kolejna blazenada Sikorskiego w USA

Data: 2010-05-04 17:16:59
Autor: the_foe
kolejna blazenada Sikorskiego w USA
W dniu 2010-05-04 13:44, Bruner pisze:
Chwalil sie sukcesem kooperacji z amerykanskimi koncernami na wydobycie
naszego gazu lupkowego, gdzie dostaniemy tylko 1% zysków i nasz gaz
nadal bedziemy musieli odkupywac od Amerykanów po cenach swiatowych.

a wegiel z kopalni, do ktorej doplacamy, dostajemy za darmo czy go "odkupujemy" od firmy?

--
the_foe

Data: 2010-05-04 11:32:25
Autor: Bruner
kolejna blazenada Sikorskiego w USA
to mozna nazwac polityka zyda z dell'a, wyludzil milionowe dotacje za budowe fabryki komputerow aby ja sprzedac, teraz jeszcze nasylaja adwokatow na nasz rzad aby mu wyplacic obiecane miliony.

Lodz zainwestowala w to miliony (infrastruktora, plac itd) aby potem zyd mogl sobie te pieniadze wywiezc.

http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7839862,Dell_sprzedaje_fabryke__Mimo_to_wezmie_miliony_rzadowej.html

Data: 2010-05-04 17:51:14
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-04 17:32, Bruner pisze:
[...]

bo strefy ekonomiczne i pomoc publiczna dla firm to bezsens. Potem mamy jedne z najwyzszych wydatkow socjalnych bo dotacje dla firm (zagranicznych) to ok 200 tys zl do jednego miejsca pracy. I to w zywej gotowce, jeszcze zwiolnienia w ZUS i inne pomniejsze granty. A bezrobotny by dostac pozyczke (ktora musi zwrocic!) 10-20 tys musi przyjsc z zyrantem.

--
the_foe

kolejna blazenada Sikorskiego w USA