kolejna kompromitacja polskich sadow

Data: 2012-08-27 11:43:29
Autor: Andrzej Lawa
kolejna kompromitacja polskich sadow
http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1513943,zostal-oskarzony-i-dwa-razy-skazany-za-morderstwo-sad-uznal,3271871,id,t,zid.html

Czy może już to było?

Swoją drogą - jakże znajomo dla mnie brzmi uznawanie za wiarygodnych
wewnętrznie sprzecznych zeznań... Widać to norma.

Np. w moim przypadku sąd uznał za wiarygodne zeznania, które sprowadzały
się do tego, że moja "ofiara" wyciągnęła legitymację, potem została "bez
powodu" potraktowana gazem... przez cały czas twardo tłumacząc, dlaczego
nie należy robić zdjęć. Dopiero jak ochroniarz skończył tłumaczyć i
prosić, to się zorientował, że leci na niego kapsaicyna i doznał
"oparzeń chemicznych" (kolejna bzdura, ale sąd raczył tę opinię biegłego
zignorować).

"Sprawiedliwość jest ostoją mocy i trwałości Rzeczypospolitej" - cóż...
Może to dlatego nie jesteśmy mocarstwem? ;->

Data: 2012-08-27 14:24:54
Autor: dK

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:503b4121$1news.home.net.pl...
http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1513943,zostal-oskarzony-i-dwa-razy-skazany-za-morderstwo-sad-uznal,3271871,id,t,zid.html

Czy może już to było?

Ale warto powtarzać. To nie tylko kompromitacja sądów, prokuratury ect.... to kompromitacja struktur całego państwa polskiego.
W końcu to owe struktury wyhodowały tą patologię.

dK

Data: 2012-08-28 09:07:02
Autor: Danusia
[...]

[...]
"Sprawiedliwość jest ostoją mocy i trwałości Rzeczypospolitej" - cóż...
Może to dlatego nie jesteśmy mocarstwem? ;->

Cóż, nasza trzecia władza cehuje się jeżeli nie korupcją, to dużą grupą ludzi którzy pozorują pracę. Do mocarstwa oni nas nie prowadzą.

pozd

Data: 2012-08-28 22:04:35
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 27 Aug 2012, Andrzej Lawa wrote:

[...]

  Skoro normą jest niewszczynanie postępowań mimo istnienia ewidentnych
dowodów składania fałszywych zeznań przez świadków, to co się
dziwić :[

"Sprawiedliwość jest ostoją mocy i trwałości Rzeczypospolitej" - cóż...
Może to dlatego nie jesteśmy mocarstwem? ;->

  Na pewno państwo nie jest mocarstwem (z tego powodu).
  Bo to praworządność jest w ogóle wyznacznikiem "po co nam państwo".

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-08-29 05:26:19
Autor: Marek Dyjor
Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

ale są przykłady gdy prokuratura z uporem godnym lepszej sprawy bada z gruntu bzdurne sprawy wydając kasę na nic.

Data: 2012-08-29 08:25:46
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.08.2012 05:26, Marek Dyjor pisze:

ale są przykłady gdy prokuratura z uporem godnym lepszej sprawy bada z
gruntu bzdurne sprawy wydając kasę na nic.

Ooo, tak to też znam - jak znalazłem na chodniku wyrzucone przez kogoś
pudełko po nabojach od KBKSu z jednym zapomnianym niewystrzelonym i
zaniosłem na komisariat, a durna prokuratorka oskarżyła mnie o
nielegalne posiadanie... Tym razem sędzia była niezepsuta systemem i
zamiast przyklepać formalnie prawidłowy wyrok (posiadałem? posiadałem!
bez wymaganego zezwolenia? bez! a że w celu zabezpieczenia i
dostarczenia organom... czy to ważne?) mało nie padła ze śmiechu
umarzając sprawę ;)

Data: 2012-08-29 08:59:46
Autor: dK

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:503db5c9$1news.home.net.pl...
[...]

Pani prokurator nie rozumiała pojęcia "posiadanie". To normalne biorąc poziom wykształcenia tego środowiska.
Dziwne, że sędzia znał ..... fuksiarz z Ciebie :)

W Polsce tak jak musisz mieć pełnomocnika ds. urzędowych listów poleconych musisz mieć też
polisę od niewykształconych prokuratorów i sędziów. Następnym razem otocz miejsce znaleziska nie zbliżając się organoleptycznie do pudełka podejrzanego o wypełnienie choćby kapiszonami i wezwij policję saperów, brygadę antyterorystyczną. Dostaniesz może co najwyżej grzywnę wezwanie za zawracanie głowy bardzo ważnym instytucjom, ale nie bedziesz siedział!

dK
PS. Wszyscy o zdrowych zmysłach łączcie się! ...  jest już nas naprawdę niewielu....

Data: 2012-08-29 10:22:54
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 29 Aug 2012, dK wrote:

PS. Wszyscy o zdrowych zmysłach łączcie się! ...  jest już nas naprawdę niewielu....

  Ale trzeba przyznać, że działania "organów" raczej przyczynią się do
wzrostu liczby tych, którzy zaczną pukać się w głowę.
  Co prawda ciągle "zaostrzyć przepisy", "zaostrzyć przepisy" i "zakazać"
ma poparcie ("społeczne"), ciekawe gdzie leży granica w powszechnym
zajarzeniu że nie tu leży sedno problemu.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-08-30 00:15:12
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 29 Aug 2012, Andrzej Lawa wrote:

 Co prawda ciągle "zaostrzyć przepisy", "zaostrzyć przepisy" i "zakazać"
ma poparcie ("społeczne"), ciekawe gdzie leży granica w powszechnym
zajarzeniu że nie tu leży sedno problemu.

Lim->inf

  Raczej nie, bo rośnie gęstość kiedy takie przepisy osobiście dotkną
konkretne, znane osobiscie osoby.
  A wtedy pogląd jednak zaczyna się zmieniać na "a gdybym to był ja".

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-08-29 10:51:51
Autor: Włodzimierz Wojtiuk
kolejna kompromitacja polskich sadow
(ciap)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ch%C3%B3w_wsobny

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Data: 2012-08-29 22:35:30
Autor: m4rkiz
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:503b4121$1news.home.net.pl...
"Sprawiedliwość jest ostoją mocy i trwałości Rzeczypospolitej" - cóż...
Może to dlatego nie jesteśmy mocarstwem? ;->

http://nczas.com/publicystyka/szymowski-macierewicz-skazany-wsi-nietykalne/

"Dwie konstatacje W uzasadnieniu wyroku zasługują na szczególne podkreślenie. Po pierwsze: sąd uznał, że bezpodstawne jest twierdzenie, jakoby nieprawidłowości w WSI obarczały winą ich szefa, gdyż nie można szefa konkretnej instytucji obarczać winą za nieprawidłowe działania jego podwładnych. [...]Sąd [...] włączył do akt sprawy raport z weryfikacji WSI - odtajniony w lutym 2007 roku przez Lecha Kaczyńskiego - jednak w wyroku stwierdził, iż Macierewicz nie mógł opierać na nim swoich wypowiedzi. "Nie można powoływać się na raport jako na dokument urzędowy podający prawdę" - czytamy w uzasadnieniu wyroku. Co z tego wynika? Raport odtajniony w 2007 roku przez prezydenta RP został opublikowany w "Dzienniku Ustaw" jako właśnie dokument mający wartość ustawy. Antoni Macierewicz - powołując się na niego - nie powoływał się na raport jako dzieło własnego autorstwa, tylko na urzędowy dokument mający rangę ustawy. [...] Skoro raport z weryfikacji WSI mocą ustawy stwierdza, że w instytucji tej dochodziło do nieprawidłowości, to znaczy - według prawa - że dochodziło tam do nieprawidłowości. Skoro ten sam raport mocą ustawy stwierdza, że współodpowiedzialnym za te nieprawidłowości jest Marek Dukaczewski, znaczy to, że właśnie tak jest. Karanie Antoniego Macierewicza za publiczne twierdzenie tego, co mocą ustawy stwierdza opublikowany dokument, jest casusem nieznanym w dotychczasowych przypadkach polskiego sądownictwa. "

sprawy nie sledze, ale jezeli jest tak jak pisza to sie wcale nie zdziwilem :P

kolejna kompromitacja polskich sadow