kolejna kontrola policyjna

Data: 2015-04-02 03:24:32
Autor: AL
kolejna kontrola policyjna
On 2015-04-02 02:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Znowu - wracalem sobie do domu - godzina 2:00 w nocy, uliczka o ruchu
uspokojonym 30km/h, ja na holendrze.
Doscignal mnie patrol policji zmotoryzowany.
Znowu sprawdzanie trzezwosci alkomatem, wylegitymowanie i pytanie co mam
w plecaku. Wszytsko w miare kulturalnie, ale dlaczego wobec mnie akurat
powzieli podejrzenia ('mogl pan byc zlodziejem')? Bylem jedynym
rowerzysta w okolicach. Samochodziarzy tak czesto nie sprawdzaja.
Mowili ze realizuja polecenie przelozonych.
Jakie to polecenie? Sprawdzanie rowerzystow w powanym wieku w srodku
nocy???

W takich okolicznościach, o takiej porze - nie widzę nic dziwnego w działaniach policji, jeśli - jak zaznaczyłeś - zachowują tzw pełną kulturę w swoich prewencyjnych działaniach.

Data: 2015-04-02 21:53:48
Autor: Titus Atomicus
In article <mfi5mr$p16$1@dont-email.me>, AL <adam@skads.tam.pl> wrote:

On 2015-04-02 02:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]

W takich okolicznościach, o takiej porze - nie widzę nic dziwnego w działaniach policji, jeśli - jak zaznaczyłeś - zachowują tzw pełną kulturę w swoich prewencyjnych działaniach.

A ja owszem - jak odpowiedzialem kol. Tomasikowi.
--
TA

Data: 2015-04-03 23:48:57
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
Witam,
To ja jeszcze raz:

Czy jesli policjant rozpoczal kontrole (stal z alkomatem w rece) i po kilku minutach dosc uprzejmej konwersacji z obu stron kontynuowal kontrole -  kazal mi dmuchac (wielokrotnie, bo podobno pierwszych kilka razow zle dmuchalem) - to sa jakies zelazne procedury?
Bo imho po obserwacji mnie na drodze (rowna jazda przy wiekszej i mniejszej predkosci), oraz rozmowie (odpowiadalem prawidlowa polszczyzna, jezyk mi sie nie platal, oczy nie blyszczaly, woni alkoholu nie bylo) powinien powiedziec dziekuje i nie tracic czasu mojego i swojego.

No i czy przeszukanie plecaka bylo zgodne z procedurami?
--
TA

Data: 2015-04-04 14:26:23
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-04-03 o 23:48, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Jak obserwuje twoje zachowanie na p.s.historia to nie dziwię
się postępowaniu policjanta. Ja tam policjantom nie wmawiam
że zatrzymując mnie są antysemitami i takich problemów jak
ty nie mam.

Pozdrawiam

Data: 2015-04-03 23:55:58
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2015-04-02 02:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Znowu - wracalem sobie do domu - godzina 2:00 w nocy, uliczka o ruchu
uspokojonym 30km/h, ja na holendrze.
[...]
W takich okolicznościach, o takiej porze - nie widzę nic dziwnego
w działaniach policji,

  Ale ja tak.
  W tym, że nie zatrzymywali pojazdów silnikowych.

  Jedyny sensowny wyjątek - jeśli szukaliby skradzionego "holendra".
  W każdym innym przypadku taka "prewencja" to bzdura.
  Przestępca pojedzie samochodem kupionym na giełdzie za 500zł
(albo mniej, bo stan taki że nie przejdzie następnego przeglądu).

pzdr, Gotfryd

kolejna kontrola policyjna