kolejna agencja ratingowa omamiona

Data: 2016-05-18 13:13:41
Autor: Olin
kolejna agencja ratingowa omamiona
Znowu Szałamacha będzie musiał pisać listy, a Rycerze Dojnej Zmiany
sążniste posty na niniejszej grupie, bo Rzepliński nie zasypia gruszek w
popiele i tym razem omotał swymi kłamliwymi wywodami agencję Fitch:

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20094244,kolejna-agencja-ratingowa-ostrzega-polske-idziemy-w-zlym-kierunku.html#MTstream_D9

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2016-05-18 20:41:02
Autor: Tomasz Chmielewski
On 05/18/2016 08:13 PM, Olin wrote:
[...]

Wszystko się zgadza, ponoć Rzepliński zostanie niedługo ogłoszony najbardziej wpływowym człowiekiem na świecie, przed Putinem i Obamą.

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2016-05-20 01:21:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kolejna agencja ratingowa omamiona

"Olin" bwkk0oan98c6$.w6xkwjbmix3g$.dlg@40tude.net

[...]

   Słabszy wzrost PKB...

Słabszy wzrost PKB, słabszy wzrost -- a jak on ma nie być słabszy,
skoro dziewice z posagami Niemcy nam rozdają w prezencie? Zamiast
płacić -- możemy brać, ile dup... Y.... Ten... No... ...Ile dusza
zapragnie... A co dziewica -- to jeden kolejny numerek tu kolekszyn...

Możecie via moja strona lub bezpośrednio -- Agora też złośliwie obniża
nam PKB!!! Już od dawna nic mi Agora nie zapłaciła, tym samym obniżając
zuchwale PKB całej Rzeczpospolitej Polskiej!!!

-=-

ARzepliński wie, że jeśli odda bolszewickie koryta -- i na tym świecie
spokoju nie zazna, i na tamtym dusza jego parszywa spokoju nie zyska...

-=-

Masa sędzi i sędziów RP udających nieznajomość wszelkich praw -- poleci
w razie czego ;) ze stołków sędziowskich niemal wprost do śmietników...

-=-

SO w Białymstoku rzekomo nie umie ocenić:

  - czy 1,5 to więcej, czy mniej niż 2,0
  - czy + znaczy tyle samo, co -
  - czy myślnik (odsyłam ciekawskich do słowników i językoznawców) jest tyle samo warty, co dywiz
  - czy 73% to mniej więcej tyle samo, co 97%

i tak dalej...

Ten SO zakłada, że sędzia (w tym wypadku -- biegły sądowy) może (a nawet
powinien) sądzić samego siebie -- wydawać o swej opinii *niepodważalne* wyroki. :)
(skoro biegły twierdzi, że odpowiedział na moje pytania -- to odpowiedział, choć
w swej opinii nie zawarł ANI JEDNEJ odpowiedzi na moje pytania, poparte kopiami
wieloletniej dokumentacji medycznej, z których wynika, że ów biegły (delikatnie
ujmując) pobłądził, czyli (mniej delikatnie) bredził)

Ten SO nie zapoznał się z dokumentacją, przez co ponad rok nie powoływał
biegłego okulisty (sądząc, iż nie zgłaszam problemów okulistycznych)
po czym biegłego wezwał, ewidentne brednie biegłego przyjął jako opinię
(za którą trzykroć zapłacił) i zarzucił mi grę na zwłokę!!!!

Stemple typu WPŁYNĘŁO ukazują, kiedy dany dokument wpłynął do ZUSu czy do sądu...
Nie ja zwlekałem -- lecz Sąd Okręgowy zwlekał!
(nie zauważył dokumentów; pytał o te dokumenty w czasie pierwszej rozprawy!)

-=-

Co z tego, że PKB spadnie? Komu zależy na PKB? Tobie? Mnie?...
ZUS weźmie wyższe składki oparte o ,,wzrost gospodarczy'', ale
świadczeń (opartych o inflację) nie podniesie!

Komu zależy na wzroście PKB? I jak odróżnić rzeczywisty wzrost PKB od inflacji?

Virgin Mobile rozdaje startery -- tedy ;) przyczynia się do obniżki PKB!?!
Gdyby wszystko znienacka podrożało -- mielibyśmy wzrost PKB?! Czy inflację?

Jak widać po ZUSie -- nowe władze zamierzają po prostu oszczędzać na marnotrawstwie!
Zabiorą koryta bolszewickim dzieciom, trochę z tego wezmą sobie, :) a trochę ;)
(z konieczności!) przekażą na obniżenie deficytu! Prawdziwą klęską byłaby
gospodarka prowadzona ,,ręką'' EKopacz!

I klęską gospodarczą, i demograficzną -- zalałyby nas albowiem masy muzułmanów|!

Turcja otrzymuje szmal z UE -- rzekomo na imigrantów, ma najsilniejszą po USA armię
należącą do NATO -- więc :) :) morduje Kurdów na ,,trójstyku'' -- teraz to już nie
trójstyk, ale zlepek wielu krain -- także odległych: Francji, Niemiec, krajów
północnych, a nawet Rosji...

Mordowani muzułmanie, skłócani ze sobą wzajemnie: Turkmeni; Turcy; Kurdowie
,,międzynarodowi''; Państwo Islamskie (tak hojnie niegdyś wspierane przez
USA); Talibowie (także podopieczni CIA i jej podobnym); Irańczycy, Irakijczycy,
Syryjczycy i inni -- będą bić się o swoją (lub o cudzą) ziemię albo będą uciekać
do Europy, aby szukać tam nowego życia -- lub zemsty na sprawcach (rzekomych lub
rzeczywistych -- co za różnica!) swych nieszczęść!

Nie PiS prowadzi Polskę q zagładzie, lecz PO prowadziła Polskę i Polaków q zagładzie,
choć wskaźniki takie jak PKB rosły... (a emerytury współfinansowane przez polskiego
Fiskusa -- malały!!!)

-=-

Raczej patrzcie na to, czy lżej Wam żyje się teraz, nie na wskaźniki inflacji
czy PKB... A wielu rodzinom lżej żyje się -- choćby z powodu 500+...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-21 10:31:46
Autor: ąćęłńóśźż
kolejna agencja ratingowa omamiona
A czy ta sama agencja Fitch ostrzega stany przed Trumpem (Sandersem, Clinton)???
No taki Sanders dajmy na to wszystko biednym by porozdawał.
A taka Clinton jakichś samolotów i lotniskowców by nakupowała.
A taki Trump zahamowałby napływ taniej siły roboczej.

-- -- -

Data: 2016-05-21 12:59:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kolejna agencja ratingowa omamiona