[2011-05-25] - kolejka 29 - pozostałe mecze

Data: 2011-05-26 12:42:36
Autor: DysoN
[2011-05-25] - kolejka 29 - pozostałe mecze
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):

Polonia Bytom - Lech Poznań 1:2

Rozczarowala mnie Polonia wczoraj. Sadzilem ze w przeciwienstwie do Arki
Polonisci potrafia cos zagrac (pare razy im wyszlo w tej rundzie), ma
kreatywnych pilkarzy jak Barcik, Hricko i niezle konie pociagowe jak Radzewicz
(moze braklo tylko silnego chama Ujka na szpicy). Tymczasem na najwazniejsze
mecze w sezonie z Arka, Cracovia i Gornikiem oddali bez walki prawie. Dzis to
juz bylo dlugo "po ostatnim dzwonku" jak na proby utrzymania sie w
ekstraklasie. Bycmoze problemy finansowe az tak wplywaja na morale druzyny bo
nie potrafie innego wytlumaczenia znalezc.

Arka Gdynia - Legia Warszawa  2:5

Arki drukarki mi nie zal wcale. Pomijajac osobiste antypatie to na gre tej
druzyny patrzec sie dalo bo oczy szczypaly a paznokcie bolaly. Siermiezna gra
a la Gornik Zabrze w schylkowej erze Kasperczaka.
Ja jednak o innym. Zastanawiam sie czy Wisla nie miala by pozytku z Nolla.
Moze by sie go dalo wyciagnac za jakies nie za duze pieniadze. To chyba jedyny
gracz Arki cos warty a na lewa obrona w Wisle to pomocnik Paljic i ewentualnie
Burliga wiec zadnych rewelacji.

Cracovia - Jagiellonia Białystok 3:0

Śmierć frajerom. Ciężkim.

Niestety prawda. Jaga jak Lechia zagrala czy usilnie probujac nie dostac sie
do pucharow ale w przeciwienstwie do Lechii maja troche trudniej.

Zagłebie Lubin - Wisła Kraków 0:3

Z tym ogrywaniem "mlodych i z potemcjalem" (co maja 24 lata) trzeba spokojnie
bo sami nic nie zagraja. Uwazam ze racjonalne jest ogrywac ich wlasnie w
takiej liczbie gdy za partnerow maja bardziej doswiadczonych i lepszych
graczy. Wiekszy z tego pozytek i mniejsze prawdopodobienstwo beznadziejnego
wystepu calej druzyny.

Widzew Łódź - Lechia Gdańsk 1:0

Z ta walka Lechii o mistrza za rok chyba przesadzasz. Bez silnego napastnika i
partera do gry w srodku dla Nowaka to Lechia nie ma szans niestety. Ogolnie
wzmocnienia chyba na kazda pozycje by sie przydaly. Do tego brakuje mi w grze
czegos z kategorii psychiki. Lechia potrafi zagrac zawziecie i wydrzec remis
jak z Arka albo zagrac ladnie z Legia w lidze ale przeplata te wystepy bardzo
slabymi jak z ta sama Legia w PP, jak z Wisla czy z Polonia W. Nie ma
stabilnosci formy za grosz a to podstawa.

Data: 2011-05-26 06:07:57
Autor: ligwan
- kolejka 29 - pozostałe mecze
> Cracovia - Jagiellonia Białystok 3:0

> Śmierć frajerom. Ciężkim.

Niestety prawda. Jaga jak Lechia zagrala czy usilnie probujac nie dostac sie
do pucharow ale w przeciwienstwie do Lechii maja troche trudniej.

Jak tak dalej pójdzie to inne zespoły walczące i puchary jeszcze Lecha
puszczą do LE. Wiadomo dłuższe urlopy a i strach zawodników że w razie
awansu do pucharów klub może ściągnąć kogoś lepszego w ich miejsce ;)
A wiadomo jak w Polsce ciężko o pracę.

Data: 2011-05-26 15:21:55
Autor: yamma
- kolejka 29 - pozostałe mecze
ligwan wrote:
[...]

Mecze Jagi i Lecha między sobą skończyły się identycznym wynikiem (2:0 u siebie). Jaga musiałaby przegrać bez strzelonej bramki a Lech musiałby strzelić co namniej 4 bramki Koronie. To byłby prawdziwy cud a nawet "cud".
yamma

Data: 2011-05-26 15:36:23
Autor: Cavallino
- kolejka 29 - pozostałe mecze
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Coś Ci się pomyliło, Lech ma +10, a Jaga +5 w bramkach.
Więc każde zwycięstwo Lecha przy porażce Jagi powoduje że Lech kończy przed nią.

Problem w tym, że nie tylko Jaga musi przegrać, ale jeszcze Lechia i Widzew nie mogą wygrać.
Za dużo tych składowych.

Data: 2011-05-26 16:34:43
Autor: Marcin Kasperski
- kolejka 29 - pozostałe mecze
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes:

[...]

Dodajmy może, że Jagiellonia musiałaby przegrać u siebie z Ruchem...

Problem w tym, że nie tylko Jaga musi przegrać, ale jeszcze Lechia i
Widzew nie mogą wygrać.

.... przy czym Lechia miałaby nie wygrać u siebie z Zagłębiem Lubin.

Mimo wszystko prawdopodobniejszy jest już wariant by Weszło
(Jagiellonia-Ruch remis, Widzew wygrywa w Zabrzu, Lechia wygrywa z
Zagłębiem) i .... Widzew w pucharach (dzięki pomocniczej tabelce
Jaga-Widzew-Lechia).

Data: 2011-05-29 09:12:03
Autor: ligwan
- kolejka 29 - pozostałe mecze

> [...]

strzelić co namniej 4 bramki Koronie. To byłby prawdziwy cud a nawet "cud".

Jaki znów cud, mi to od początku śmierdzi...

Data: 2011-05-26 19:34:14
Autor: Koriat
[2011-05-25] - kolejka 29 - pozostałe mecze
Użytkownik "DysoN" <dyson.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irlhrr$71p$1inews.gazeta.pl...
[...]
[...]

Strata 2 pkt z Lechią się kłania i druga rzecz - to było jakieś samobójstwo odesłanie Moretto i wstawienie Zocha do bramki na mecz z Koroną. Ja wiem, że Moretto to nie jakiś super bramkarz, ale powinni chyba wiedzieć kogo mają na zmianę. Mogą mieć pretensje tylko do siebie.

Data: 2011-05-26 20:00:58
Autor: AJK
Dnia Thu, 26 May 2011 12:42:36 +0000 (UTC), DysoN napisał:

[...]

Ale przynajmniej grali ambitnie - paręnaście punktów zgubili pechowo w ostatnich minutach, kiedy przez cały mecz gryźli trawę. Wolę takich niż drużyny, które wielokrotnie odpuszczały całe mecze, snując się po boisku z cierpieniem wypisanym na twarzy.
[...]

Chyba na drugiego zmiennika, toż chłop jest z 1978 roku, ile pogra jeszcze? A i teraz nie zamieniłbym Paljicia na niego. Dudu z Widzewa - proszę bardzo. W każdej chwili. Czy konie i Stany mnie słyszą?

[...]

Może i racja.

[...]

Szkielet, pisałem, mają. Budują zespół powoli, dokupując po dwóch i w przyszłym sezonie z kolejnymi dwoma-trzema (jeśli nadal będą trafiać tak jak dotychczas), moim zdaniem spokojnie będą rywalizować z Wisłą (koniecznie sześciu od razu), Lechem (bez Stilicia i nie wiadomo bez kogo jeszcze, jeśli pucharów nie będzie) i Legią (patrz: Wisła).

--
AJK

Data: 2011-05-26 20:07:50
Autor: Cavallino
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Akurat pozbycie się Stilica może wyjść Lechowi tylko na dobre i to niezależnie od tego czy zostanie Bakero czy nie.
Przynajmniej nie będzie na kogo zwalać że ma wykonać całą robotę w ataku za resztę, więc trzeba będzie ustawić resztę bardziej ofensywnie.
Atakowanie w 2 a góra 3 graczy to może przynieść sukces tylko z Polonią Bytom.

BTW: Lepiej żeby spadły Arka i Craxa, Polonia zostawia Lechowi kupę punktów od zawsze. ;-)

[2011-05-25] - kolejka 29 - pozostałe mecze