mecze walkowerem,
przynajmniej nie męczyliby oglądających to "dramaticke vysilanie".

Ruch CHorzów - Polonia Warszawa 0:3

Bida z nędzą po hałdach pędzą, a Ruch nie pędził, tylko pełzał. Obrona
wołała brzydko do siebie i cenzuralnie do nieba o pomstę. Rekordy bił
Stawarczyk, który nie bronił w obronie, a to skutecznie przeszkadzał w
ataku, a jak sam zaatakował, to się mało samobójem nie skończyło, bo mu
się bramki pomyliły. Pomoc... jaka pomoc, jeśli grał w niej Janoszka? W
ataku szarpał Piech, ale też tylko w końcówce, jakby na alibi. Polonia
robiła co chciała, jak chciała i niech się Chorzów cieszy, że to tylko
0:3. No i na tym by się skończyło, Ruch zostałby na krótko i szybko
obśmiany i nikt by już o tej kiszce nie pamiętał, gdyby nie wypowiedź
Fornalika. Która daje do myślenia, zwłaszcza że to przecież Fornalik:
chodzący ton, kultura i opanowanie... Bramka kolejki
Nominowani
Tomasz Brzyski - gol na 0:1 w meczu Ruch Chorzów - Polonia Warszawa
Rok Elsner - gol na 2:1 w meczu Górnik Zabrze - Zagłębie Lubin
Piotr Grzelczak - gol na 1:1 w meczu Cracovia - Widzew Łódź
Piotr Grzelczak - gol na 1:2 w meczu Cracovia - Widzew Łódź

Wygrywa...
A kto może wygrać?
Rok (and roll) Elsner

Co poza tym?...

Poza tym III-ligowa Garbarnia wygrała w Libiążu 3:1 z Janiną i sześć
kolejek przed końcem ma pięć punktów przewagi nad Unią Tanów. Awans
blisko, bliziutko... Odpukujemy w niemalowane. Hutnik awansował na szóste miejsce w czwartoligowej tabeli, ale jak
wiele razy wspominaliśmy, gra tylko rekreacyjnie, bo nie walczy już o
nic. Poza, oczywiście, pieniędzmi. O które lepiej niech jednak walczą
działacze, a nie piłkarze :-)

W piątej lidze ciąg dalszy bratobójczych dożynek. Bronowianka wygrała
2:1 z Wróblowianką i odebrała jej resztki cienia nadziei na ewentualną
możliwość teoretycznego utrzymania. Pięć kolejek przed końcem
Wróblowiance brakuje do bezpiecznego miejsca 12 punktów, a walczy z z
czterema a innymi drużynami. Borek usilnie pomagał Wróblowiance,
wygrywając z Chełmkiem 2:0, ale w pewnym momencie nad stadion
nadciągnęła chmura, z chmury lunęło i arbiter, kiedy już wynurzył się
na peryskopową, przerwał zawody. Drugą połowę rozegra się kiedyś tam.
Tramwaj przegrał ze Słomniczanką 1:2, a Orzeł Piaski Wielkie wygrał 5:2
z Jordanem Zakliczyn, dzięki czemu zajmuje teraz miejsce drugie . Borek
jeszcze niepewnie szósty, Wróblowianka beznadziejnie dziesiąta, Tramwaj
trzynasty (to na Bronowice czy na Bieżanów? :-)), a Bronowianka
czternasta.
W VI lidze cienko - Wieczysta na wciąż jeszcze niezamkniętym stadionie
przegrała 2:4 z Rabą Dobczyce, a Clepardia bezbramkowo zremisowała w
Sułkowicach z Gościbią. Wieczysta spokojnie dziesiata, Clepardia
sfrustrowanie trzecia. A-klasowa Prądniczanka grała derby z Wawelem. I choć resztki szans na
awans poszły się kochać, to mecz podobno mógł się podobać, a Wawel
wyrównał w ostatniej minucie. Wawel dwunasty, Prądniczanka czwarta,
spadek - nie dotyczy, awans - nie dotyczy, pełny relaks. I liga kobiet - Bronowianka rozjechała 6:0 Unię II Racibórz, Podgórze
wygrało 6:2 z UKS Czwórka Radom i już niemal wszystko wiemy. Podgórze
nie awansuje (to akurat wiadomo od dawna) i chyba nie spadnie niżej w
tabeli - trzecie miejsce wydaje się niezagrożone do końca, a
Bronowiance wystarczy remis w którymś z dwóch ostatnich spotkań, by się
utrzymać. 28.05 na stadionie Bronowianki - derby Krakowa.
II-ligowa Wanda wciąż nie jest pewna awansu - do końca dwa mecze, a
Wanda ma tylko 3 punkty przewagi nad Moravią. Ja tam wierzę, trzymam
kciuki i juz ostrzę sobie obiektyw na przyszłoroczne mecze trzech
krakowskich drużyn w pierwszej lidze.

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski w futsalu.

--
AJK

Data: 2011-05-23 06:26:16
Autor: Roberto
kolejka 28 - pozostałe mecze
On 23 Maj, 11:41, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:
[...]

Nie męcz się, nie oglądaj, nie pisz:)

Data: 2011-05-23 16:25:28
Autor: AJK
kolejka 28 - pozostałe mecze
23-05-2011, 15:26, Roberto napisał:

[...]

Kuźwa, setny raz! Mówi człowiek jak do kogo rozumnego, tłumaczy jak się
cytuje, podsyła linki do netykiety (i to nie sam, bo przecież parę
innych osób też to robiło) a ten młot ciągle swoje - tym razem musiał
całego 134-linikowego posta zacytować, żeby się dopisać jednym zdaniem.
Dwa lata tłumaczeń! Małpa by się nauczyła, taboret by się nauczył,
kotlet schabowy zostałby w tym czasie mistrzem świata w cytowaniu, tylko
ten jeden matoł jest odporny na wszystko. Przepraszam, ale po dwóch latach nie wytrzymuję. PLONK.

--
AJK (Nie, nie za poglądy, sympatie klubowe czy co tam. Za betonową
odporność na jakiekolwiek przejawy myślenia. Kuźwa, to już nawet na

Data: 2011-05-23 18:29:11
Autor: Koriat
kolejka 28 - pozostałe mecze
A co do zdjęcia nr 9 - Kręcina, komisja licencyjna? Interesuje mnie też zdjęcie nr 10 i Kowalik - kibic krakowskiej piłki, nuda w sobotnie popołudnie, czy nowe otwarcie?

Data: 2011-05-24 18:44:57
Autor: Koriat
kolejka 28 - pozostałe mecze
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:07d3242a-e658-4137-bfaa-daa931f0a029j23g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

PLONK
Ty się nie gorączkuj, tylko zastanów się o co AJK chodzi. Czy to naprawdę duży problem wywalić cały duży tekst i napisać to co napisałeś. Uwierz mi, naprawdę paskudnie się czyta Twoje wypowiedzi z krzaczkami i można się wkurzyć, gdy po dużym cytowanym tekście są cztery wyrazy piszącego. I jeszcze raz - to nie problem, że ktoś pisze 4 wyrazy, ale mógłby wywalić cytowany tekst, bo po cholerę on.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-05-24 20:28:35
Autor: AJK
kolejka 28 - pozostałe mecze
24-05-2011, 18:44, Koriat napisał:

[...]

Ale tu się już nie ma co zastanawiać - sto razy miał to pisane głośno,
wyraźnie i delikatnie, tłumaczone, o co chodzi i dlaczego, że nieładnie,
że nieczytelnie, że niechlujnie, że nieuprzejmie, że się wycina, że
wrotkie, ze sygnaturki, że to, że tamto, że buty się wyciera i bąków się
nie puszcza, że proszę, że bardzo proszę, że ten pan z lewej też prosi,
że tu jest link... Dwa lata i nic. Albo tak tępy, albo po prostu ma
głęboko, że inni coś tam. Ważne, że jemu się nie chce, a reszta może się
pałować. I dalej nie rozumie. W żadnej formie. Stawiam duże piwo przeciw jugurtowi, ze dalej nie zrozumiem, a jeśli -
to góra na dwa tygodnie i potem "wróci stare"
Jak widzę, Twoja kolej, Koriacie? Berek! :-)

--
AJK (który ma wreszcie spokój)

Data: 2011-05-25 06:58:00
Autor: Roberto
kolejka 28 - pozostałe mecze
Ale tu się już nie ma co zastanawiać - sto razy miał to pisane głośno,
AJK (który ma wreszcie spokój)

Jedyny fragment wart analizy. Mierzyłeś ciśnienie?

Data: 2011-05-25 21:32:17
Autor: Koriat
kolejka 28 - pozostałe mecze
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1rkn5vjg9580r$.dlgajk.cija...
[...]
Stawiam duże piwo przeciw jugurtowi, ze dalej nie zrozumiem, a jeśli -
to góra na dwa tygodnie i potem "wróci stare"
Jak widzę, Twoja kolej, Koriacie? Berek! :-)
Bo ja chciałem tak rozjemczo podziałać. I z okazji Wielkiego Swięta Krakowskiej Piłki należałoby sobie wzajemnie przebaczyć i wirtualnie podać dłoń :)

Data: 2011-05-25 21:40:42
Autor: AJK
kolejka 28 - pozostałe mecze
25-05-2011, 21:32, Koriat napisał:

[...]
Stawiam duże piwo przeciw jugurtowi, ze dalej nie zrozumie, a jeśli -
[...]

Przebaczałem i podawałem mu dłoń przez dwa lata. Tłumaczyłem jak
własnemu dziecku, linki podsyłałem i nawet wiele razy pisałem "proszę".
Ale jeśli dwa lata takich zabiegów nie dają absolutnie *żadnego* efektu,
to albo mamy do czynienia z wybitną odpornością na jakiekolwiek
argument, albo z krańcową złą wolą.
W każdym razie teraz mam spokój - splonkowałem, automat mi go odhacza
jako przeczytanego, luzik. Choć jak znam życie, będzie jak z Cavallino:
znaczy gość wiedząc, że jest splonkowany, tym bardziej będzie ze mną
dyskutował, ucieszony, że  - ponieważ mam go automatycznie odhaczonego -
nie będę mu odpowiadał, więc teraz dopiero "ale-mi-może-odpowiedzieć-
-ohoho "! :-)

Męcz się teraz Ty :-)
  --
AJK

Data: 2011-05-26 03:13:55
Autor: Roberto
kolejka 28 - pozostałe mecze
dyskutował, ucieszony, że  - ponieważ mam go automatycznie odhaczonego -
nie będę mu odpowiadał, więc teraz dopiero "ale-mi-może-odpowiedzieć-
-ohoho "! :-)

Męcz się teraz Ty :-)
Co prawda jestem odfajkowany jako przeczytany, ale jednak masz rację.
Raz Ci odpowiem a dalej zwyczajnie nie chce mi się. Wcale nie chce mi
się tobie odpowiadać. Powymyślaj teraz innym, potem daj plonka ...
kiedyś będziesz rozmawiał sam ze sobą. Jest w tym nawet coś dla ciebie
fajnego. Będziesz uwielbiany:)

Data: 2011-05-26 04:46:53
Autor: zorrofil
kolejka 28 - pozostałe mecze

[...]

Dramatyzujesz :)
Nie chce, to nie chce. Przenośny zestaw siekier mu na drogę.
Natomiast plonkowanie kolegi z miasta "co im trawa rośnie" uważam za nierozsądne.
Przez te kilka lat co chłop na grupie pisze, to i doktorat z hipokryzji można by napisać, i publikację jakoś wydać, i o profesurę się daj boziu otrzeć...
Ty to wiadomo, excursionista ;)
Ale Twa legendarna małżonka pewnie by kilkoma zetami z tantiemów, na poczet budżetu domowego, nie pogardziła.
Niech więc pisze nasz Łukaszek. Jak najwięcej ;)

Data: 2011-05-26 12:51:17
Autor: AJK
kolejka 28 - pozostałe mecze
Dnia Thu, 26 May 2011 04:46:53 +0200, zorrofil napisał(a):

[...]

E tam, może kiedyś, kiedy sięgałem do imponderabiliów i pisałem mu o
dobrym wychowaniu, o tym, jak utrudnia, życie innym itd. Teraz już nie
dramatyzowałem, tylko trywialnie się wk.....m. A potem splonkowałem :-)
[...]

A niech sobie. I niech inni się przedzierają przez jego posty. Ja jestem
za leniwy, żeby się bawić w szukanie igły treści w stosie cytatowego
siana (zwłaszcza, że ta treść też często jak siano ;-))

--
AJK

Data: 2011-05-25 06:55:44
Autor: Roberto
kolejka 28 - pozostałe mecze
Ok. Ale ja się z tym zgodzę. I mogę powiedzieć sory. Tu AJK ma rację.
Mnie to nie przeszkadza, ale ok... Jednak forma w jakiej AJK
delikatnie powiedziawszy mnie zaczepia jest dla mnie nie do
przyjęcia.  To już nie pierwszy raz ten przemądrzały gość pisze do
mnie w takim stylu. I nie pamiętam innych, nazwijmy to grzeczniejszych
tekstów.

Data: 2011-05-25 21:16:03
Autor: Koriat
kolejka 28 - pozostałe mecze
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:ef0eccb8-b3f9-4418-8a94-742045c550e024g2000yqk.googlegroups.com...
[...]
Ale tu nie chodzi o "sory" bo ja się na Ciebie nie gniewam. To nie w tych relacjach to postrzegam. Wystarczy przestrzegać reguł. To mniej więcej tak jak z chodzeniem do teatru - można, ale nie ma obowiązku. Ale jak ktoś chodzi, to nie rozmawia na głos przez telefon w trakcie przedstawienia. A co do formy - jesteśmy dorośli i z piaskownicy wyszliśmy już jakiś czas temu. Jeżeli forma jest nieodpowiednia to odczekaj z tydzień, żeby nie było że się ugiąłeś pod presją, a potem tak z niczego spróbuj dostosować się do reguł. Ja np. wiele razy jak otworzyłem Twoją wypowiedź i zobaczyłem te cholerne krzaczki to od razu bez przeczytania wywalałem to w kosmos bo nie będę się domyślał co napisałeś. Ja wiem, że to nie jest problem i jak nie przeczytam co napisałeś to nic Ci się nie stanie, ale w końcu grupa dyskusyjna jest po to, żeby po pierwsze, zapoznać się z wypowiedzią innych, a po drugie skomentować je. A tu na etapie pierwszym spotykamy przeszkodę nie do przebycia.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-05-23 16:36:23
Autor: maciej
kolejka 28 - pozostałe mecze
Roberto napisał:

[...]

W tym miejscu chciałem przeprosić tych, których zdażyło mi się określić jakimś brzydkim epitetem w stylu "głupek".
Nie sądziłem, że wykazując się umiejętnością poprawnego sformatowania usenetowej wiadomości stoją jednak o szczebel wyżej na ewolucyjnej drabinie...

Data: 2011-05-23 11:45:12
Autor: Protz
[...]

Zdzisiu Kręcina?

Wracajac do meczu, mam nadzieje ze w srode Jaga przyklepie spadek Cracovii.

Protz

Data: 2011-05-23 12:17:04
Autor: AJK
23-05-2011, 11:45, Protz napisał:

http://www.futbol.org.pl/news,24208.html - zdjęcie dziewiąte od góry.
Czy ten duży obywatel kogoś Wam nie przypomina?
Nie, nie mnie! :-)

Zdzisiu Kręcina?

Ufff, nie jestem jedyny z takimi skojarzeniami :-)

Wracajac do meczu, mam nadzieje ze w srode Jaga przyklepie spadek Cracovii.

Wiele zależy, od tego, czy to rzeczywiście był Kręcina :-)

--
AJK

Data: 2011-05-23 19:44:36
Autor: Fidelio
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1igcxv5uw52t8$.dlgajk.cija...
[...]

Na szóstym od góry jest Napoleon. To mogło być Waterloo dla Cracovii.

Data: 2011-05-23 13:44:30
Autor: Smok Eustachy
[2011-05-20-22] kolejka 28 - pozostałe mecze
Dnia Mon, 23 May 2011 11:41:56 +0200, AJK napisał(a):
/.../
A-klasowa Prądniczanka grała derby z Wawelem. I choć resztki szans na
awans poszły się kochać, to mecz podobno mógł się podobać, a Wawel
wyrównał w ostatniej minucie.

Wczoraj na Prądniczance był trening futbolu amerykańskiego. Fajnie się kotłowali.

Data: 2011-05-23 16:18:34
Autor: AJK
[2011-05-20-22] kolejka 28 - pozostałe mecze
23-05-2011, 15:44, Smok Eustachy napisał:

/.../
[...]

Rany, niech ta Ekstraklasa się wreszcie skończy, niech ja też mogę mieć
odrobinę przyjemności... No nic - zostaje czerwiec. Niewiele, ale
zawsze. Kurczę, z tego "głodu" to już bym chyba nawet na curling poszedł
:-)

--
AJK

Data: 2011-05-23 21:10:51
Autor: CGC
[2011-05-20-22] kolejka 28 - pozostałe mecze
Dnia Mon, 23 May 2011 13:44:30 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

/.../
[...]

Ja we Wrocku w sobotę byłem na derbach tegoż. Tak się bowiem składa, że
Krasne Miasto ma aż dwie ekstraklasowe drużyny futbolu amerykańskiego,
Devils i The Crew. Diabły Crew zalała i przerżęli. The Crew mogli się
nazwać The Angels, derby byłyby takim lokalnym Armageddonem. Nie rozumiem za Chiny Ludowe, jak te pedalskie zapasy można nazywać
"football". O ile wiem, tam nie wolno nawet dotykać piłki nogą, nie licząc
jednej szczególnej sytuacji. Obok grały dzieciaki w prawdziwy football, w tym młodzieżowa któraśtam
drużyna Śląska i szczerze powiedziawszy, było to dużo ciekawsze. Nawet
panowie od sprzedaży kiełbasek od czasu do czasu dawali się ponieść
kibicowskiej pasji i wznosili okrzyki. W futbolu amerykańskim ciekawe są głównie nazwy zespołów. Zadanie: znadźcie
jedną nazwę, która nie pasuje do pozostałych: ;-)
http://www.pzfa.pl/?go=plfa&liga=1

Wracając do on-topic i klimatów zDolnego Śląska, AZS Wrocław przegrał
kluczowy prestiżowy mecz z obecnym dzierżcą tytułu MP znanym jako Unia
Racibórz. Wrocławskie Panny mają osiem punktów straty do tejże. I dwie
kolejki do końca sezonu. Jest jeszcze szansa na wicemistrzostwo, ale wymaga
dwóch wygranych (zwłaszcza w najbliższą sobotę) oraz szcześcia w ostatniej
kolejce, przy meczu Unia-Medyk. --
CGC

Data: 2011-05-23 15:32:29
Autor: GR
Uzytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@...> napisal:

Rok Elsner - gol na 2:1 w meczu Górnik Zabrze - Zagłębie Lubin

A dla którego klubu strzelił ? ;-)

Pozdrawiam
GR

Data: 2011-05-23 16:16:45
Autor: AJK
23-05-2011, 15:32, GR napisał:

Rok Elsner - gol na 2:1 w meczu Górnik Zabrze - Zagłębie Lubin

A dla którego klubu strzelił ? ;-)

Oj, no... :-)

--
AJK

Data: 2011-05-23 18:16:37
Autor: danpe_
[...]

Zapomniales dodac, ze na zuzlu przesrali wczoraj.
To byla ostatnia jak na razie okazja, aby posluchac w Krakowie motocykli zuzlowych, a nie kosiarek  do trawy...

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski w futsalu.

dlatego tak bardzo potrzebna jest nowa hala.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-23 17:47:43
Autor: Viking
On Mon, 23 May 2011 18:16:37 +0200, danpe_ wrote:

dlatego tak bardzo potrzebna jest nowa hala.

a gdzie graja? nie w zielonkach czy jak to tam sie nazywalo, gdzie kupczyk?
tam fajny obiekt byl...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2011-05-23 19:20:03
Autor: AJK
23-05-2011, 18:47, Viking napisał:

dlatego tak bardzo potrzebna jest nowa hala.

a gdzie graja? nie w zielonkach czy jak to tam sie nazywalo, gdzie
kupczyk? tam fajny obiekt byl...

To http://www.futbol.org.pl/news,24225.html chyba jest jednak stara hala
Wisły. A wcześniej grywali chyba na Bronowiance (jeśli mnie pamieć nie
robi w konia).

--
AJK

Data: 2011-05-23 23:59:17
Autor: danpe_
Dnia Mon, 23 May 2011 19:20:03 +0200, AJK napisał(a):

[...]

 W hali Wisly grali tylko final PP, tak to chyba na Bronowiance.
Pisze chyba, bo na futsal nie chodze, za malo czasu mam, wiec skupiam sie
na pilce, koszu i zuzlu.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-23 18:41:28
Autor: Maciek Dobrzanski
"danpe_"  wrote in message news:46er42312jkg$.1dkpucy6f1zks$.dlg40tude.net...

> Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski w futsalu.
dlatego tak bardzo potrzebna jest nowa hala.

Ale ona już chyba ostatecznie została klepnięta (w sensie finansowania), nie?

Maciek

Data: 2011-05-25 21:52:17
Autor: Koriat
Użytkownik "Maciek Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:ire2nq$19do$1newsread.aster.pl...
> [...]

dlatego tak bardzo potrzebna jest nowa hala.

Ale ona już chyba ostatecznie została klepnięta (w sensie finansowania), nie?
Oj nie wydaje mi się. Powiedziałbym, że co najwyżej są szanse, żeby jednak Gmina przejęła inwestycję, ale teraz gdy mniej więcej brakuje na halę tyle ile potrzeba na instalację oddymiaczy to myślę, że znowu będzie problem. Tym bardziej, że z wielu względów budowa hali przez Gminę nie może liczyć na przychylność rady miasta.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-05-23 19:57:36
Autor: Cavallino
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

To byla ostatnia jak na razie okazja, aby posluchac w Krakowie motocykli
zuzlowych, a nie kosiarek  do trawy...

Chyba nie.
Jeśli takich wypadków jakie miał na Grand Prix Kołodziej i wczoraj Pavlic będzie więcej, to powrót to starych tłumików będzie szybszy niż decydentom dzisiaj się wydaje.
Jak tylko potrzaska się ktoś istotny.

Jak ja kurna kocham takie zmiany, służące tylko w celu zmiany.

[2011-05-20-22] kolejka 28 - pozostałe mecze