[2010-04-26-28] kolejka XXVI - pozostałe mecze

Data: 2010-04-30 13:53:09
Autor: tomus_king
[2010-04-26-28] kolejka XXVI - pozostałe mecze
Ciekaw jestem reakcji PZPN na postawę trójki sędziowskiej. Nie pierwsza
to kompromitacja tego zestawu i myślę, że gdyby Piast zaczął awanturę...
a Zagłębie dołączyło.. i pozostałe ofiary (w sensie wiktymologicznym, a
nie łosiowym ;-)) to może by były jakieś efekty. Bardzo wielkie "może".

Awantury to się dopiero mogą zacząć :) Jutro wszyscy z dołu tabeli będą patrzeć na Piasta który jedzie na Lechię, mającą pewien dług wdzięczności za ostatnią kolejke poprzedniego sezonu. Większość buków już poblokowała kursy, a sts-ie faworytem jest Piast. --

Data: 2010-05-02 19:00:52
Autor: Cavallino
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrenc

[...]

No to trafili.

[2010-04-26-28] kolejka XXVI - pozostałe mecze