kolejna afera w MON

Data: 2011-02-03 18:56:34
Autor: zinek
kolejna afera w MON
wlasnie petelicki mowil w tvp1  - kupiono dwa samoloty bezzalogowe za 80 mln ktore nie lataja a mialy chronic naszych w afganistanie. ;)
poza tym pozwalniano wartosciowych ludzie ze sztabu kryzysowgo - i teraz nie ma jak zorganizowac mostu powietrznego z egiptem...
polcam poogladac wywiady z petelickim ;)
nie mowie juz o aferach w grom, ktore skutkuja praktycznie likwidacja tej formacji.

coraz lepiej se poczyna banda nieudacznikow pod dowodztwem ryzego donka...

Data: 2011-02-03 09:57:54
Autor: Hans Kloss
kolejna afera w MON
On 3 Lut, 18:56, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:

coraz lepiej se poczyna banda nieudacznikow pod dowodztwem ryzego donka....

Poczyna sobie dokładnie tak właśnie od samego początku. Teraz po
prostu dopiero wychodzą na jaw skutki ich debilizmu......
J-23

Data: 2011-02-03 18:59:16
Autor: u2
kolejna afera w MON
W dniu 2011-02-03 18:56, zinek pisze:
wlasnie petelicki mowil w tvp1  - kupiono dwa samoloty bezzalogowe za 80
mln ktore nie lataja a mialy chronic naszych w afganistanie.

I tak się dzieje nie tylko w MON-ie. Niekomeptencja goni niekompetencję
w nierządzie PO-PSL.

Data: 2011-02-03 21:42:12
Autor: Kaczysta
kolejna afera w MON

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d4aecf4$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Do tego ta infromacja, że Tusk po konsultacjach z Putinem zabronił Klichowi powiadamiać oficjalnie NATO i zwracać się w w sprawie wyjaśnienia przyczyn katastrofy, w której zginęłi wysocy dowódcy NATO.
AZ

Data: 2011-02-03 22:09:32
Autor: Bogdan Idzikowski
kolejna afera w MON

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d4b1327$0$2490$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jacy dowódcy NATO? Pierwsze słyszę!

Data: 2011-02-04 22:22:50
Autor: Kaczysta
kolejna afera w MON

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d4b198f$0$2446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dowódcy armii NATO.
AZ

Data: 2011-02-05 09:49:35
Autor: Bogdan Idzikowski
kolejna afera w MON

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d4c6e2c$0$2506$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czym Błasik dowodził w armii NATO? I co on robił w polskiej armii?

Data: 2011-02-03 20:05:58
Autor: Bogdan Idzikowski
kolejna afera w MON

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:iieqk2$8vf$1mx1.internetia.pl...
[...]

Petelicki? To taki pajacyk w operetkowym mundurze?

Data: 2011-02-04 20:22:29
Autor: pluton
kolejna afera w MON
nie mowie juz o aferach w grom, ktore skutkuja praktycznie likwidacja tej
formacji.

grom jest nam potrzebny, jak kurwie spadochron.

Nullification

Data: 2011-02-04 20:34:37
Autor: u2
kolejna afera w MON
W dniu 2011-02-04 20:22, pluton pisze:
nie mowie juz o aferach w grom, ktore skutkuja praktycznie likwidacja tej
formacji.

grom jest nam potrzebny, jak kurwie spadochron.

No pewnie, ruskim sprzedawczykom nowoczesna i wyszkolona polska armia
jest solą w oku.

Data: 2011-02-04 21:22:36
Autor: pluton
kolejna afera w MON

> grom jest nam potrzebny, jak kurwie spadochron.

No pewnie, ruskim sprzedawczykom nowoczesna i wyszkolona polska armia
jest solą w oku.

No to zapieprzaj z tą armią pomścić Smoleńsk.

Nullification

Data: 2011-02-04 22:22:32
Autor: u2
kolejna afera w MON
W dniu 2011-02-04 21:22, pluton pisze:
No pewnie, ruskim sprzedawczykom nowoczesna i wyszkolona polska armia
> jest solÂą w oku.

No to zapieprzaj z tÂą armiÂą pomÂściĂŚ SmoleĂąsk.

Wysyłasz psychiatrę aby się bił ? :)

Poza tym zauważ, że dzięki temu, że psychiatra jest ministrem wojny nie
ma żadnych rannych z Iraku czy Afganistanu, oraz nikt z powracających
nie cierpi na zespół stresu pourazowego oraz nie ma fleszbeków. :)

kolejna afera w MON